[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 19:35

ja joh zit het nu al volgeboekt? of is er nog een wedstrijd aan de gang?

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 19:36

Volgens mij zitten ze altijd al een jaar voor elke datum vol 8)7 als je daarheen wil moet je echt heel vroeg reserveren. Er gaan wel een paar shetten heen maar ik weet dat het nu echt vol is

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 09:53

Ik probeerde eind januari al te boeken voor 15-16 juni en toen waren ze al vol 8)7

Ik ga weer in Kootwijk logeren. Is een half uurtje rijden, maar vooruit...

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:02

Bij ons op stal doen ze ook vakantie stalling en verder op zit een camping waar ze van alles huren. Maar geen idee hoe dat allemaal in zn werk gaaf :)

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 15:45

Jeetje dat dat altijd zo vol zit :wow:
Het lijkt mij wel leuk om eens mee te doen. Maar wij hebben de laatste tijd zoveel ellende met de auto en trailer, dat ik het maar even oversla.

Gisteren de fysio weer op bezoek gehad en Lola mag weer op gaan bouwen met wandelen *\o/*

Mochten jullie nog een tweedehands hca 16 inch voorbij zien komen, willen jullie dan aan mij denken?

ElineGC

Berichten: 966
Geregistreerd: 23-05-14
Woonplaats: Overijssel

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:25

Wat goed dat Lola weer mag opbouwen!!

Dat het hotel zo snel vol zit joh, allemachtig.
Ik wil wel graag naar de smr dag, is ook redelijk dicht bij voor mij. Ik moet alleen nog een groom/voorlezer zoeken.. mocht er iemand van hier samen op willen gaan dan lijkt me dat leuk!

Gaan er van hier ook nog mensen naar paard en koets?

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:33

ElineGC schreef:
Wat goed dat Lola weer mag opbouwen!!

Dat het hotel zo snel vol zit joh, allemachtig.
Ik wil wel graag naar de smr dag, is ook redelijk dicht bij voor mij. Ik moet alleen nog een groom/voorlezer zoeken.. mocht er iemand van hier samen op willen gaan dan lijkt me dat leuk!

Gaan er van hier ook nog mensen naar paard en koets?

Als je geen voorlezer kunt vinden moet je gewoon even roepen hoor, we kunnen je altijd even helpen

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:33

ElineGC schreef:
Wat goed dat Lola weer mag opbouwen!!

Dat het hotel zo snel vol zit joh, allemachtig.
Ik wil wel graag naar de smr dag, is ook redelijk dicht bij voor mij. Ik moet alleen nog een groom/voorlezer zoeken.. mocht er iemand van hier samen op willen gaan dan lijkt me dat leuk!

Gaan er van hier ook nog mensen naar paard en koets?


Ik ga in ieder geval de zondag, misschien ook de zaterdag.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:15

Ik ga zaterdag naar paard en koets.

Voorlezer komt altijd wel goed hoor Eline.

Ik zit te denken om mijn proefje in het kort op mijn sulky te bevestigen. Dan heb ik geen voorlezer nodig...Ik weet ze aardig uit mijn hoofd, maar voor de zekerheid... :)

Heeft iemand daar ervaring mee?

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:57

@ElineGC, Ik ga misschien naar paard en koets. Moet het nog even beter bekijken.

Wou ik net colosan bestellen, blijkt een heel deel niet naar België te verzenden.

Normaal geen klagen maar Finn heeft het nog al van zijn hormonen dit voorjaar. Springt iedere keer bij het uitlaten op Lucky . Als ik dan roep "Finn stop je ** weg" gaat die er snel vandoor naar de andere kant. _O- :') Merk het verder niet in de omgang anders zou 't snel gedaan zijn.

ElineGC

Berichten: 966
Geregistreerd: 23-05-14
Woonplaats: Overijssel

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:23

Fijn dat er altijd wel wat te regelen is Sascha.

Ik ga ook de zondag naar paard en koets, ik hoop dan het bruine tweespan tuig te zien van iDeal eurotech. Die wil ik daarna waarschijnlijk bestellen, tenzij ik wat anders zie op de beurs.

Hahaha finn heeft last van lentekriebels :Y)

Ik las dat het vanaf april ook toegestaan is om een oortje in te hebben tijdens je proef, dan hoeft de voorlezer niet zo te schreeuwen. Het was speciaal gedaan omdat er zoveel ouderen in de menslief zitten en die het anders niet goed kunnen horen :+
Ik zat eraan te denken om de proef zelf in te spreken en dan afspelen. Ben je niet meer afhankelijk van een voorlezer.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:29


Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 01:09

Wat fijn dat lola weer wat mag gaan doen!

Ik ga denk ik niet naar paard en koets, ik moet sparen en als ik elke keer naar dat soort dingen ga komt daar niets van :(:)

Je mag inderdaad met een oortje rijden! Inspreken, opzich een goed idee maar als je een keer fout rijd of wat langzamer of sneller gaat ben je de draad kwijt ben ik bang.
Ik start vaak toch wel een keer met het 2 span en dan moet ik wel een groom hebben, vind het ook altijd wel gezellig als er iemand mee is

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 01:38

Zelf in spreken en op wedstrijd afspelen zou ik niet zo snel doen. Dan moet alles wel precies hetzelfde qua snelheid etc gaan. Anders loop je niet meer gelijk.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 08:59

Het drama dat voorlezers heet.. het is zo lastig iemand te vinden. Ik heb het weleens geprobeerd met een blaadje op de sulky maar voor mij werkt het niet. Heb vaak mijn handen vol aan de pony's. En als ik ook nog dan hobbelig moet lezen ..
Uit mijn hoofd lukt ook niet want ik start B , L en M op het moment en dat zijn 6 proeven dan om te leren. En sommige stukken lijken weer op elkaar.
Moet ook zeggen dat er vaak wel iemand is om te lezen op wedstrijd maar ik heb 1 x een lezer moeten zoeken op het district kampioenschap ivm mijn lezer ziek en die had nog nooit een M proef gelezen en las steeds verkeerd.
Dus moet heel eerlijk zeggen dat ik het voor mijn eigen stres niet echt aandurf om op een wedstrijd te gaan zoeken..

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 10:40

Ja ik vind voorlezers zoeken ook heel lastig. Mijn vriend is superlief, maar die gaat liever een rondje mountainbiken ipv een hele dag wachten met mij :+
Plus hij weet niet eens wat een grote volte is hihi.

Ik had sinds kort een enthousiaste groom, maar die heeft een hoop oliebol thuis, dus die kan ook niet meer.

En voor mij zijn alle wedstrijden vaak een uurtje rijden. Dus je bent de hele dag weg. Tegenwoordig is iedereen druk...

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:41

Ondanks ik geen wedstrijden rijd lijkt het mij wel een goede stap dat je een oortje mag in hebben. Al zal het misschien qua timing wel gedoe zijn in de praktijk.

@ElineGC, als je graag dat tuig in het echt ziet kan je misschien eens een berichtje zenden naar enkele standhouders of ze het willen meebrengen.

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 12:16

Tis dat jullie allemaal zo ver weg wonen en ik eigenlijk altijd in het weekend werk, had graag voorgelezen *D

Leuk topic van jou en hidde jenny :+:

Ahh arme Finn heeft lente kriebels!

Hoe was jullie buitenrit zondag eigenlijk?

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 13:31

Mijn vriend gaat altijd mee op wedstrijd en leest ook voor. Hij kan het supergoed, heel handig :)) In het begin snapte hij er ook niks van (hij had niets met paarden) maar gewoon veel samen thuis geoefend met proeven rijden + voorlezen. Af en toe met nieuwe proeven/oefeningen raakt hij in de war, dus oefenen we thuis alles wat nieuw is :7

De SMR dag sla ik dit jaar even over. Mijn stalgenoot gaat wel, volgens mij wilde zij ook ergens overnachten.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 14:24

Vind de oortjes wel handig, soms is het bij outdoor-wedstrijden wel erg lastig de voorlezer te verstaan. Mijn dochter of mijn man leest meestal voor.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 10:33

Is het bij jullie ook zulk lekker weer?

Gister weer lekker naar stal geweest en een fijn buitenritje gemaakt met Willem, na mijn weekje vakantie :D Hij had er weer zin in! Ik had ‘m ook lekker vrij gegeven.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 10:37

Ja hier ook zulk heerlijk weer.
En Caya loopt al weken zo zuiver en goed. Alsof ze helemaal geen artrose heeft. Volgende week mag ze mee 2 rondjes Z vaardigheid . Zal ze leuk vinden.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 10:58

Wat fijn dat Caya weer goed loopt! Ga je ook weer dressuur starten met haar?

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 13:58

Susanne schreef:
Wat fijn dat Caya weer goed loopt! Ga je ook weer dressuur starten met haar?

Voorlopig nog niet. Heb natuurlijk ook nog Faya en Beauty . En wil haar niet overbelasten. De keertwendingen zijn best zwaar voor haar Si gewricht. Ze gaat wel in Mei B dressuur starten met een meisje wat mij weleens helpt met wedstrijden.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 14:06

Wat fijn dat Caya zo goed gaat!

Hier ook heerlijk weer vandaag, echt genieten {:} .

Kreeg net te horen dat ik een pakket Main ‘n Tail spullen heb gewonnen op instagram, ken het merk niet maar ben heel benieuwd en altijd leuk als je wat krijgt natuurlijk :D .