Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 493 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Lori: wat balen dat je zo lang op je hoofdstel moet wachten!
Hopelijk is hij er toch nog sneller dan verwacht.,

Nelleke: kan me voorstellen dat het lastig is tijd te maken, maar dat zal als alles een beetje gewent is vast wel lukken.

Van de week een super Penny moment gehad,
Nico lag in de wei, en ik kon erbij gaan zitten <3
Vandaag zat ik op een stoel in de wei te wachten. Op de smid, en gek dat hij is op aandacht moest ie vandaag toch ook even komen buurten

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 19:06 



 
Profiel   

Ahwww zo lief, echt een geniet momentje dus.

Hier is mijn HCA net al opgehaald. Iemand die misschien ook wedstrijden gaat rijden, dus wie weet zie ik ze nog eens want ze kwam uit de regio.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 20:40 



 
Profiel   

Tango is meer in zichzelf gekeerd wat betreft aandacht.
Hij is altijd wel heel happy me te zien, maar gaat gewoon ergens anders staan als ik in de wei zit.
Nico komt echt op schoot als hij de kans krijgt :+

Sharani: fijn dat je hca al opgehaald is.
Zijn populaire wagentjes dus altijd snel verkocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 20:51 



 
Profiel   

@Sharani, Bruin eurotech :') . Die maat en kleur wordt minder gevraagd en daardoor ligt het niet standaard op voorraad. Ik had het wel verwacht dat je hca heel snel ging gaan.

@Elaine, Wat lief zo een momentjes, gisteren ook even bij Finn neergezeten en dit voorjaar eentje gehad die echt op mijn schoot lag met zijn hoofd. Enkel helaas geen foto's van die momentjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 21:01 



 
Profiel   

Ayla schreef
Elaine: ik ben benieuwd hoe ze je bevallen :)

Lori: fijn dat Cookie het zo goed doet!

Hebben jullie ervaring met fijne vliegendekens voor de pony's? Ik heb er tot nu toe geen kunnen vinden die voldoet aan mijn eisen én goed past... Ik zoek een vliegendeken met hals (afneembaar of vast is beide prima), zonder buikflap en bij voorkeur UV-werend en/of met zebra print. Ik heb tot nu toe en Amigo Bug Rug maat 130, een Bucas Buzz-off maat 130 en een Amigo Mio maat 137 (is er niet in 130) geprobeerd maar ze zijn allemaal net wat te ruim bij de hals/borst en daardoor gaan de dekens trekken op Sjors zijn schoft... Amigo dekens past hij normaal gesproken goed maar de meeste zijn er pas in 137 en dat is hem echt te groot. Ik zat nu te kijken naar een Premiere of Nika deken, alleen heb ik beide dekens nog nooit in het echt gezien dus ik weet niet hoe de kwaliteit is en de Nika vliegendeken heeft gespjes op de hals en dat heb ik liever niet (liever klittenband) :o



Even hier op terug komend,
Heb precies dezelfde dekens als jij geprobeerd, ook hier past niets
Heb nu de bucas freedom zilver besteld, hopelijk past die wel
Misschien evt ook wat voor jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 18:58 



 
Profiel   

Elaine: haha, duo longeren :D Komt Tango helemaal niet meer voor de wagen? Is hij nog steeds geblesseerd? Lieve foto van Nico en jou! En bedankt voor de tip! Volgens mij is die deken precies wat ik zoek + de Premiere die ik had gekocht heeft alweer bijna het loodje gelegd :+ Heb je 'm al binnen? Zo ja, hoe bevalt 'ie?

Susanne: :knuffel:

Sharani: gefeliciteerd! Super goed :D

har166: ik zou idd een balancer/vitaminebrok gaan geven, vervelend dat je stal dit niet dagelijks kan doen.

Het was dus de Premiere geworden waar ik in eerste instantie wel over te spreken was maar de hals gaat telkens los aan één kant en er zit al een winkelhaak in dus dat is niet zo'n succes.
[ img ]

Ik heb de Bucas buzz-off ook even gewassen dus deze verkoop ik, het is een maat 4'3" (onderlengte 130) met vaste hals, bilkoorden en ongebruikte buikflap. Enkele gebruikerssporen en de staartflap is een beetje beschadigd door wat geschuur maar verder is 'ie in een prima staat:
[ img ]

Wou vorige week even een leuke foto maken van de pony's samen maar ze kunnen nog geen seconde stil staan zonder elkaar te vervelen, etterbakken :')
[ img ]
[ img ]

<3
[ img ]

En ik kan jullie eindelijk het leuke nieuws vertellen waar ik het een tijdje geleden over had: mijn vriend en ik hebben een huis gekocht :D Een paar km van de pony's en de Veluwe af, daar wilden we graag dichterbij gaan wonen. Met een beetje geluk krijgen we in augustus de sleutel nog en kunnen we lekker gaan verbouwen. Daarnaast heb ik vanaf maandag vakantie en ga ik gelijk 's avonds wat leuks doen maar daar kan ik later meer over vertellen hopelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:19 



 
Profiel   

Ayla:
De deken is binnen, hij heeft hem nu 24u op.
Ben best tevreden erover. Trekt niet bij de schoft en zit mooi
Hals stuk is groot genoeg dat als het hoofd naar beneden gaat de luchtpijp niet afgeknepen wordt door de sluitingen.
[ img ]

Tango is niet meer geblesseerd, maar gaat ook niet meer voor de wagen.
Hij is voor de wagen zo bloed fanatiek, dat ik bang ben door alle oude blessures die hij aan links voor heeft zichzelf kapot loopt.
Dus hij doet nu aangepast werk.
We longeren wat, wandelen en hij loopt naast de fiets.
Nico gaat over een paar jaar wel voor de wagen (als t gaat zoals ik t bedacht heb natuurlijk :+ )

Haha leuke foto’s! En dat elkaar klieren herken ik maar al te goed :D

En gefeliciteerd met jullie huis!
Moet er veel verbouwd worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:10 



 
Profiel   

@Ayla, Dat doen ze hier ook, elkaar meteen zitten kloten. En wat een top nieuws zeg, heerlijke omgeving volgens mij. <3

@Elaine, Ik snap je beslissing en inderdaad over enkele jaren Nico dan voor de wagen. Bij Finn wacht ik het ook af als het niet gaat of het is voor mij qua gevoel niet goed dan wandelen we wel verder.

Ik ben echt kapot, gisteren iets meer dan 200 stoeptegels opgehaald. Net na de middag vandaag hooi gaan halen en dan nog tot het net niet donker was bezig geweest met het eerste stuk al leggen. Net op tijd hier gaat het stevig regenen komende dagen volgens de voorspelling dus dan hebben ze een extra droog eilandje. Ik had er vorig jaar geen meer gevonden en wat een drama was dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 23:20 



 
Profiel   

Elaine: de deken ziet er goed uit! Denk dat ik ‘m zo ook even ga bestellen want de Premiere heeft er sinds gisteren nog een gat bij. Jammer dat Tango niet meer voor de wagen kan maar ik snap dat je het risico niet meer wil nemen. En dankjewel! Het elektra moet worden gedaan, alles moet worden geverfd en er komt een nieuwe keuken, badkamer, toilet en vloer in (boven en beneden). Er gaat ook nog een klein muurtje uit maar verder is het geen bouwval gelukkig, het staat wel al zo’n twee jaar leeg.

Lori: goed bezig geweest gisteren!

Ik ben op zoek naar een Ideal leren menhoofdstel maat mini shetlander dus als iemand nog eentje in een goede staat heeft liggen, neem ik ‘m graag over :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 10:30 



 
Profiel   

Leuke foto's weer

Hier nog steeds alleen wandelen. Dus niet echt veel te vertellen.gisteren was wandelen echt vervelend. Eiken processie rupsen, dazen losse honden. Geen leuke wandeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:43 



 
Profiel   

@Patricia, Ik kan het geloven dat het niet heel fijn is met al die elementen erbij.

Het stukje extra tegels is echt enorm fijn al, ik ben er nog aan het bijleggen maar ze kunnen daar nu makkelijk samen hooi eten. Ondertussen aan het rondkijken of ik niet nog zo een lot gratis tegenkom in de buurt. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 22:01 



 
Profiel   

Ayla schreef
Ik ben op zoek naar een Ideal leren menhoofdstel maat mini shetlander dus als iemand nog eentje in een goede staat heeft liggen, neem ik ‘m graag over :)
Dit mag ook een maat shet zijn.

Wat irritant Patricia!

Puppy
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 10:06 



 
Profiel   

Schattig hoofdje heeft hij, een hoofdstel heb ik niet voor je.

Mijn tuig is inmiddels behalve een onderlegger en het hoofdstel compleet. Bijna terug aan de slag dus. Ook het eerste stuk tegels is bijna klaar, het 2de stuk zal lastiger worden dat ligt eigenlijk nog te nat maar met dit weer gaat opdrogen nog een eindje duren. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 19:12 



 
Profiel   

Hij heeft echt een snoezig hoofd Ayla!
Lori: wat fijn dat je thuis bijna compleet is!
Blijft t bij jullie ook zo nat? En zit je op kleigrond? Dan droogt t vaak helemaal slecht op indd

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 19:29 



 
Profiel   

Wat is hij leuk Ayla <3 .

Hier droogt het steeds wel op ondanks dat we op klei zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 22:34 



 
Profiel   

Het is hier inderdaad kleigrond die zeker in de paddock vastgelopen is dus moeilijk opdroogt daardoor. Een deel is zand maar ik had vroeger geen kleintjes dus dat is toen wel wat vermengd geraakt natuurlijk. Ik ga hier als het even kan geen jaar meer blijven dus die tegels op een laagje zand zijn wel ideaal dan. Kleigrond hoeft geen drama te zijn als de paddock en dergelijke goed aangelegd is, ik weet ook hoe ik het zou herdoen maar ik ga die centen houden voor een volgende plek. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 10:33 



 
Profiel   

Ik zag op insta een nieuw type wagen van Tjeu voorbij komen. Ik had mijn zinnen gezet op een hca, maar dit ziet er ook wel heel goed uit. Nu weet ik wel dat dit type lastiger in balans te brengen is. Heeft iemand van jullie iets vergelijkbaars?[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 11:11 



 
Profiel   

Lijkt mij op een cavaletti als Ik het zo zie, maar dan de 2.0 versie ofzo.

Ik zou alsnog voor een HCA gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 13:24 



 
Profiel   

Even gaan kijken naar de post ervan en het ziet er niet slecht uit moet ik zeggen maar ik persoonlijk zou het pas aandurven als er een aantal ervaringen zijn van anderen. Als je nu de keuze moet maken zou ik alsnog voor een hca gaan maar als het pas iets is voor over een jaar dan kan je even op ervaringen wachten als je deze zithouding liefst hebt. Voor ons kleinste zou ik zeker niet zwaarder willen dan de hca echter voor deze van 90+ kan het met zo een bankje ook prima. De prijs staat er zo te zien niet bij, ik vermoed iets in de richting van de gewone Ellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 14:00 



 
Profiel   

Dit is de nieuwe Ellen, hij weegt 70kg en lijkt me iets comfortabeler zitten dan een sulky. Van de caveletti hoor ik dat hij snel uit balans is. Ik wou in December/voorjaar 2022 wat aanschaffen dus kan de reacties idd even afwachten. Shetje is nu 90cm komt wellicht nog een paar cm bij maar geen 10.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 15:47 



 
Profiel   

Het is van wat ik versta niet een vernieuwde Ellen maar de mini versie ervan. Dat comfortabeler zitten is persoonlijk en daarvoor moet je eigenlijk eens proef zitten. Zo vond ik de tweezit hca niet lekkerder zitten dan de gewone Hca. Het is natuurlijk wel een groot voordeel dat je nog even tijd hebt voor je gaat bestellen, tegen dan zijn er hopelijk wat gebruikservaringen aangezien het ongeveer 4 maanden duurt voor je wagen er is als je bestelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 23:38 



 
Profiel   

Ik vind 70 kilo best flink voor die maat shet.

Ik ben zo verdrietig Beauty is vrijdag ingeslapen. Caya heeft gelukkig nog afscheid kunnen nemen maar het was zo ontzettend heftig. Dit gaat ook echt heel lang duren voordat ik dit verlies een plekje kan geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 06:47 



 
Profiel   

Ik zou even de ervaringen afwachten har166, denk dat je voor dezelfde prijs ook hun hca versie zou kunnen kopen? Misschien zelfs ook wel een gewone hca.

Patricia: ik las het op fb, nogmaals heel veel sterkte met het verlies!
Is ze door haar blessure ingeslapen? Of kwam er nog wat bovenop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:06 



 
Profiel   

_Elaine_ schreef
Ik zou even de ervaringen afwachten har166, denk dat je voor dezelfde prijs ook hun hca versie zou kunnen kopen? Misschien zelfs ook wel een gewone hca.

Patricia: ik las het op fb, nogmaals heel veel sterkte met het verlies!
Is ze door haar blessure ingeslapen? Of kwam er nog wat bovenop?

Niet door haar blessure. Ze had gewoon oud mogen worden bij mij.
Ik kan alleen er niet veel over kwijt op internet.
Maar het is echt zo erg voor mij en Caya. Caya is ook nog steeds aan jet roepen enzo. Terwijl ik haar wel afscheid had laten nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:57 



 
Profiel   

Patricia: ik had al op Facebook gereageerd, maar wil je nogmaals veel sterkte wensen. Wat vreselijk verdrietig :(:)

Elaine: Wat heerlijk zo samen <3 Leuke foto! Pepper kruipt ook altijd meteen op schoot als ik in de wei of de paddock kom, haha.

Sharani: Fijn dat je HCA al is opgehaald. Die gaan altijd wel snel ja. Ik heb me toen een bult gezocht naar eentje, maar uiteindelijk een nieuwe wagen gekocht bij Tjeu omdat het tweedehands aanbod HCA zo beperkt (of overprijsd) was.

Ayla: Vliegendekens heb ik ook nog niet gevonden in de goede pasvorm. Pepper staat nu zonder en dat gaat beter dan ik verwacht had met die vreselijke muggen hier. Ik denk dus niet dat ik er nog eentje zal kopen. Maar ik hoop dat je er snel eentje vindt die goed zit! Vind dekens zoeken altijd zo een rotklus met die pasvormen..
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Het klinkt geweldig!
Misschien heb ik nog een hoofdstel liggen. Ik zal even in de garage kijken voor je vanavond.

Lori: Fijn dat het goed gaat met Cookie! Wat een klus zeg die stoeptegels. Heb je spierpijn gehad?

----------
Ik heb een hele tijd niets gepost. Het was zo ontzettend druk met onze verbouwing (die niet helemaal goed is gegaan waardoor het allemaal langer duurde) en allerlei andere dingen, dat ik geen energie kon opbrengen voor bokt.

Inmiddels wonen we weer in ons eigen huis en begint ons leven weer een beetje een normale routine te krijgen. Althans, morgen krijgen we twee nieuwe hondjes, dus dat wordt nog wat :D Het zijn twee asielhondjes en eentje woont er al 6 jaar. De ander zit er sinds kerst. Ze zijn sinds kort onafscheidelijk dus we hebben op het laatste moment besloten om ze alletwee te nemen. Ze zijn 7 en 11 jaar en ontzettend lief, al is eentje nog een beetje bang en erg verlegen. Maar dat komt vast goed als ze lekker thuis zijn.

Pepper heeft twee maanden semi-vakantie gehad ivm onze hysterische verbouwing en de hitte (constant 35+ graden) en dat blijft denk ik zo tot september. Ik longeer hem nu een paar keer per week om 6 uur smorgens want dan is het nog niet zo warm, en verder staat hij lekker in de wei en de paddock met zn vriendjes. Hij doet het goed en ziet er (naar mijn mening) ook heel goed uit <3

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 16:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 493 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen