Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 452 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Mijn ponys zijn echt een stuk soepeler. Vooral Caya merk echt verschil.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 19:52 



 
Profiel   

*\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 11:17 



 
Profiel   

Genieten Mandyy!!!

Door de recuptex is Echo echt veel soepeler, hij is normaal stijf in het begin ( korte passen en zo) en dat gaat veel beter met de recuptex en sinds ik supplementen geef is hij helemaal weer top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 11:23 



 
Profiel   

Heerlijk Mandy, heb je er van genoten?

Sharani: welk supplement voer je? Ik heb ook een recuptex deken maar ik kan ‘m voor het mennen vaak maar een halfuurtje ofzo op doen dus ik merk nooit een heel groot verschil. Sjors is ook nooit echt stijf, wel strak in zijn bovenlijn dus ik zou ‘m eigenlijk wel wat vaker (langer) moeten gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 13:19 



 
Profiel   

Ik gebruik de recuptex wel een paar uurtjes of nog langer.
Echo krijgt glucosamine, biotine+ en kurkuma van PharmaHorse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 13:33 



 
Profiel   

Heerlijke foto Mandy <3 Mooi weggetje ook zo met die bomen. Heb je genoten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 13:37 



 
Profiel   

Dat weet ik eigenlijk niet. :o
Moet het denk ik eerst weer vaker doen.

Was nu ook wel drukke dag.
De hoefsmid kwam. Ik moest de sulky eerst nog schoonmaken en m’n tuig in elkaar zetten (was los ivm invetten ), moest thuis ook nog veel in het huishouden doen en het eten op tijd tafel hebben (m’n vriend komt op vrijdag even snel thuis voor hij avonddienst gaat werken).

Max keek zo blij toen ik met de sulky aankwam.. vond dat ik het niet kon maken om niet te gaan mennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 18:29 



 
Profiel   

Hoe was de trailer Demi?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-20 18:34 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie ervaringen over de Recuptex. Dan ga ik er toch maar een keer naar kijken. Zou voor Emma wel fijn zijn denk, die is soms best wel stijf.

Leuke foto Mandy! Dat is aardig druk ja. Wel goed dat je alsnog met de sulky bent weggeweest!

Ja ik heb hem gekocht Patricia! Hij was er helaas wel wat slechter aan toe als op de advertentie, maar gelukkig is mijn vriend handig en gaan we hem helemaal opknappen en naar mijn wens maken. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-20 18:57 



 
Profiel   

Leuk gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-20 19:04 



 
Profiel   

Dankjewel Patricia! :D

Ik zit nu de hele avond al rond te struinen op het internet, maar hoe hebben jullie jullie trailer ingedeeld? Hebben jullie misschien ook foto's?

En wat hebben jullie standaard in de trailer liggen? Dit is mijn eerste trailer dus ik ben daar nog niet zo bekend mee. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-20 22:24 



 
Profiel   

Oh Mandy wat lastig :(:) Het zag er in ieder geval wel heerlijk uit. Ga je het binnenkort weer proberen?

Gefeliciteerd met je eerste eigen trailer, Demi! *\o/* Succes met het opknappen.
Mijn trailer heeft geen speciale indeling. Wel verlaagde stangen. Ik heb een tweepaardstrailer en Willem staat gewoon links en mijn sulky in de punt voorin (lamoen omhoog). Wat er altijd standaard inzit: trailer camera, voerbak, halstertouw, 2 van die trailer lijnen/vastzet lijnen, hooinet, spanbanden, kussentje waar mijn sulky op “hangt”, mestboy, en een wielmoersleutel/kruissleutel voor de trailer wielen. De rest neem ik mee afhankelijk van wat we gaan doen.

Niet echt een duidelijke foto, maar:
[ img ]
Hooinet hangt trouwens hoger, we waren nog bezig met inladen.


Ennn we hebben gister Red verhuisd naar de opfok. Hij was braaf op de trailer, vond het wel érg spannend allemaal en hij wilde er daar liever niet meer uit hihi. Gelukkig een hele fijne eigenaar van de opfok, die dat allemaal wel gewend is, en heeft even geholpen er achter te lopen. De andere veulentjes (ook allemaal A/B hengstjes) waren ook vandaag gespeend dus ze hadden mooi steun bij mekaar. Dit groepje blijft nu bij elkaar. Al snel gingen ze lekker spelen en kennismaken met elkaar <3 Red dacht dat hij bij eentje wel aan de “melkbar” kon gaan hangen, oeps :') Echt een super fijn plekje daar, prachtige accommodatie en ik heb hem met een supergoed gevoel “achtergelaten”. Ga volgende maand maar eens kijken of hij alweer gegroeid is 8-)

[ img ]

In tegenstelling tot wat er normaal in de trailer hangt en ligt, natuurlijk met Red verhuizen niet. De stangen omhoog zodat hij rond kon wandelen. Alleen de camera wel er in uiteraard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 07:28 



 
Profiel   

Suus als het vrijdag lukt wil ik het weer proberen.
Ben deze week 4x op stal geweest. Dat was echt lang geleden.

Fijn dat Red zo’n mooi plekje heeft om lekker te spelen en jong te zijn.

Demi leuk project om de trailer op te knappen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 07:34 



 
Profiel   

Demi: gefeliciteerd met je trailer. Is super fijn om een eigen trailer te hebben.

Susanne: klinkt als een fijn plekje voor Red. Wat voor camera heb jij in de trailer? De mijne is stuk maar mis het wel en wil toch wel een nieuwe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 13:03 



 
Profiel   

Ik heb mijn GoPro er in hangen, met voeding via het lampje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 13:10 



 
Profiel   

Wat fijn dat Red kan opgroeien in een groep met leeftijdsgenoten :D

@Demi, Hier ook terug op zoek naar een trailer maar wat een fijne indeling kan zijn is ze schuin vervoeren en dan in het ene vak de pony en in het ander vak de sulky.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 13:57 



 
Profiel   

Susanne schreef
Ik heb mijn GoPro er in hangen, met voeding via het lampje.


Wist niet dat dat kon, heb hier ook nog een gopro liggen. Hoe heb je die voeding via het lampje? En dan gewoon het beeld op je telefoon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 14:01 



 
Profiel   

Mijn vriend heeft dat gemaakt, ik weet niet precies hoe dat zit want ik ben niet zo technisch maar hij kan dus continu aanblijven i.p.v. dat de batterij leeg gaat. Via de app op mijn telefoon kun je je GoPro beheersen/overnemen vanuit de auto en dan heb je live beeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 14:19 



 
Profiel   

Dankjewel Susanne voor de foto's en informatie! Hoe heb jij je sulky vast staan in de trailer? Gewoon met spanbanden of met iets anders?

Wat een klein dropje zo alleen in die grote trailer. <3 Fijn dat het goed gegaan is! Hoe groot gaat hij ongeveer worden? Hij toont nu al groot vind ik.

Dankjewel Sharani en Mandy! Ik ben er echt onwijs blij mee.

Lori, ook leuk! Vond de zoektocht al een avontuur op zich haha. Ik wil de dames het liefst gewoon vooruit vervoeren. Ik denk dat als het mogelijk is ik er een schot in ga laten maken en dan in de punt mijn sulky. Tegen de tijd dat het zover is om tweespan te gaan rijden ga ik toch kijken voor een ander. :)

____________

Hier weer lekker een ritje gemaakt. Net tussen de buien door. Ze was onwijs braaf en op de heenweg hadden we al een lekker tempo. Ik durfde het zelfs aan om voor het eerst buiten te galopperen. :D Die glimlach die ik toen had zit nu nog steeds op mijn gezicht!

[ img ]

Helaas met die kleine vandaag wel wat issues gehad. Ik vind haar zo moeilijk te peilen soms. De ene dag blijft ze ook keurig op stal staan en de andere dag (zoals nu) breekt ze de boel af en probeert ze over de deur te springen. Ik heb het idee dat het ook met hengstigheid te maken heeft, dan reageert ze zo anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 15:13 



 
Profiel   

Mandy: hopelijk kun je er vrijdag wat meer van genieten :(:)

Mooie trailer Demi! Lijkt me handig, zo’n voorlader. Ik heb ook een tweepaardstrailer met precies dezelfde indeling als Susanne. Standaard ligt er een lege jerrycan, mestboy, voerbak, stuk schuim voor mijn sulky en spanbanden in. Hooinet en jerrycan vul en hang ik er in als ik er mee weg ga. Fijn dat je lekker gereden hebt! Balen van de kleine :(:) Had ze wel iets van hooi o.i.d. om op te knabbelen?

Suus: baby Red naar de opfok <3 Fijn dat de trailerrit goed ging en dat je een fijn gevoel bij de plek hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 15:15 



 
Profiel   

@Demi leuk een eigen trailer! Ik kan je helaas niet helpen met indeling (ik gebruik de paardenbus op stal als ik op pad ga).

@Susanne wel heel aandoenlijk zo een uk in zo een grote trailer.

Ik ben vandaag ook weer op pad geweest:
[ img ]

Nog een vraagje. Ik heb de 25e, als het nog doorgaat, wedstrijd en heb toch besloten mee te doen in de Impulsrubriek. Klopt het dat ik Bink dan toch nog officieel moet laten meten? Ik lees tegenstrijdige berichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 21:59 



 
Profiel   

Leuk Demi, je eigen trailer! Kun je lekker overal heen.
Ik heb in een tweepaardstrailer schotten overdwars gezet. Mijn sulky kan in de punt (met lamoen omhoog) en daarachter kunnen 3 pony's.

En kleine Red naar de opfok, leuk dat hij mede vriendjes heeft om mee te spelen. Ben benieuwd hoe hij uit gaat groeien :))

Mandy, leuk dat je een rondje met de sulky hebt gedaan!

En Jennifer ook een rondje gereden.
Volgens mij hoeft de pony bij een eerste wedstrijdje niet gemeten te zijn hoor.
Het wordt nooit gecontroleerd, behalve bij districtkampioenschappen
Wel leuk je eerste wedstrijdje!

Ik mag met Fleurtje M dressuur starten. Nooit gedacht dat ik dat zou halen :')
Maar trainen en goed les, zijn we zo mee vooruit gegaan.
Verschil tussen L en M is wel groot vind ik.
Eind nov gaat ons debuut worden.

Zaterdag hoop ik mijn laatste puntje in de M vaardigheid te halen. Ik heb sinds januari geen vaardigheid meer gereden. Wilde even focussen op dressuur.
Ben ook echt een dressuurmiepje geworden haha :j

Is bij jullie alles ook zo nat? Ik rij altijd op een grasterrein, maar is echt geen doen momenteel. Veel te nat.
Ik ga op zoek naar een binnenbak in de buurt denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-20 09:17 



 
Profiel   

Jennifer: leuke foto! Ik weet niet of het meten ook verplicht is als je nog geen startpas hebt, maar er wordt inderdaad vrijwel nooit nagemeten behalve op districtkampioenschappen.

Wat goed Daniëlle, succes alvast! Ik heb gelukkig een binnenbak op stal maar de buitenbak en het bos zijn inderdaad erg nat... volgens mij gaat het deze week wat minder regenen dus hopelijk droogt alles een beetje op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-20 09:55 



 
Profiel   

Demi: met spanbanden inderdaad en hij “hangt” op een kussentje. Ik zal nog eens kijken of ik een duidelijkere foto heb.
Wat stoer dat je hebt gegaloppeerd buiten :) Een overwinning voor jezelf! Heb je met je jonge pony een mindere klik? Misschien een beetje aan het puberen ook?
Red zijn ouders zijn 1.08 en 1.11 dus zoiets gaat hij waarschijnlijk ook worden.

Jennifer: wat een mooie foto zo met die oude stoomtrein!

Daniëlle: gefeliciteerd en succes in het M! Hier is inderdaad ook veel regen gevallen en alles stond blank. Gelukkig ben ik gezegend met een binnenbak :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-20 13:31 



 
Profiel   

Ik moest even graven maar heb er eentje gevonden waar het toevallig op staat Demi :P
Niet duidelijk te zien maar het stoeltje hangt dus vrij, want de rest rust op het frame.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-20 13:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 452 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen