Hindernissen

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Hindernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-16 16:27

Heyhey,

Ik heb een minipaard die erg goed kan springen, ik heb hem ook al eens gestart bij de IMHC in de klasse Hunter en dat ging super leuk! Alleen nu wilde ik thuis meer trainen maar waar koop je nou een mooie mini hindernis zonder een kapitaal kwijt te zijn? Ik heb ze bij de minihorseshop gezien maar daar zijn ze heel duur omdat het ookal prijs per stuk is. Ik heb al heel google afgestruind maar kan niet echt iets vinden..

Wel heb ik artikelen gezien om ze zelf te maken, dit ga ik dan ook doen maar ik zou graag een voorbeeld willen kopen. Iemand tips?

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 16:37

er loopt nu net een topic hierover! DIY springmateriaal.. Zie je allemaal voorbeelden.
Ik zelf vond het ook veel te duur, dus heb lange ronde palen (omdat ik ook een mini heb zijn sommige iets korter, geen probleem) netjes geschuurd en geschilderd. Het simpelst om te maken zijn van die cavaletti kruisjes, daar kun je wel wat op google over vinden.

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-16 16:44

Dankje! Ik was net het topic tegen gekomen haha! Het liefst wil ik wel echt een hindernis en geen caveletti's want ik wil ook de hoogte in en ik vind t mooier :P

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18192
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Hindernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:52

Omdat er al een topic is, hier een slotje :).