[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:35

Wat fijn rianne!!

Mooi compliment suus!

Echt vies weer he ayla. Heel fijn met alleen een buitenbak

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 15:14

Klinkt super Rianne! Binnenbak is zooo lekker :D

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 16:13

Iemand hier wel eens bij tentenkamp in drachten geweest? Is het de moeite waard?

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 17:50

Ik ben daar nog nooit geweest. Fijn dat je een nieuw plekje hebt gevonden voor Toos!

Ik ben de laatste tijd mijn spullen weer aan het uitdunnen :D Dus voor wie nog iets zoekt, ik heb de volgende spullen in de aanbieding:
- Prèmiere hoofdstel met lakneusriem maat shetlander
- zwarte kogelbeschermers maat shetlander
- een zwarte poetskist van Fouganza
- twee halsters maat shetlander (blauw en gestreept, ruim verstelbaar)
- twee halsters maat veulen (zwart en blauw)
- een Rhino pony plus medium winterdeken 250 gram met afneembare 150 gram hals maat 130 (4'3). Sjors heeft 'm helaas maar heel kort kunnen dragen want de deken ligt hem niet lekker.

Oh en nog een leuke tip voor jullie, zag ik toevallig op de Pavo instagram. Als je via de Pavo webshop twee zakjes Health treats toevoegt aan je winkelwagen en de code FENNA gebruikt, worden ze 1 + 1 gratis en worden er geen verzendkosten gerekend. Dan heb je voor €4,95 dus twee zakjes snoepjes en ze worden nog gratis thuis bezorgd ook :D

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 19:07

Goede tip!
Ga even kijken :)

Ik heb niks nodig, ben ook aan het opruimen ghehe.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:23

Ik zie de lamsvellen onderleggers van Ooteman trouwens helemaal niet meer op de site staan, alleen nog in het zwart. Hoop niet dat dit betekent dat ze er uit gaan/zijn -O-

[edit] ik heb ze net even gebeld en ze zijn op, gaat zeker nog 5-6 maanden duren zei hij..

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 21:19

Susanne schreef:
Ik zie de lamsvellen onderleggers van Ooteman trouwens helemaal niet meer op de site staan, alleen nog in het zwart. Hoop niet dat dit betekent dat ze er uit gaan/zijn -O-

[edit] ik heb ze net even gebeld en ze zijn op, gaat zeker nog 5-6 maanden duren zei hij..


Ik wou er ook 1 bestellen vd week, maar kon hem ook al niet vinden. Maar tegen die tijd kan ik hem voor mijn verjaardag vragen. :D

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:37

Oh dat jammer ja! Ik wou graag een nieuwe.. maar zwart vind ik bij Hidde wel fancy, alles in het zwart :D

Ik woon heel dicht bij Tentenkamp Drachten, maar nog nooit geweest. Zoiets is vaak een beetje opgeblazen en kan dan toch nooit iets vinden voor de kleintjes dus vind het ook niet de moeite waard.

Vanavond weer groeps les gehad! Hidde liep eerst heel stijf maar na een paar rondjes draven toch weer fijn! Hij is zo lekker licht in de mond en liep erg lang laag. Hebben een soort mini marathon geoefend. Was heel erg leuk! Ga ik thuis ook eens doen.

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:07

Altijd lekker als ze zo fijn lopen.. :)

Toos toch wel geschoren. Was helemaal klaar met die dikke vacht. Niks pastte meer en zo nat en vies elke keer. Vanavond even naar de buurvrouw lopen voor een enting. Heeft een paardenkliniek, ideaal. :D
Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30485
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:18

Mama_Rianne schreef:
Hebben jullie ze geschoren of nog met de winterjas aan? Toos dit jaar niet geschoren, omdat ik niet weet hoe het allemaal loopt. Ik moet na 10 jaar opzoek naar een ander plekje voor haar. Begin me nu toch wel steeds meer te ergeren aan al dat haar met optuigen en het zweten.

Vanmiddag.. <3
[ [url=m/q8XP93.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb Max dit jaar niet geschoren, vorige jaren wel.
Heftig van je schoonvader. Veel sterkte! :(:) Gelukkig heb je een fijne stal gevonden!

Linsey1998 schreef:
Scriptie gister ingeleverd dus nu Toliene weer aan het werk. Hoevaak trainen jullie, jullie pony’s eigenlijk? En wat is het schema? :)

Heb je een goed gevoel over je scriptie?
Max wordt op dit moment 4 dagen per week gedaan. Wandelen, longeren, vrijheidsdressuur, vrij springen afgewisseld. Mennen lukt me helaas nu niet.

Knolselder schreef:
Succes Rianne!

Hier gisteren ook naar een ander weiland gaan kijken. Een stukje duurder, maar man man. Evenveel weiland als nu, maar met een heel erf en enorme koeienstallen erbij. Leuk om loopst1llen van te maken. Water, elektriciteit, toilet,... echt luxe die ik niet gewend ben.
Ik ben akkoord gegaan en in januari verhuizen *\o/*

Klinkt goed! Alvast succes met verhuizen.

Ayla schreef:
In welke auto heb je proef gereden Mandy? Kan me voorstellen dat telkens niet starten stressvol is, je staat dan net op het punt om ergens heen te gaan natuurlijk. Ik ben nog steeds dolblij met mijn Nissan Qashqai :D

Jouw auto is ook mooi!

Nissan Micra, Suzuki Alto, Suzuki Swift en Toyota Aygo.
Uiteindelijk een witte Nissan Micra gekocht. <3

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:25

Gaaf mandy!!

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:49

Veel plezier met je nieuwe auto!

Mandyy

Berichten: 30485
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:50

Net voor kerst mag ik hem ophalen. :)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 18:46

Ahh gaaf Mandy :D **\O/**
Veel plezier met je nieuwe auto!

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 14:25

Gefeliciteerd met je nieuwe auto Mandy!

Jenny, fijn dat Hidde zo lekker liep in de les.

Rianne nieuwe stalling gevonden, gelukkig maar!
Knappe pony trouwens :)

Linsey wachten op scriptie uitslag. Spannend hoor.

Jammer dat die bont-onderleggers van Ooteman er tijdelijk niet zijn.
Ik krijg vaak de vraag waar ik ze vandaan heb en stuur ze allemaal daarheen :+ (vandaar dat ze nu 'op' zijn :') )

Gisteren ons debuut in de L gehad.
Fleurtje liep heel erg fijn, in vergelijking met afgelopen week :oo
2x 178 punten met als mooiste cijfer een 8 voor halsstrekken 8-)
Vaak in trainingen versnelt ze daarbij. Nu niet. Trots. **\O/**
Eerste proefje zelfs 2e geworden. 2e proefje 4e.
Erg tevreden voor de eerste keer!

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 16:21

Eventjes niet kunnen reageren omwille alle drukte (zowel privé als op het werk), hopelijk niet erg dat ik vanaf nu weer bijspring?

Ik zag al dat de Ooteman bontjes niet meer in verkoop waren, ik keek namelijk regelmatig om hier te kunnen laten weten of ze in promo waren haha. Ik moet zeggen dat ik niet zo'n fan ben van mijn ooteman bontje, maar dat ligt meer aan het feit dat het beeld wat afbreekt, want mijn pony is namelijk een heel stuk slanker als die van jullie als miniatuurpaard zijnde. Als er iemand oprecht interesse in heeft wil ik hem eventueel wel verkopen, maar hij word dan wel ongewassen verkocht. :)

Brave word nog altijd 3 keer per week gereden, rest vd tijd aan de longe. 2 keer per week rijd zijn bijrijderster ermee en zij zal heb komende showseizoen voorbrengen in de rijklasses. Maar hij zal wel eventjes stil komen te staan omwille een (niet) ingrijpende operatie. Hopelijk is hij in januari weer op de rit.
Afbeelding

met z'n bijrijdster:
Afbeelding

En mijn bijna 2 jaarse begint al een hele flinke man te worden <3
Afbeelding

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 16:45

Wat wil je er voor hebben Jolynne?

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:12

Patricia_86 schreef:
Klinkt als een fijn plekje knolselder.
Wat fijn dat willem braaf is bij de smid. Caya is heel bang.
Ik heb al mijn startpassen opgezegd. Caya zit op haar hoogste mogelijke met de Z dressuur en ZZ vaardigheid. En Beauty heeft een blessure en die krijgt lekker de tijd om rustig te herstellen.


Ah niet fijn om te lezen. Heb ik er over heen gelezen, of wat heeft Beauty?

Ayla, fijn dat Sjors weer beter gaat. Je bent natuurlijk ook al een tijdje aan het tobben. Zullen we voor 2020 voor iedereen een beter medisch jaar geven?!


Mama_Rianne schreef:
Goede smid is idd goud waard. Mijn vorige smid had ik al 13 jaar, laatste jaar was Toos elke keer 2 a 3 weken kreupel na het bekappen. Nu nieuwe smid en gaat super.

Stalling gevonden! **\O/** We gaan van alles zelf doen naar all in. Met binnen en buitenbak, tegen het bos aan. Ik kan weer slapen .


Wat fijn dat je een nieuw plekje hebt gevonden. Toos staat er weer netjes bij. Rijd je dochtertje haar ook nog wel eens?


Susanne schreef:
Ik zie de lamsvellen onderleggers van Ooteman trouwens helemaal niet meer op de site staan, alleen nog in het zwart. Hoop niet dat dit betekent dat ze er uit gaan/zijn -O-

[edit] ik heb ze net even gebeld en ze zijn op, gaat zeker nog 5-6 maanden duren zei hij..


Balen zeg. Ik had er anders ook nog 1 gewild. Spijtig.


Kiekeboefje schreef:
Oh dat jammer ja! Ik wou graag een nieuwe.. maar zwart vind ik bij Hidde wel fancy, alles in het zwart :D

Ik woon heel dicht bij Tentenkamp Drachten, maar nog nooit geweest. Zoiets is vaak een beetje opgeblazen en kan dan toch nooit iets vinden voor de kleintjes dus vind het ook niet de moeite waard.

Vanavond weer groeps les gehad! Hidde liep eerst heel stijf maar na een paar rondjes draven toch weer fijn! Hij is zo lekker licht in de mond en liep erg lang laag. Hebben een soort mini marathon geoefend. Was heel erg leuk! Ga ik thuis ook eens doen.


Wat leuk om te horen dat hidde zo goed gaat. Hoe kwam het dat hij wat stijf liep?


Jolynne schreef:
Eventjes niet kunnen reageren omwille alle drukte (zowel privé als op het werk), hopelijk niet erg dat ik vanaf nu weer bijspring?

Ik zag al dat de Ooteman bontjes niet meer in verkoop waren, ik keek namelijk regelmatig om hier te kunnen laten weten of ze in promo waren haha. Ik moet zeggen dat ik niet zo'n fan ben van mijn ooteman bontje, maar dat ligt meer aan het feit dat het beeld wat afbreekt, want mijn pony is namelijk een heel stuk slanker als die van jullie als miniatuurpaard zijnde. Als er iemand oprecht interesse in heeft wil ik hem eventueel wel verkopen, maar hij word dan wel ongewassen verkocht. :)

Brave word nog altijd 3 keer per week gereden, rest vd tijd aan de longe. 2 keer per week rijd zijn bijrijderster ermee en zij zal heb komende showseizoen voorbrengen in de rijklasses. Maar hij zal wel eventjes stil komen te staan omwille een (niet) ingrijpende operatie. Hopelijk is hij in januari weer op de rit.
[ [url=m/tqzYXV.jpg]Afbeelding[/url] ]

met z'n bijrijdster:
[ [url=m/fTbFFB.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn bijna 2 jaarse begint al een hele flinke man te worden <3
[ [url=m/FynaXH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oke, ik blijf verliefd op je mannen <3 Knapperds!!


Ik heb vandaag EINDELIJK mijn eerste impuls kunnen starten. Ik heb Jim zelf al tijden niet gereden, mijn partner pakt hem nu vaker. Zijn conditie is dus ook echt knudde, maar jeetje wat ben ik trots! Waarom had niemand mij verteld dat die vaardigheid zo leuk is?! We hebben een foutloos rondje en foutloze barage gereden en werden 4e.
Bij de dressuur was hij wel op en dat in combinatie met een zware bak en spanning van ons beide, zorgde ervoor dat we nog meer dan genoeg te oefenen hebben. Ik had er 175 punten.

Stiekem ben ik kei trots op mijn bamischijfje <3


Afbeelding

Afbeelding

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:20

Je bamischijfje _O-
Superknap gedaan voor de eerste keer hoor!
En ja vaardigheid is zooo leuk :):)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:21

Wat ziet Jimmy er chique uit in zijn wedstrijdpak :D
Super dat jullie genoten hebben van jullie debuut!

Knappe mannen hierboven! Ik heb eventueel wel interesse in je bontje maar denk dat het met de verzendkosten vanuit België ook vrij prijzig wordt?


Draakje
Afbeelding

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:25

Daniëlle: per ongeluk over je heen gelezen, fijn dat het L debuut een goed gevoel gaf!

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:25

Netjes Mirriej! Hij ziet er mooi uit!

Lisanne is na het overlijden van mijn schoonvader de motivatie kwijt geraakt om te rijden, denk dat ze vanaf april zo'n 3 a 4x ohz heeft gereden. Best jammer, want ze zaten samen op privéles en ging echt goed. Ik wil het haar ook niet verplichten. Ze gaat wel mee met mennen en doet wat grondwerk met Toosje. Misschien dat als we straks verhuisd zijn de motivatie wel weer komt.

Afbeelding

Knolselder

Berichten: 4325
Geregistreerd: 28-12-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 20:05

Wat is Jimmy mooi opgetuigd. Knap Bamischijfje hoor. Leuk dat het zo goed ging.

Gefeliciteerd met je goede resultaat let Fleurtje, Danielle! Racemuis kan toch nog wat anders dan racen :D

Wat ziet je pony er sportief en stoer uit Susanne.

MamaRianne, wat jamler dat je dochter de motivatie kwijt is. Het was nochtans een mooie combinatie zo op foto te zien.

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 20:44

Wauww Miranda, fijn dat je eindelijk hebt kunnen starten! Filmpje zag er goed uit.

Susanne: Je draak(je) ziet er anders wel heel lief uit! <3

Mama_Rianne: Balen dat ze de motivatie is verloren, maar wie weet komt het nog terug, voordat ze eruit gegroeid is?
Maar met mennen en grondwerk is natuurlijk ook niets mis mee, wie weet zal ze dat op termijn zelf leuker vinden.

Het bontje is inmiddels al verkocht aan iemand in het topic hier, ben ik er vanaf en kan ik na Brave zijn operatie een ander kopen :D

Mandyy

Berichten: 30485
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 20:52

Ik ben benieuwd aan wie! :))

Rianne, dat is sneu dat ze de motivatie kwijt is. Hopelijk komt het weer!

Lees verder veel nette resultaten!