Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 485 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Susanne wat fijn daf jullie weer hebben kunnen genieten!!

Jenny ik heb precies hetzelfde!

Mijn pony’s zijn naar de uitloopstallen gegaan. Nu staan ze daar ‘s nachts <3
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 23:58 



 
Profiel   

Lori: jammer zeg! Ik hoop dat Red later in de (bruine) Zilco pony maat gaat passen. En ik zag op Instagram dat Cookie jarig is? Gefeliciteerd :)

Jenny: lieve blik van Hidde. Balen dat je even geen motivatie hebt maar misschien komt het vanzelf weer. Jezelf dwingen gaat je uiteindelijk alleen maar meer tegenstaan denk ik.

Romy: genieten zeg! Lief met die grote tinker erbij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 06:12 



 
Profiel   

Suzanne: wat een happy face heeft Willen op die foto! Wat fijn dat jullie beiden weer even hebben kunnen genieten!

Jenny: ik denk dat iedereen wel z’n periode heeft af en toe, gewoon aan toegeven. En grote kans dat het dan snel verbeterd!

Romy: wat lekker voor ze! En heerlijke foto ook met de grote buurman erbij :D

Tango is vandaag alweer 18 jaar geworden.
De tijd vliegt echt, heb hem leren kennen toen hij 2 was, en hij is van mij sinds hij 4 is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 13:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Tango! Mooie leeftijd! Willem wordt binnenkort alweer 19.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 14:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Tango!

Susanne: Fijn dat jullie beide even kunnen genieten! Mag je nog wel wat longeer/menwerk doen met hem? Of hij helemaal met pensioen nu?

Romy: Wat heerlijk zeg, het weer lijkt ook wel weer echt beter te worden.

Jenny: Balen zeg dat je weinig motivatie hebt, meestal komt het vanzelf wel weer terug :) hopelijk snel!

Gisteren is Toliene goed gepakt op het land dus mijn hele fijne 200 grams amigo deken is helemaal kapot, en zodanig kapot dat maken zinloos is... weet een van jullie nog ergens waar ik nu een fijne 200 grams vandaan kan halen? Of iemand eentje te koop? Juist een fijne dikte voor de nachten nu... :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 15:05 



 
Profiel   

Jenny, Goed dat je jezelf niet verplicht. Een periode niet mennen is zeker geen drama.

Ymor, Heerlijk voor je pony's!

Elaine, Nog een jarige pony. Cookie is 6 jaar geworden :D

Linsey, Ik weet het niet hypostore moet je vaak lang wachten en agradi heeft nog altijd niet veel maten op voorraad.

Cookie is inderdaad 6 jaar geworden vandaag Y)(^) Ik heb hem maar een handje extra gegeven in zijn bak voor het idee en ook een hoop verse netels waarvan het grootste deel al op is ondertussen.

Hij is al heel de week fijn relaxt. Ging zelfs gaan neerliggen tijdens het uitmesten maar of het nu toeval is of aan de magnesium ligt geen idee daarvoor geef ik het nog niet lang genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 16:28 



 
Profiel   

Ow wat balen zeg Lindsey! Sinds de bexit moet je helaas lang wachten op de horseware/bucas dekens in kleine maatjes
Heeft MHS niet nog iets ? Al is t maar voor tijdelijk?

Lori: Gefeliciteerd met Cookie!
Mooie leeftijd heeft ie zo :D
Fijn dat hij al de hele week lekker chill is.
Is hij normaal een zenuwkipje? Dat je hem magnesium geeft nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 19:39 



 
Profiel   

Wat lief van jullie, verplichten doe ik mezelf echt niet meer. :) Als ik zin heb doe ik eens iets met Hidde. Ben erg ziek geweest van vaccinatie en druk rondom huis. Voel me momenteel ok niet fit en erg last van mijn knie dus het is goed zo.

Gefeliciteerd Cookie en Tango!!! :)

Wat een fijne en nette uitloop Romy! Heerlijk als ze snachts zulke ruimte hebben en altijd met z'n twee <3

Wat idd een happy face heeft Willem op die foto Susanne, fijn dat hij zich goed voelt momenteel. <3

Linsey, echt balen van je deken! Hidde speelt heel wild met zijn stokoude chickies dus die heeft ook wel een wat kapot. Moet wel zeggen dat Hidde erg veel schuilruimte heeft dus als er een klein gaatje in zit gooi ik niet direct weg :o

Vandaag bij ons boerderijtje gekeken en plannen gemaakt. Wij zijn zo happy <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:08 



 
Profiel   

Elaine, Je even een pb gezonden over de reden van de magnesium maar hij heeft mogelijk een te kort.

Jenny, Ik ben echt benieuwd wat je ervan gaat maken en hoe het eruit ziet hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:27 



 
Profiel   

Als er belangstellenden zijn om de advertentie van het huis te zien wil ik best per ongeluk doen hoor :) maakt mij niks uit en ben juist trots op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 10:20 



 
Profiel   

Je mag het altijd in pb zenden O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 10:23 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
Als er belangstellenden zijn om de advertentie van het huis te zien wil ik best per ongeluk doen hoor :) maakt mij niks uit en ben juist trots op :)

Altijd leuk om dat te bekeken, dus als ik een pb kan krijgen graag. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 10:43 



 
Profiel   

Jaaaaa, vind ik ook altijd heel leuk! :o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:28 



 
Profiel   

Jaaa ik ook!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 20:44 



 
Profiel   

Er staat in mijn post “per ongeluk” maar ik bedoelde inderdaad per pb :))

Nouja dat dus :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 21:28 



 
Profiel   

Hoe gaat het bij iedereen? :)

Ik rijd morgen met een meisje in de buurt. Die rijd ook haar pony voor de wagen. Heb er zin in! Eindelijk weer...
Over twee nachtjes halen we Puck en ik kan niet meer wachten :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 20:54 



 
Profiel   

Nelleke: Duvel is echt knap en je sulky ook! Hoe is het nu met hem?

Susanne: als iemand zich niet schuldig hoeft te voelen naar Willem ben jij het wel :) Maar ik snap je gevoel wel heel goed, dat zou ik waarschijnlijk zelf ook hebben. Fijn dat het de laatste dagen beter gaat met hem, dat is jullie echt gegund <3

Jenny: leuk dat jullie een nieuw hondje erbij krijgen! Fijn dat het goed gaat met Hidde, hij ziet er goed uit idd! En gefeliciteerd met jullie huis, ik ben heel benieuwd. Balen dat je zelf zo weinig motivatie hebt op het moment :(:) Maar jezelf dwingen zou ik ook niet doen, het moet wel leuk blijven.

Lori: fijn dat het beter gaat met Cookie na zijn behandeling :) En gefeliciteerd met hem!

Linsey: leuk dat jullie een veulentje willen gaan fokken met Toliene, heb je al een geschikte hengst gevonden?

Iselda: welkom! Ik ben wel fanatiek aan het mennen, maar doe ook genoeg andere dingen zoals longeren, wandelen, losgooien, vrijspringen etc. Gefeliciteerd met je knappe nieuwe aanwinst!

Lillian: gefeliciteerd met het huis! Heb je inmiddels een stalling gevonden voor Floor? Ik heb jou wel op facebook, zoek haar anders even tussen mijn vrienden.

Elaine: fijn dat de castratie van Nico goed gegaan is en gefeliciteerd met Tango!

Marlon: welkom, knappe pony heb je :)

Met mij gaat het goed, met de rest ook? Ik ben erg druk met werk de laatste weken, in combinatie met Sjors en de hond is het af en toe even goed plannen en puzzelen allemaal. Twee weken terug wel een lekker stukje gereden met een oud stalgenootje en haar paard en afgelopen weekend met Linda en Gigant. Beide keren een rondje van ongeveer 16km dus genoeg tijd om lekker bij te kletsen.

[ img ]

[ img ]

We kwamen een fotograaf tegen die wel een paar foto'tjes van ons wou schieten :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 21:21 



 
Profiel   

@Jenny, Alles goed hier en leuk dat je samen kan mennen dan.

@Ayla, Hoe leuk als je iemand tegenkomt die foto's wil maken en zo bezorgd. Hier al vaak op mensen hun camera terecht gekomen maar de foto's helaas nooit gezien.

De boys zijn hier vooral van de zon aan het genieten terwijl ik zelf in- en rond het huis grondig aan het opruimen ben, wat bloemenzaad gestrooid ik ben benieuwd :D . Een stuk ook opgeruimd waar ik nu fijn ga kunnen in- en uitspannen, ik maakte ze vroeger aan een aanhanger vast die er stond maar die is recent opgehaald dus ik moest wat anders verzinnen. Nu nog een hoofdstel en dan terug fijn kilometers maken samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 21:54 



 
Profiel   

Ayla: We hebben een paar hengstjes op het oog, maar zijn nog aan het kijken welke het definitief gaat worden. Ik denk een zwart bont hengstje, maar het karakter moet me ook nog aanspreken natuurlijk.

Wat een heerlijke ritjes zeg, echt genieten!

Lori: Heerlijk zeg, het was de afgelopen dagen heerlijk zonnig weer! {:}

Toliene en mijn grote pony staan inmiddels weer 24/7 op het land, ik had Toliene met een graasmasker staan 24/7 omdat ik toch bang ben voor bevangenheid, ze is het eerder nooit geweest, maar vind het toch spannend. Nu kwam ik vanochtend bij het land, heeft ze allemaal kale plekken van het masker. Dus het masker nu afgedaan, maar hard opzoek naar een oplossing, ik denk maar bontjes erop maken ofzo....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:30 



 
Profiel   

Zo ik ga even een bijleespost maken:

Marrie, welkom. Pin is een leuke pony met een toffe naam!

Susanne, logisch dat je hoofd er even niet naar stond. Waar moet je over beslissen? Hopelijk kunnen jullie deze zomer lekker genieten! En wat heerlijk naar Terschelling. Geweldig eiland!

Kiekeboefje, gefeliciteerd met de aankoop van je huis! Gaaf hoor! Ben heel benieuwd dus ik zou ook wel een PB willen. En je poedel ziet er zo cute uit!! <3 Morgen ga je 'm ophalen! Veel plezier alvast! Wat een schattige foto van Hidde!

Lori en Elaine, lastig he die tuigen, en zelfs voor die kleintjes is een fatsoenlijk tuig bijna onbetaalbaar.

Ymor wat lekker zo'n uitloop. Staan ze dan daar samen dag en nacht?

Elaine, nog gefeliciteerd met Tango, 18 jaar alweer. *\o/*

Linsey, fijne dekens vinden is nu echt drama. Heb al 2x een bestelling bij de hypostore geannuleerd omdat ze pas in september konden leveren...

Lori, gefeliciteerd met Cookie! *\o/*

Ayla, wat heerlijk dat je lekker hebt kunnen rijden! Kan je met Sjors een groot paard een beetje fatsoenlijk bijhouden? En wat gezellig met Linda.

Hier ook alles goed. Duvel en Rowan hebben nu ook 'verlof' want ik kan echt niks meer met m'n dikke buik. Ben over 2 weken uitgerekend. Verder tot nu toe zelf nog weinig kunnen genieten van m'n verlof en echt alleen maar druk geweest. Heb nu m'n agenda een beetje leger gemaakt zodat ik de laatste dingen kan afronden.

Met Duvel gaat het gelukkig weer helemaal goed. Het lijkt erop dat zijn wond nu helemaal dicht is en dat er geen zaadstrengonsteking meer zit. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 14:09 



 
Profiel   

Jenny: nog even en dan is het Puck ophaal dag *\o/*

Ayla: wat een leuke foto’s heerlijk dat je zo in het bos kan rijden!

Lori: lekker bezig! gaat vast gezellig worden als de bloemetjes uitkomen :D

Lindsey: snap je bezorgdheid voor hb, zeker met het gras dat nu volop groeit.
Bontjes schijnen indd goed te helpen.
Ook heb ik t idee dat t qua masker ook wel verschilt hoeveel ze zicht er aan irriteren.

Nelleke: wat super dat het met Duvel nu zo goed gaat! Is alles op Utrecht toch niet voor niets geweest *\o/*



Hier staat alles op een laag pitje eigenlijk.
Ga wel elke dag naar de ukkies, maar doe vrij weinig met ze.
Wij hebben een appartement gekocht, en aangezien mijn vriend wat laks is, regel ik alles zelf :')
Man komt toch best veel bij kijken :+

Nico zijn castratie wond is bijna dicht, en alle zwelling is weg gelukkig.
Wel heeft ie zand in zijn darmen en wederom bloedwormen :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 15:25 



 
Profiel   

Ayla, (en Linda) dat ziet er uit als een heerlijk ritje! :) Jullie hebben ook zulke mooie witjes. <3

Linsey, ik snap je angst voor hoefbevangenheid. Daarom gaat Hidde hier niet op gras, wellicht bij nieuwe huis wel een paar uurtjes maar het streven is wel zo min mogelijk. Zou ze niet wat uren op de paddock kunnen staan?

Nelleke, oehhh spannend over twee weken al uitgerekend! De tijd gaat snel. Succes nog even met de laatste lootjes :)

Elaine, gefeliciteerd met jullie appartement! Veel woonplezier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 16:07 



 
Profiel   

Nelleke overdag gaan ze op de paddock

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 16:31 



 
Profiel   

Linsey, Ik weet wel dat velen een best grote maat masker op hun shet hebben, mogelijk daarom?

Nelleke, Ik was dat al vergeten dat er nog een persoonlijk pakketje onderweg was bij jouw, spannend!

Elaine, Bloedwormen kunnen zo hardnekkig zijn. Met Cookie ook gehad/bijna vanaf, krengen.

Bij mij staan ze nu een 3'tal keer per week een goede 2uur op het gras, rond midden mei/juni is dat dagelijks een uur of 2 zo lang het niet te nat ligt. Ik durf ook continu op gras niet aan, naast dat mijn weide dat gewoon niet trekt die is daar te klein voor.

Ze hadden terug geluk vandaag het plan was aan de longe werken maar dat werd de kelder leegmaken :+ . Ze tussendoor snel nog hun bakken gegeven en een kriebel, ik ga goed slapen deze nacht of dat hoop ik toch. :') Ik moet nog alles uit die kelder uitsorteren, je kan er net niet staan dus het maar buiten op een zeil gegooid het is normaal allemaal voor weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 21:35 



 
Profiel   

Leuk elaine een appartement :-)
Linsey ik gebruikte maat cob bij Caya. En de kleinere shetten maat pony. Omdat die maskers breder zijn. We hadden ze dan hey halster gedeelte ingekort.
Lekker ritje met gigant en Sjors. Ze zien er leuj uit bij elkaar.

Hier hebben we even een dipje. Beauty was opeens kreupel en heegt aan 2 benen een peesblessure aan haar aanhechting tussen pees bij haar achterbenen. Nu 2 x daags stappen en koelen. Het is veel heen en weer nu met mijn werk. Ben steeds een uur met haar bezig met koelen en stappen.. volgende week controle en weer shockwave therapie en half mei weer een echo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 07:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 485 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen