Pony gezocht hulp gevraagd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nmeijerink
Berichten: 1
Geregistreerd: 25-01-17

Pony gezocht hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 21:10

Hoi allemaal ,

Ik ben samen met mijn gezin op zoek naar een pony voor het leven, kortom die tot de dood bij ons mag zijn. Zelf ben ik gek op Tinkers maar mijn zoon s van 8 en 12 moeten er ook op kunnen, dat vind ik belangrijker dan het ras.


Ik zoek een pony tot ongeveer 150 schofthoogte, die vooral bij buitenritten heel braaf is , want dat is wat wij het liefste doen heerlijk buiten rijden. Hij/zij komt dan 24 uur buiten te staan met schuil stal.

Wij zijn in onze zoek toch 3 keer bij verkeerde handelaars terecht gekomen dit heeft ons onzeker gemaakt.

Vandaar dat ik hier een berichtje plaats , wie o wie weet een mooie pony voor ons gezin.

Groetjes Nathalie

Eline_S_S

Berichten: 3526
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: Pony gezocht hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 21:16

Je kunt beter naar het karakter kijken, ipv echt specifiek naar een bepaald ras. Veel mensen gaan er vanuit dat bijv. tinkers hele leuke brave paarden zijn, maar ik ken ook echt wel vervelende :+
Ten eerste altijd een paard klinisch laten keuren voor aankoop! En zoals ik begrijp willen zoal jij en jouw zoontjes er op moeten kunnen rijden? Dan denk ik inderdaad aan een ras zoals een haflinger, fjord etc.
Komt het paardje wel met vriendjes te staan? Als hij aan huis zou komen te staan zou je eventueel een leuk paard voor jezelf kunnen nemen en een kleinere pony voor je zoontjes :)

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18163
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Pony gezocht hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 21:19

Oproepen zoals deze horen thuis op de boktmarkt. Daarom hier een slotje :)