Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Eindelijk! Mijn eerste eigen pony Noir!

 
Profiel   

Het was te leuk om noir ( ar ) met je te gaan kopen/halen. Veel plezier met je nieuwe vriendje!!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 18:30 



 
Profiel   

suikermeisje schreef
Wat een manen! Heel mooi! Veel plezier ermee.

haha jaa maar ze zitten ook behoorlijk in de klit, ga morgen flink aan de slag met anti-klit en een borsel :') :+

wilmatj schreef
Het was te leuk om noir ( ar ) met je te gaan kopen/halen. Veel plezier met je nieuwe vriendje!!!

Nogmaals dank voor alles!! Ben echt heel blij dat jullie zijn meegegaan *\o/* Plezier gaat zeker lukken :D :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 18:48 



 
Profiel   

Wat een mooie pony! Heel veel plezier ermee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 18:54 



 
Profiel   

Wat een knappe shet zeg! :) En leuk filmpje heb je gemaakt! Wat een krengetje achter dat hek steeds zeg (die shet met de aalstreep), hahaha. Veel plezier met Noir! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 19:18 



 
Profiel   

Knappe pony zeg! Dat wordt een leuk groot maatje denk ik. Prachtige bos manen heeft ie. En een leuk filmpje. De vader van mijn pony is 1 van de dekhengsten van Liebas. Komen mooie grote ponys uit hoor. Carlos is 1.12 geworden!

edit; Ben benieuwd naar zijn ouders!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 19:33 



 
Profiel   

Jeetje, wat een knapperd! Fijn dat je droom eindelijk is uitgekomen en veel plezier met hem! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:37 



 
Profiel   

IsaCalixa schreef
Wat een knappe shet zeg! :) En leuk filmpje heb je gemaakt! Wat een krengetje achter dat hek steeds zeg (die shet met de aalstreep), hahaha. Veel plezier met Noir! :)

Hahaha ja dat is een jonge hengst, ze moeten uiteindelijk allemaal samen komen te staan... Gaat dus nog wat worden :') :')

BrechtCarlos schreef
Knappe pony zeg! Dat wordt een leuk groot maatje denk ik. Prachtige bos manen heeft ie. En een leuk filmpje. De vader van mijn pony is 1 van de dekhengsten van Liebas. Komen mooie grote ponys uit hoor. Carlos is 1.12 geworden!

edit; Ben benieuwd naar zijn ouders!


Dankjewel! Zijn vader is Amigo v.d. Garderenshof & zijn moeder Parodie v. Bunswaard. 1.12 is wel heeel groot ja! Gaaf om zo'n grote shet voor de wagen te hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 09:11 



 
Profiel   

Awh wat een gaaf beestje is het! Misschien leuk ideetje om vaker van die video's te maken?? Vond het super leuk om naar te kijken! En ohja van welke handelstal kont Noir vandaan? Ga binnekort waarschijnlijk ook een shet aanschaffen /3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 09:39 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Super leuke pony <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 09:54 



 
Profiel   

sascharoosje schreef
Awh wat een gaaf beestje is het! Misschien leuk ideetje om vaker van die video's te maken?? Vond het super leuk om naar te kijken! En ohja van welke handelstal kont Noir vandaan? Ga binnekort waarschijnlijk ook een shet aanschaffen /3


Wat lief dankjewel! Het is inderdaad een leuk idee, alleen het is zo lastig om jezelf te filmen haha... Noir komt van een handelstal in Kamerik, het is ook een manege de manege heet 'Manege De Heer' als je wat meer info wilt zou ik het even moeten navragen maar google helpt waarschijnlijk ook al haha :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 12:51 



 
Profiel   

Wat een leukerd!! Heel veel plezier ermee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 21:47 



 
Profiel   

En hoe gaat het intussen met hem?? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-17 14:33 



 
Profiel   

sascharoosje schreef
En hoe gaat het intussen met hem?? :)


Het gaat super goed! We zijn rustig aan aan het wandelen op een hele rustige weg zodat hij een beetje kan wennen aan geluiden etc, zodra hij 3 is ga ik beginnen met longeren en na de zomervakantie gaat hij waarschijnlijk naar een stal waar hij beleerd wordt voor de wagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-17 09:36 



 
Profiel   

Knappe pony! Gefeliciteerd! Veel plezier samen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-17 09:47 



 
Profiel   

Nena_ schreef
sascharoosje schreef
En hoe gaat het intussen met hem?? :)


Het gaat super goed! We zijn rustig aan aan het wandelen op een hele rustige weg zodat hij een beetje kan wennen aan geluiden etc, zodra hij 3 is ga ik beginnen met longeren en na de zomervakantie gaat hij waarschijnlijk naar een stal waar hij beleerd wordt voor de wagen!


Leuk dat het zo goed gaat! Intussen ben ik ook héél langzaam aan het zoeken naar een shet. Mag d'r na de zomervakantie eentje! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-17 09:48 



 
Profiel   

sascharoosje schreef
Leuk dat het zo goed gaat! Intussen ben ik ook héél langzaam aan het zoeken naar een shet. Mag d'r na de zomervakantie eentje! :)


Super leuk! Gefeliciteerd! Shetlanders zijn zooooo leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-17 11:45 



 
Profiel   

Wat een plaatje! Kan me voorstellen dat je daar verliefd op bent. Veel plezier samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-17 13:10 



 
Profiel   

Nena_ schreef
sascharoosje schreef
Leuk dat het zo goed gaat! Intussen ben ik ook héél langzaam aan het zoeken naar een shet. Mag d'r na de zomervakantie eentje! :)


Super leuk! Gefeliciteerd! Shetlanders zijn zooooo leuk <3


Dankjewel! ja he?! Ze zijn zoveel meer dan alleen weidemaatjes :) Sommigen mensen verklaren me voor gek als ik vertel dat ik een shetlander wil en niet een groter paardje. Maar shetlanders zijn zo leuk en veelzijdig /3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-17 13:46 



 
Profiel   

sascharoosje schreef
Dankjewel! ja he?! Ze zijn zoveel meer dan alleen weidemaatjes :) Sommigen mensen verklaren me voor gek als ik vertel dat ik een shetlander wil en niet een groter paardje. Maar shetlanders zijn zo leuk en veelzijdig /3


Precies! Ik word ook dagelijks voor gek verklaard :+ Ach als je eenmaal het shetten-virus heb kom je er niet meer vanaf denk ik :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-17 16:29 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuk topic! Doet me denken aan vroeger toen ik mijn Fly kocht! Wat een leukerd en wat een prachtige gangen heeft jouw Noir! Ontzettend veel plezier en geluk gewenst met hem! Ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-17 22:33 



 
Profiel   

MaiNat schreef
Wat een ontzettend leuk topic! Doet me denken aan vroeger toen ik mijn Fly kocht! Wat een leukerd en wat een prachtige gangen heeft jouw Noir! Ontzettend veel plezier en geluk gewenst met hem! Ik volg!


Super lief dankjewel :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-17 07:41 



 
Profiel   

Super knappe pony zeg! Ik kwam toevallig je youtube filmpje tegen laatst en toen zag ik al dat het echt een hele knappe pony is en wat kan hij mooi bewegen! Heel veel plezier met Noir!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 22:14 



 
Profiel   

LisaLounda schreef
Super knappe pony zeg! Ik kwam toevallig je youtube filmpje tegen laatst en toen zag ik al dat het echt een hele knappe pony is en wat kan hij mooi bewegen! Heel veel plezier met Noir!


Wat toevallig! Heel erg bedankt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 09:18 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuk filmpje! Je straalt helemaal en wat een mooie pony. Heerlijk om dat zo te zien. Ik denk dat iedereen je blijdschap wel herkent die een eerste eigen paardje heeft gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 20:03 



 
Profiel   

Zon101 schreef
Wat een ontzettend leuk filmpje! Je straalt helemaal en wat een mooie pony. Heerlijk om dat zo te zien. Ik denk dat iedereen je blijdschap wel herkent die een eerste eigen paardje heeft gekocht.


Dankjewel!! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 20:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen