Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 315 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Super lekker je vakantie! Veel plezier nog even!

Wat ga je doen met nog een hca, voor 1 pony? :P Wel heel tof dat je hem gewonnen hebt natuurlijk. Voor een jaar ofzo is het toch?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 22:49 



 
Profiel   

Huh bizar! Doe je mee en dan hoef je hem niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 03:37 



 
Profiel   

Heel gek. Je kan er altijd iemand anders gelukkig mee maken dan toch?

Fijne vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 07:22 



 
Profiel   

Haha leuk dat je hem toch hebt gewonnen.
Fijne vakantie
Wij slaan zaterdag NK voor shetten in Heteren over ivm het warme weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 09:22 



 
Profiel   

Dank Suus! Dat is wel erg ver weg voor mij. Misschien dat ik dit jaar nog eens een weekendje of midweekje weg met Hidde wil plannen.

Haha Linsey jeetje dat is een flink bedrag wat je wint dan! Wel heel leuk :) Wat ga je er mee doen?

Even mijn knappe pony showen, hij glimt bijna van mijn scherm!
[ img ]
En zo gaat Hidje altijd voor de wagen. Met een mooi knoetje, hem maakt het niet uit :P
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 10:26 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
Dank Suus! Dat is wel erg ver weg voor mij. Misschien dat ik dit jaar nog eens een weekendje of midweekje weg met Hidde wil plannen.

Haha Linsey jeetje dat is een flink bedrag wat je wint dan! Wel heel leuk :) Wat ga je er mee doen?

Even mijn knappe pony showen, hij glimt bijna van mijn scherm!
[ [url=m/qopPhR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo gaat Hidje altijd voor de wagen. Met een mooi knoetje, hem maakt het niet uit :P
[ [url=m/6PiyBA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo die glimt zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 11:10 



 
Profiel   

Woow Hidde glimt echt van mijn scherm. Hij is knap <3

Ik ga de sulky die ik heb gewonnen voor 1 jaar gebruiken voor mijn trainingen, bosritjes etc. Dan hou ik mijn eigen sulky schoon en knap voor wedstrijden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 11:43 



 
Profiel   

Wauw knappe Hidde 8-) Hij ziet er best uit!

Leuk Linsey! Vraag me wel af hoe dat in zijn werk gaat, zijn er duidelijke afspraken over gemaakt? Wat als er wat stuk gaat/er roestplekken op komen (ik noem maar wat)? Gewoon interesse trouwens! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 12:17 



 
Profiel   

Susanne schreef
Leuk Linsey! Vraag me wel af hoe dat in zijn werk gaat, zijn er duidelijke afspraken over gemaakt? Wat als er wat stuk gaat/er roestplekken op komen (ik noem maar wat)? Gewoon interesse trouwens! :)


Er is een contract. Gebruikssporen, roest etc zit er allemaal bij. Enkel moet ik een vergoeding betalen als hij gestolen wordt of als ik hem tegen een boom rij, waardoor hij geheel onbruikbaar wordt. Maar dat vind ik logisch :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 15:03 



 
Profiel   

Mag ik even ego zijn?

Heeft er iemand hier ervaring met je pony in bruikleen uitgeven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 15:08 



 
Profiel   

Klinkt als een goede deal dan met de sulky!

Ik heb geen ervaring met bruikleen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 15:11 



 
Profiel   

Wat een geluk Linsey :D Geniet nog even van je vakantie!

Knappe Donny en glimworm Hidde <3

Ik heb Boef zelf in 'bruikleen' gehad maar geen contract opgesteld oid Miranda en ook geen ervaring met pony's in bruikleen geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 15:13 



 
Profiel   

geen ervaring mee.
Ingrid jij hebt een tijdje hiervoor gekeken? misschien heb jij veel uitgezocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 16:17 



 
Profiel   

Linsey1998 schreef
Susanne schreef
Leuk Linsey! Vraag me wel af hoe dat in zijn werk gaat, zijn er duidelijke afspraken over gemaakt? Wat als er wat stuk gaat/er roestplekken op komen (ik noem maar wat)? Gewoon interesse trouwens! :)


Er is een contract. Gebruikssporen, roest etc zit er allemaal bij. Enkel moet ik een vergoeding betalen als hij gestolen wordt of als ik hem tegen een boom rij, waardoor hij geheel onbruikbaar wordt. Maar dat vind ik logisch :)


Oh super geregeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 16:49 



 
Profiel   

mirriejj schreef
Mag ik even ego zijn?

Heeft er iemand hier ervaring met je pony in bruikleen uitgeven?


Ja, ik. Kreeg m’n pony totaal verpest terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 16:49 



 
Profiel   

Linsey wat leuk dat je die sulky gewonnen hebt! Kun je goed gebruiken inderdaad :)

Hidde is een knappe glimworm zeg! Hij ziet er goed uit! Stuk minder vetjes en wat meer spieren zo te zien :))

Hier ook geen ervaring met bruikleen pony's. Overwoog het met Cooks, maar die was nog maar 4 en net ingereden, dus de kans is groot dat er wat verpest zou kunnen, vond ik.

Patricia jammer dat je niet naar het NK in Heteren kan. Wel heel logisch met die tropische hitte..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 19:25 



 
Profiel   

Hidde glimt inderdaad flink!! Ziet er goed uit.

Goede deal linsey!

Geen ervaring met bruikleen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 20:56 



 
Profiel   

Hoe leuk Linsey van de Hca!

En Jenny amai Hidde ziet er echt top uit, die zit duidelijk goed in zijn vel.

Hier geen ervaring met bruikleen nee.

James is vandaag vertrokken in de ochtend. Nog een stukje mee gereden, ze hebben mij even afgezet vlak bij het werk en die was lekker rustig op de trailer. Liep er ook in 1keer op. Zal nu vooral raar doen, wennen aan hoeveel hooi ik ze nu moet geven om toe te komen maar niet zoveel dat ze het verknoeien. Eenmaal ik een dag vrij ben of toch genoeg uren gaan we Cookie in de groep proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 22:15 



 
Profiel   

Ohh Lori wat zal dat even raar voelen. Hoe gaat het nu met Cooks?

Ik heb geen ervaring met bruikleen, kan niet helpen helaas.

Hidde was en is gewoon een goed gevulde shetlandpony, maar dik is hij nooit echt geweest bij mij. Daar denken we hier wel goed om. Wel krijgt hij steeds meer spieren en glimt hij <3 vlieft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 23:41 



 
Profiel   

Voelt zeker raar, hem hier toch 3jaar bij mij gehad. Ik had gisteren al minder hooi gegeven maar blijkbaar toch nog te veel bleek vanmorgen. Dat is even zoeken nu. Met Cooks gaat het verder heel goed, ben blij dat ik de gok genomen heb met hem die past qua karakter heel goed bij mij tot nu toe. Ik hoop dat het in de groep straks ook zal lukken, ik kan hem er bij laten volgende week in het weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 11:05 



 
Profiel   

Hoi! Ik doe eerst hier even een poging voordat ik een heel apart topic moet openen voor mijn (kleine) vraag.
Zodra mijn shet gewicht begint te trekken, trekt zijn draagriem van het borsttuig strak naar onderen. Er komt dan echt veel druk op te staan, lijkt me niet helemaal normaal. (De riem drukt dus op de bovenkant van zijn hals)
Hoe kan dit komen?
Alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 13:34 



 
Profiel   

Lori, dat snap ik! Duurt even voor je gewend bent zonder hem. Fijn dat Cooks goed bij je past! :)

te_kla1, ben heel eerlijk: snap er niks van :')

Susanne vroeg aan de witte paardenneusjes eigenaren of er neusflapjes bestaan voor kleintjes? Ik ben dan wel geen witte paardenneusjes eigenaar maar weet wel dat Pagony deze heeft! Ook aan een mooie vliegenkap vast, heb deze net gekocht. Maar ook losse in maat S en XS

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 16:59 



 
Profiel   

te_kla1 schreef
Hoi! Ik doe eerst hier even een poging voordat ik een heel apart topic moet openen voor mijn (kleine) vraag.
Zodra mijn shet gewicht begint te trekken, trekt zijn draagriem van het borsttuig strak naar onderen. Er komt dan echt veel druk op te staan, lijkt me niet helemaal normaal. (De riem drukt dus op de bovenkant van zijn hals)
Hoe kan dit komen?
Alvast bedankt!

Dit kan soms komen met een enkele draagriem of als je zweng te laag zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 17:13 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
Lori, dat snap ik! Duurt even voor je gewend bent zonder hem. Fijn dat Cooks goed bij je past! :)

te_kla1, ben heel eerlijk: snap er niks van :')

Susanne vroeg aan de witte paardenneusjes eigenaren of er neusflapjes bestaan voor kleintjes? Ik ben dan wel geen witte paardenneusjes eigenaar maar weet wel dat Pagony deze heeft! Ook aan een mooie vliegenkap vast, heb deze net gekocht. Maar ook losse in maat S en XS


Oh haha.. Patricia snapt me volgens mij wel, dus ben gelukkig niet complete onzin aan het praten :')
Patricia_86 schreef
te_kla1 schreef
Hoi! Ik doe eerst hier even een poging voordat ik een heel apart topic moet openen voor mijn (kleine) vraag.
Zodra mijn shet gewicht begint te trekken, trekt zijn draagriem van het borsttuig strak naar onderen. Er komt dan echt veel druk op te staan, lijkt me niet helemaal normaal. (De riem drukt dus op de bovenkant van zijn hals)
Hoe kan dit komen?
Alvast bedankt!

Dit kan soms komen met een enkele draagriem of als je zweng te laag zit.

Het is inderdaad een enkele en het is met bandje trekken dus ik weet niet of ik dan het probleem van een te lage zweng kan oplossen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 17:24 



 
Profiel   

Jenny, het gaat om een losse, dus zonder masker, stond er niet helemaal duidelijk maar heb er intussen eentje besteld. Hopelijk past ‘ie :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 20:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 315 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen