Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 502 [ 12533 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 1

 
Profiel   

Hier mag je je off topic berichten plaatsen over je SMS. Uiteraard gelden ook hier de boktregels . Veel plezier!



Laatst bijgewerkt door balance op 30-10-15 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

plaatsen toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-15 15:20 



 
Profiel   

Ik vind het nogal vreemd om te beginnen, maar iemand moet het doen ;)

Ik heb momenteel 1 shetlander (Alex), hij staat nu bij een groepje van 3 anderen in, waarvan eentje over een weekje ongeveer naar mij toe gaat. Het gaat super met hem nu hij bij anderen in staat, alleen ik mis m toch wel een beetje. Ik ga zo ook weer even naar hem toe. De bokt fleecedeken moet even gepast worden ;)
Nu maar hopen dat 105 de juiste maat is!

Edit; Even wat info over Alex. Hij is een ruin van 27 april 2007 en een zweetvosje. Hij staat maar 83 cm hoog, en is dus een echte mini.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-15 14:52 



 
Profiel   

dan ga ik ook maar :)
Ik heb een mini shetlandertje sinds 26 oktober 2015 dus nog niet zo lang, ze heet Beau is 1,5 jaar oud en wordt van het voorjaar 2. Ze is maar 76 dus nog kleiner dan die van jou Fennadev haha :). Ze is super lief maar wel eigenwijs maarja shetlanders he ;)
Als ze 2,5 ga ik haar beleren voor de kar nog even wachten dus maar ik kijk er al naar uit!
Dit is der:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-15 09:29 



 
Profiel   

Ik ga je binnenkort wel verslaan met kleinste shet, hoor. Jori is nog maar zo'n 6 maanden oud en staat hoog uit 65 cm hoog nu. Dat is de shet die ik over een weekje krijg, ik heb m ook opgegeven als boktveulen, gewoon voor de lol ;)

Dit is Alex btw:
[ img ]
Samen met mij, vlechtje showen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-15 14:55 



 
Profiel   

leuk beestje! haha zo was die van mij ook op die leeftijd :)
maar dan wordt de kar trekken wel heel zwaar als ze zo klein blijft.
Haar half broertje die is nu net ouder dan half jaar geloof ik en die is zo'n 67 cm schilt niet veel dus.. haha leuk hoor al die ukkies

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-15 07:24 



 
Profiel   

Ze zijn dan met twee hè, en Alex alleen al trekt onze kar met gemak. Ik hoop dat Jori ongeveer net als Alex uitgroeit. Hij heeft wel een dik hoofd, want hij past zijn mini veulen halster al niet meer, dus ik heb hoop dat de rest binnenkort ook groeit. Een ander veulen is een maand jonger en nu al groter xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-15 22:54 



 
Profiel   

Ik meld mij ook!
Dit is mijn shetlander Misty
[ img ]
Ze is 5 jaartjes jong en net geen meter hoog!
Ik heb 2 wagens: een sulky en een 4wieler :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-15 23:37 



 
Profiel   

Ook ik kom mij hier melden!
Ik heb een 3 jarige Mini Appaloossa die een maand geleden geruind is genaamd Diego.

[ img ]

Met Diego wordt sinds eind deze zomer ook gemend, dit vind het echt het aller geweldigst om te doen! gewoon heerlijk om dan op de bok te zitten en te kijken hoe hij ervan geniet :D

[ img ]
(meisje op de foto is zijn verzorgster)

Verder doen we aan vrijheidsdressuur en gaat hij geregeld mee naast de fiets of als handpaard naast mijn Tinker, ook doen we wel vaker aan longeren, lange lijnen en vrijspringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 19:35 



 
Profiel   

wat is diego leuk! als mijn merrie oud genoeg is ga ik haar ook beleren voor de kar, nu lekker langelijnen, wandelen en beginnen met vrijheidsdressuur

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 19:57 



 
Profiel   

ik meld me ook!
sinds 8 oktober ben ik eigenaresse van Jeroen van stal Lingehorst. bij mij heet ie nu Jack Sparrow (Jack)
hij is nu 5 maanden oud en gok dat hij redelijk aan de maat word.
hopelijk niet té groot want we willen hem graag naar de hengstenkeuring doen over 3 jaar :D [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 20:03 



 
Profiel   

ik meld mij ook
voor wie haar nog niet kent mijn kleine drol milkyway, milk is alweer op 16 februari 2016 3 jaar in mijn bezit en ze word eind april alweer 5..
milk is 96cm en mijn kleine/grote vriendin zou niet zonder haar kunnen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-15 20:10 



 
Profiel   

wat een schatjes! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-15 09:08 



 
Profiel   

Hier is ie dan:
Jorie vd Berkenheuvel,
geboren op 12 mei 2015
sinds gisteren officieel in mijn bezit. Dus nu heb twee shetjes :)
[ img ]

[ img ]
Let niet op zijn 'hey, wat is dit voor vreemd voer'-hoofd, was de eerste keer dat ie muesli voorgeschoteld kreeg en vanochtend weigerde hij het zelfs te eten, met een appel erbij was t goed en zonet at hij gewoon zijn volledige bak leeg, dus ben heel erg tevreden over hoe hij zich aanpast aan het eten. Vanaf morgen krijgt hij er weer brok bij voor de groei :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-15 18:38 



 
Profiel   

hoi,

ik ben [naam verwijderd] en verzrog twee shets van iets boven de 1,00 m namelijk xander en timmy <3


[ img ]

[ img ]
(diie kale plekken komt door stoeien met elkaar)


[ img ]

[ img ]
xander heeft lange manen en timmy korte.

allebei beleerd onder het zadel en xander ook voor de kar.
ze zijn heel lief en ik doe er ook dubbele longe VD en lange teugelen mee.

weet iemand leuke oefeningen voor lange teugelen trouwens>?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-15 18:42 



 
Profiel   

Welkom, Myrthe, wat een leuke shetties. Misschien eens tussen pionen door zigzaggen, goede stuuroefening :)

Jorie heeft gistermiddag sloopwerk aan de draden verricht(rasechte shetlander *zucht*), maar dit betekent wel dat hij zich al thuis begint te voelen. Hij was gewoon dwars door de draden heengelopen om zichzelf in de wei te zetten en heeft daarbij een schok van de draden geïncasseerd. We waren er niet bij, maar hebben meerdere redenen om aan te nemen dat er toch echt wel schok op de draad staat. Hij was erna namelijk echt bang van de draad op de grond en Alex, die ruikt altijd aan de draden, stond nog gewoon in de paddock. Dus ik ga ervan uit dat hij toch echt een klap heeft gehad. Ik hoop dat hij ervan geleerd heeft, want wil niet dagelijks draden gaan repareren. Hij is nog niet weer uitgebroken nu. Ook heeft hij vandaag voor het eerst een plakje wortel met baby hapjes opgegeten, hij is echt nog een veulen. Ook appels eet hij met baby hapjes en na een halve appel heeft hij genoeg gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-15 14:39 



 
Profiel   

Ahh wat een lieve baby, gefeliciteerd met hem nog!

Ik heb twee vosbonte ruintjes. Mickey (pony op mijn ava) is vanwege zijn ziekte met vroeg pensioen, en omdat ik wel wilde blijven mennen heb ik mijn nieuw talent Willem gekocht.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-15 15:20 



 
Profiel   

Jelleee schreef
Ahh wat een lieve baby, gefeliciteerd met hem nog!

Ik heb twee vosbonte ruintjes. Mickey (pony op mijn ava) is vanwege zijn ziekte met vroeg pensioen, en omdat ik wel wilde blijven mennen heb ik mijn nieuw talent Willem gekocht.


[ [url=m/WiyHCW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qXPUuw.png]Afbeelding[/url] ]

leuke shets *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-15 15:26 



 
Profiel   

Ik heb ook 2 shetjes. Sammeke van 7 jaar, al 6 jaar in mijn bezit.
[ img ]

En Arthur van 5 jaar, 75cm groot.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-15 16:10 



 
Profiel   

Ik heb een onbekende pony van 1.06, mag ik meekletsen? :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-15 16:14 



 
Profiel   

Natuurlijk! Wat een leukerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-15 17:43 



 
Profiel   

Leuk! :)

Dit is Kitty, een 19 jarig merrietje. Heb haar sinds 5 dec 2005
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-15 17:50 



 
Profiel   

KittyDylan schreef
Leuk! :)

Dit is Kitty, een 19 jarig merrietje. Heb haar sinds 5 dec 2005
[ [url=m/C83sH4.jpg]Afbeelding[/url] ]

kitty <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-15 19:41 



 
Profiel   

wat komen er hier toch leuke ukkies voorbij, zag een stijger foto maar hoe leren jullie ze steigeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-15 20:27 



 
Profiel   

NathalietjeB schreef
wat komen er hier toch leuke ukkies voorbij, zag een stijger foto maar hoe leren jullie ze steigeren?


De mijne bood dat zelf aan! ik wou hem op het blok hebben maar hij vond het leuker om er op te springen dan rustig voetje voor voetje te doen, dat "springen" hebben we beloond en zo stond op een kwartier tijd het steigeren eigenlijk al op commando!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-15 20:39 



 
Profiel   

Even wat anders: wie heeft ervaring met 3 in 1 beschermers? En qua maat?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-15 12:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 502 [ 12533 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen