Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Shetlander erg gericht op mij

 
Profiel   

Hooi bokkers!
Mijn oudste shetlander is ontzettend gericht de laatste tijd op mij, alsof ze aandacht wil..
Dit krijgt ze ook maar hoe ouder ze word hoe meer ze wil qau aandacht, komt dit doordat ze ouder word? Ik heb namelijk geen idee waarom ze zo aan mij ‘hangt’ als het ware.
Ook als ik met haar wandel dan wil ze wel voorop lopen maar het liefst blijft ze zo dicht mogelijk bij me veiligheid zoeken op een 1 of andere manier. Eerst was dit namelijk niet zo en nu wel....
weet iemand hoe dit komt? Of dat dit simpel weg gewoon door de band komt die ik met haar heb??
Groetjesss *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 20:33 



 
Profiel   

Kan het zijn dat haar zicht slechter geworden is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 20:52 



 
Profiel   

Geen idee, over haar ogen is geen waas dat ze alst ware minder ziet. Ook reageert ze nog op vluchtgedrag als je iets bij haar ogen doet, dus dat ze knippert of weg wil van dat bij haar ogen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-19 20:55 



 
Profiel   

Shetlover17 schreef
Geen idee, over haar ogen is geen waas dat ze alst ware minder ziet. Ook reageert ze nog op vluchtgedrag als je iets bij haar ogen doet, dus dat ze knippert of weg wil van dat bij haar ogen


Dat wil helaas nog niet zoveel zeggen, als de dierenarts er is zal je eens kunnen vragen om het te controleren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-19 10:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen