Stal rustroest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDaim

Berichten: 261
Geregistreerd: 01-11-15
Woonplaats: in de stal.

Stal rustroest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 22:02

Hai hai!
Ik heb nu ongeveer een jaar en 3 maanden mijn eigen shet, Emma van stal Rustroest. Geweldig beestje, onwijs fijn karakter en zoooo lief! Goed contact ook nog met de fokster, ik ben zeer tevreden.

Nu vroeg ik mij af, wie heeft er nog meer een Rustroestje? Foto's showen vind ik leuk! Dit is mijn merrie.
Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/AajXGN.jpg

http://boktimg.nl/img/m/4n5ZY2.jpg
Laatst bijgewerkt door balance op 11-08-17 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's ter illustratie, rest in link

xDaim

Berichten: 261
Geregistreerd: 01-11-15
Woonplaats: in de stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 14:45

Niemand een pony van Rustroest?

AnoukvB

Berichten: 252
Geregistreerd: 12-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:38

Hoi!

Ik heb nu sinds een weekje ook een shet van stal rustroest! Een tweejarige merrie. Ze was daar erg nieuwsgierig, maar bleef of een afstandje. Nu thuis begint ze meer uit haar stulp te kruipen en heeft ze een behoorlijk eigen willetje, typische shetlander :+ :Y) Als je nog benieuwd bent zal ik van het weekend foto's van haar maken *D Hoe gaat het met jouw shet Emma?

xDaim

Berichten: 261
Geregistreerd: 01-11-15
Woonplaats: in de stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 13:54

AnoukvB schreef:
Hoi!

Ik heb nu sinds een weekje ook een shet van stal rustroest! Een tweejarige merrie. Ze was daar erg nieuwsgierig, maar bleef of een afstandje. Nu thuis begint ze meer uit haar stulp te kruipen en heeft ze een behoorlijk eigen willetje, typische shetlander :+ :Y) Als je nog benieuwd bent zal ik van het weekend foto's van haar maken *D Hoe gaat het met jouw shet Emma?


Wat leuk! :D Heb je haar bij de fokker zelf vandaan? Wat is haar naam? Ben vorig jaar daar nog geweest, misschien ken ik d’r nog! Ja leuk foto’s!

Met Emma gaat het goed, vandaag 7jaar geworden. Het is zo’n heerlijke sociale pony. Inderdaad soms wel een beetje een eigen willetje, maar tijdens het werken ook onwijs werkwillig!

AnoukvB

Berichten: 252
Geregistreerd: 12-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:38

Ja ze komt bij de fokker vandaan :j Wat zijn de ouders van jou shet? En gefeliciteerd met Emma!! Fijn om te horen dat je zo'n plezier aan haar hebt *\o/*

Dit is Kathy:
Afbeelding

Ondertussen heeft ze al kennis gemaakt met de kat en met de hond ging het ook zo :')
Afbeelding

Afbeelding