Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 314 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Lori schreef
Kan je er geen hoesje rond doen? Zo een bontje of dergelijke tegen het kletteren tegen het lamoen? Ben maar aan het denken natuurlijk. :)


Ja heb een neopreen hoesje besteld. Even kijken of dat werkt :)
Dank je voor het meedenken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 10:09 



 
Profiel   

Patricia fijn dat je stoeltje weer is gelast

StalNollie, wat eng zeg! Succes met een nieuwe auto zoeken...

Super leuke foto’s zie ik voorbij komen van de SMR <3

Dankjewel voor jullie steun ivm mijn hondje. Het was echt heel moeilijk voor mij... Hij is gelukkig heel rustig gegaan, hij is weer herenigd met zijn grote vriend. Vandaag haal ik zijn urn met as op. En dan krijgt die ook zijn eigen plekje.

Ik hoop dat jullie raad weten :')
Blitz heeft geïrriteerde ogen. En dit is dus van de vliegen ontstaan... (stomme dingen)
Alleen heeft hij zo enorm klein hoofdje. Hebben jullie suggesties van vliegen maskers oid in een echt mini mini maatje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 11:00 



 
Profiel   

Ik werd ook altijd gek van dat getik maar niet gek genoeg blijkbaar want ik heb er nooit iets aan gedaan :-)
Alf gaat prima! Was even plekje zoeken in de nieuwe kudde toch wel maar dat gaat elke dag een stukje beter. Zijn hoge positie die hij had ingenomen toen we een half jaar geleden op deze stal kwamen is hij in ieder geval weer kwijt :\

Mowgli; sterkte nogmaals, vreselijk altijd!
Tip voor vliegenmasker heb ik niet. heb er een aantal geprobeerd maar vond ze nooit fijn zitten. Gebruik meestal slechts een gordijntje. Misschien van het merk die Sharani heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 11:43 



 
Profiel   

Ik heb een Classic borsttuig van het iDeal eurotech, dus dan heb je normale strengen aan je tuig en dus geen geklapper meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 11:54 



 
Profiel   

Mijn vader heeft stukjes rubber gezet op de HCA om het geklapper tegen te gaan, maar dat werkt niet optimaal want het klappert op meerdere plekken blijkbaar.

Zag het bericht van Suus, sterkte! :(:)

Hier momenteel ook in een hele vervelende situatie, dus vandaar ook weer afwezig geweest hier..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 13:10 



 
Profiel   

:(:) Mandy met wat er gaande is.

Daniëlle: ik word er ook ramgek van en heb er al meerdere keren mee lopen prutsen. Zoals ik de boel nu heb zitten (kabel zo kort mogelijk voor zover dat kan i.v.m. bochten) heb ik er het minst last van. Sommige trekken de kabel door tot het borsttuig, ik vind dat persoonlijk niet zo mooi maar wellicht is dat een optie voor jou. De classic borst ziet er ook goed uit bij Eddy!

Miriam: ik gebruik meestal ook een vliegengordijntje, lekker simpel aan het halster. Kleine vliegenmaskers kun je sws wel vinden bij de MiniHorseShop maar tegenwoordig volgens mij ook wel bij meerdere webwinkels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 17:51 



 
Profiel   

Hele mooie foto's Ayla! Jullie zijn een goed team :) Fijn dat Sjors zich nu echt weer beter voelt. Hopelijk blijft dit gewoon zo.

Susanne, sterkte :9 Fijn dat Donny goed aan het inburgeren is! :D

Patricia, he wat balen je sulky weer stuk! Tweede keer ook al. Stoeltje wel weer goed vastgelast!

Daniëlle, ook mooie foto's! Jullie gaan echt goed vooruit.

Welkom Jessica! Mooie pony is Kelsey, ga je met haar mennen uiteindelijk? Hoe groot is zij?

Hey Eline, leuke foto's van jou en Eddie! Jammer van je dressuurproef.

te_kla1 Heb er geen ervaring mee helaas, kan je niet helpen.

Mowgli4, er zijn heel veel soorten. Denk dat je echt zelf even wat kleine vliegenmaskers moet proberen. Dat is wel per paard verschillend. Felixbuhler vind ik zelf een fijn merk. Maar zoals ik al zei, er zijn heel veel :P

Mandy, sterkte.. vervelend :(

Zo beetje bij gelezen en gereageerd, ik ben terug van weg geweest :P Beetje druk, maar ook vooral met Hidde. Lekker aan het trainen en hij ziet er echt goed uit. Maar met het komende weer van volgende week waarschijnlijk maar weinig doen. Of vroeg opstaan maar daar ben ik niet zo van. Wil van de week ergens gaan zwemmen in de avond met Hidde. Even op zoek naar een plek hier in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 10:58 



 
Profiel   

Gaaf! Laat je dan foto’s maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 21:32 



 
Profiel   

ElineGC schreef
Is Donny leergierig? En lukt het verdelen van tijd al wat beter?


Tijd verdelen gaat steeds beter, gelukkig!
Don is enorm intelligent en leert snel. Hij heeft een grote will-to-please dus hij doet graag zijn best om het goed te doen. Lekker bezig nu om hem ‘makkelijk’ te maken; hij flipt(e) snel van alles, wasplaats/wassen paniek, voetjes tillen paniek, scheerapparaat paniek, nouja wat niet haha. Véél oefenen en herhalen en nu een maand later is hij al zoveel relaxter; kan ‘m wassen/afspuiten zonder probleem, alle voetjes geven is prima (zelfs al braaf bij de smid geweest), scheerapparaat accepteert hij al fijn tot zijn hoofd, etc. Braaf geweest bij de tandarts.
En vandaag mee geweest een rondje naast de kar van mijn stalgenoot (ik zat er naast en hield hem vast), hij moet even zien van een bomproof paard dat de wereld hem niet gaat opeten ;)
Komt wel goed met ‘m.

Hoe gaat jouw tweespan nu? En de wedstrijden gaan ook lekker volgens mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 22:47 



 
Profiel   

Mandy, wat vervelend ook! Hopelijk niks ernstigs, sterkte ermee :*

Jenny superleuk dat je wilt zwemmen met Hidje! Kom hier maar naar de zee *\o/* Gaan we samen met de kleutertjes haha! Don loopt zo de zee in.

Miriam, heel veel sterkte nog! Niet niks je beestje laten inslapen. Komt er een nieuwe hond op den duur?
Ik heb altijd een vliegenfrontriem voor Willem in de zomer, eentje van leer met een gespje i.p.v. klittenband anders kan ik die elke dag uit het weiland vissen. Mijn stalgenootje heeft een klein vliegenmasker van Felix Buhler maat xs, dat is een hele fijne en sluit super mooi aan, en heeft genoeg ruimte voor de ogen.

Hier geen last van de snelsluitingen bij de strengen, ik heb de kabel iets langer en door mijn voetsteunen heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 22:59 



 
Profiel   

Wat een topper! Merk je veel verschil met Willem? Sabine heeft ook een regal zoon. Misschien reageert ze binnenkort nog eens hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 22:59 



 
Profiel   

Susanne schreef
ElineGC schreef
Is Donny leergierig? En lukt het verdelen van tijd al wat beter?


Tijd verdelen gaat steeds beter, gelukkig!
Don is enorm intelligent en leert snel. Hij heeft een grote will-to-please dus hij doet graag zijn best om het goed te doen. Lekker bezig nu om hem ‘makkelijk’ te maken; hij flipt(e) snel van alles, wasplaats/wassen paniek, voetjes tillen paniek, scheerapparaat paniek, nouja wat niet haha. Véél oefenen en herhalen en nu een maand later is hij al zoveel relaxter; kan ‘m wassen/afspuiten zonder probleem, alle voetjes geven is prima (zelfs al braaf bij de smid geweest), scheerapparaat accepteert hij al fijn tot zijn hoofd, etc. Braaf geweest bij de tandarts.
En vandaag mee geweest een rondje naast de kar van mijn stalgenoot (ik zat er naast en hield hem vast), hij moet even zien van een bomproof paard dat de wereld hem niet gaat opeten ;)
Komt wel goed met ‘m.

Hoe gaat jouw tweespan nu? En de wedstrijden gaan ook lekker volgens mij!


Leuk om te horen! Hij lijkt me een fijn huisje te hebben!

Karel loopt inmiddels voor de wagen, hij vind druk op het bit nog wel een beetje gek of hij heeft last van een tand wisselen maar het gaat steeds beter. Ik ga maandag een stukje met hem buiten rijden. Hij luistert super goed. Al het tuig en de wagen is al wel binnen dus ik denk eind deze zomer in tweespan.. de wedstrijden gaan lekker inderdaad, heb de punten voor het M binnen :D. Maar ik blijf nog lekker in de L rijden, iets meer meters maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 23:28 



 
Profiel   

Fijn dat het goed gaat met alf!

Mandy sterkte. Hopelijk niks ernstigs

Jenny, leuk dat je gaat zwemmen

Susanne, wat leuk dat Don zo leergierig is. Fijn!
Wij hebben nog 1 hondje van 7 maand. Die zoekt zijn trouwe vriendje af en toe nog... of er weer 1 bij komt weet ik nog niet

Eline, klinkt erg fijn!

Ik heb gister even geshopt voor een Vliegenmasker. Het is 1 van bucas. Maatje xxxs :+ maar hij past! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 10:30 



 
Profiel   

De heren met hun vliegenmasker
[ img ]


Blitz had het vandaag al enorm heet... arme pony.
(Hij kon gewoon in de schaduw, maar ging in de zon liggen)

[ img ]

Hoe hadden jullie pony’s het vandaag? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 18:30 



 
Profiel   

Pff de ponys waren echt zo zielig stonden er beteuterd bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 19:34 



 
Profiel   

Mijn pony's hadden een spa dagje.lekker wassen in de schaduw in het windje staan.lekker chillen. Vlechtjes maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 20:21 



 
Profiel   

Die van mij hebben lekker op stal gestaan. We zijn net wezen zwemmen en ze staan nu buiten voor de nacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 22:47 



 
Profiel   

Leuke vliegenmaskers en zwemmen nu zou heerlijk zijn. Hier helaas geen water dat het mag dicht bij.

Wat een warmte zeg, voor 10u even een blokje om gewandeld met Finn maar dat was zelfs al aan de warme kant. Gisteren nog wit schaduwdoek over de konijnen hun hokken gedaan en de ice pods in de middaguren erbij.

Donderdag vertrekt James ook, gelukkig s'morgens dan is het nog te doen qua hitte in de trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 11:36 



 
Profiel   

Leuke vliegenmaskers! best lastig voor die kleintjes ja.

Patricia lekker spa dagje. Ook heerlijk :)

Romy lekker gezwommen. Dat lijkt me super als dat kan.

Ik heb gisteren een wedstrijdje gehad in Zeeland.
De nodige voorbereidingen getroffen, was daar goed te doen qua temperatuur.

Dressuur 2x 181,5 punten. Ze liep erg fijn. Ik heb veel punten laten liggen door niet goed op de letters te rijden (zonde).

Mijn debuut in de M vaardigheid. 2 rondes, allebei 1 balletje en ruim binnen de tijd. Heel tevreden dus :)

Fleur had totaal geen last van de warmte, hijgde niet eens, zweette ook niet veel. Stond lekker in de schaduw met een windje.

Vanmorgen vroeg een rondje gewandeld met het hele spul.

De rest vd dagen doe ik niks met die hitte. Ja, werken -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 11:44 



 
Profiel   

Mandy jaaa! Ik vraag gewoon iemand mee die wat foto’s kan maken :) altijd leuk zwemfoto’s!

Wat leuk Eline :) Dat wiebelige met het bit heeft Hidde ook, even tandarts er bij is denk ik beste. Eddie en jij gaan ook lekker.

Fijn dat de pony’s nu vliegenmaskers hebben Mowgli!

Susanne, ik wil idd heel graag een keer naar de zee, maar denk dat dat echt ver rijden is voor mij.... welk strand ga jij altijd heen?

Hier ook pony in pyjama <3 Na een training om 8u lekker onder de douche geweest en toen nieuwe deken op, beetje pyjama formaat maar helpt goed! Heeft zelfs een mooie buikflap! :) Tessa heeft Donjas oude vliegendeken op, past mooi en gun haar ook rust van de vliegjes(baasje komt nooit meer). Tessa gaat vaak mee tijdens trainingen. Dan loopt ze achter de wagen aan of ik laat ze vrijspringen. Zo houd ik haar wat fit, krijgt ze beetje aandacht.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 13:39 



 
Profiel   

https://buggez.com.au/shop/
Ik vind deze maskers perfect, zijn wat prijs incl. Verzenden vergelijkbaar met Cashel. Maar het duurt wel ongeveer 10 dagen voor je hem hier hebt, dus als het spoed heeft niet handig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 15:31 



 
Profiel   

Knappe Hidde met zijn jurk :D

Gefeliciteerd met de winstpunten Daniëlle, netjes :)

Vanochtend kwam de hoefsmid voor Sjors en daarna heb ik 20 minuutjes in de binnenbak gemend zodat hij in ieder geval niet in de felle zon hoefde te lopen. Het was nog geen 10 uur maar wel al aardig warm, gelukkig heb ik hem zaterdag geschoren. Volgens mij had hij een reisje naar de noordpool gepland staan ofzo :roll: Zelf heerlijk de rest van de middag bij een zwembad vertoeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 16:55 



 
Profiel   

Wat een hitte he poeheee. Temperatuur op kantoor ook niet te doen, heb een ventilator van huis meegenomen, zonder echt niet te doen.

leuk dat Donny al dapperder wordt Susanne!

Kiekeboefje; zwemmen in zee is zoooo leuk met je pony. Alf is officieel een zeepaardje, die gaat als een dolle stier door het water heen hahaha

Eline; leuk van Karel!

Mowgli; leuke kleurtjes!!

Sunshinedaan wedstrijdje gereden in Zeeland

Zat Sjors zo dik in z'n haar?

Alfje wordt al wat dikker door het niets doen maar hij ziet er wel super goed uit eigenlijk. Net een glimworm :-) In de kudde gaat steeds beter. Hij had wel wat wondjes maar gelukkig allemaal oppervlakkig. Was even wennen. Nu hopen dat de samenstelling van de kudde even een tijdje gelijk blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 11:41 



 
Profiel   

Romy, ja een wereld van verschil! Ik vond altijd dat Willem best sensibel kon zijn, maar nú weet ik pas wat écht sensibel is :Y) Wat overigens niet perse ‘negatief’ is, gewoon ánders :)

Eline, superleuk dat Karel het zo goed doet! Ben heel benieuwd naar je pony’s in tweespan.

Miriam, mooie vliegenmaskers voor de heren.

Daniëlle nog gefeliciteerd met je puntjes!

Jenny, mooi dek voor Hidde! Heb die ook voor Donny besteld maar is helaas nog niet binnen. Willem past ze helaas niet maar die heeft een fijne van Horseware.
Ik ga meestal naar Sint Maartenszee naar het strand om te rijden of heel soms naar Hargen maar dat strand is minder fijn. Zwemmen doen we bij Petten. Zwemmen in zee is zooo leuk met de pony’s!

Ingrid, ja pfoe gister was echt niet te doen! Ik heb nog even op het strand gelegen maar ik werd er gewoon gaar van :')


Vandaag beter temperatuurtje hier! Morgen gaan we lekker varen in en rond Alkmaar, vind ik altijd zo leuk om te doen. Schoonouders hebben een bootje.

Donny vanmorgen voor het eerst aan de longeerlijn gelopen! Knappe pony pikte het zo vlot op, 5 minuutjes ‘gewerkt’ en toen lekker door de wasstraat geweest. Oh én hij is gemeten en hij is gegroeid :D Hij is nu (ruim) 103 cm.

Vraagje aan witte-neuzen-eigenaren; bestaan er neusnetjes in maat mini? Hij moet liefst minimaal 70% uv werend zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 15:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je puntjes Danielle

Stoere Donny! Zag ook leuk filmpje op insta van Willem, heerlijk zeg.

Mooie deken voor Hidde, Jenny

Jeetje Sjors zoveel haar? Bij Toliene valt het echt mee.

Toliene heeft een weekje vrij, want ik ben op Ibiza *\o/*

Werd de 1e dag van mijn vakantie gebeld, dat ik toch de sulky heb gewonnen. Die andere vrouw heeft er vanaf gezien :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 22:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 314 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen