Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 367 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Welkom terug
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 15:18 



 
Profiel   

Hebben jullie ze geschoren of nog met de winterjas aan? Toos dit jaar niet geschoren, omdat ik niet weet hoe het allemaal loopt. Ik moet na 10 jaar opzoek naar een ander plekje voor haar. Begin me nu toch wel steeds meer te ergeren aan al dat haar met optuigen en het zweten.

Vanmiddag.. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 15:59 



 
Profiel   

Geschoren :)
Wat jammer dat je na 10 jaar moet verhuizen, wat is de reden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 16:24 



 
Profiel   

Ze stond bij mijn schoonvader aan huis, die is afgelopen maart verongelukt. Het huis is zo goed als verkocht.

Ik heb er slapeloze nachten van, het valt niet mee om iets te vinden voor een shet. Ze vragen prijzen hier wat ik nu in het jaar kwijt ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 16:30 



 
Profiel   

Wat vreselijk van je schoonvader! Sterkte nog Y;(

De prijzen hier in het Westen zijn ook niet mis. Zeker voor volpension.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 17:01 



 
Profiel   

Sterkte nog met je schoonvader
Prijzen zijn inderdaad hoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 17:18 



 
Profiel   

Jeetje wat heftig van je schoonvader!
Sterkte ermee.

Ik heb alleen Fleur geschoren, omdat zij het meeste loopt. Voor de rest vind ik het teveel gedoe met dekens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 17:55 



 
Profiel   

Welkom terug! En heftig van je schoonvader zeg. De prijzen hier in het westen zijn zeker niet mis.

Scriptie gister ingeleverd dus nu Toliene weer aan het werk. Hoevaak trainen jullie, jullie pony’s eigenlijk? En wat is het schema? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 17:59 



 
Profiel   

Ik heb niet echt een schema.. Rijd haar iig elke zaterdag voor de kar, zomers wat meer want dan is het savonds licht. Nu is het vaak savonds even longeren of dochter ohz erop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 18:14 



 
Profiel   

Op dit moment is dit ongeveer ons weekschema: 2x dresuurmatig (waarvan 1x les), 1x naar buiten en 1x longeren. Maar als het bijvoorbeeld erg mooi weer is ga ik liever een keer extra naar buiten en slaan we longeren lekker een weekje over.

Voorheen werkte hij 5 keer per week, tegenwoordig 4 keer; hier doet hij het net even beter op.

Fijn dat je scriptie is ingeleverd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 18:29 



 
Profiel   

Welkom Rianne! :) leukerd is Toos. Tis idd niet makkelijk om iets geschikts te vinden voor shetlanders.

Ik heb een Skoda Fabia DSG automaat uit 2016, super fijne auto voor met kleine trailer. Lekker rustig rijden.

Schema heb ik momenteel niet. Hidde heeft zichtbaar genoten van beetje vakantie. Sinds deze week weer 2 keer gelongeerd. Hoop tegen voorjaar weer wat actiever te worden en dan liefst 1x les, 2 keer thuis voor de wagen en dan trainen of buitenrit. En dan nog een of twee keer longeren of springen, dat vind ie zo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 18:45 



 
Profiel   

Leuk om te zien! Wat doe je met Willem op de dagen dat hij niet werkt Suus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 23:59 



 
Profiel   

Lekker tutten en soms nog een stukje stappen aan de hand en dat is het wel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 07:20 



 
Profiel   

Ik ga zo bij een stalling kijken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 08:59 



 
Profiel   

Succes Rianne!

Hier gisteren ook naar een ander weiland gaan kijken. Een stukje duurder, maar man man. Evenveel weiland als nu, maar met een heel erf en enorme koeienstallen erbij. Leuk om loopst1llen van te maken. Water, elektriciteit, toilet,... echt luxe die ik niet gewend ben.
Ik ben akkoord gegaan en in januari verhuizen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 09:27 



 
Profiel   

Klinkt leuk Knolselder! Succes met de verhuizing.

Gister Wimpie weer voorzien van nieuwe Nikes 8-)
Kreeg het compliment van mijn smid dat Willem in zijn top10 braafste pony’s staat O:)
Altijd zo blij met deze hoefsmid, ‘t is echt een toppertje en zo kundig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 09:40 



 
Profiel   

Knolselder, dat is al snel. Succes met de verhuizing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 09:45 



 
Profiel   

Klinkt als een fijn plekje knolselder.
Wat fijn dat willem braaf is bij de smid. Caya is heel bang.
Ik heb al mijn startpassen opgezegd. Caya zit op haar hoogste mogelijke met de Z dressuur en ZZ vaardigheid. En Beauty heeft een blessure en die krijgt lekker de tijd om rustig te herstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 09:47 



 
Profiel   

Jammer Patricia! Maar wel heel begrijpelijk. Rij je dan vanaf nu helemaal geen wedstrijden meer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 10:04 



 
Profiel   

Linsey1998 schreef
Jammer Patricia! Maar wel heel begrijpelijk. Rij je dan vanaf nu helemaal geen wedstrijden meer?

Ik ga af en toe hobby klasse starten

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 10:09 



 
Profiel   

Jeetje wat een nare opmerking Romy, niets van aantrekken.. sommige mensen zeggen gewoon graag banketstaaf dingen.

Fijn dat Hidde zijn voetjes al wat beter gaan Jenny :)

Knolselder: wat is Suusje een poppetje! Prachtig kleurtje. Klinkt fijn je nieuwe plekje.

Linsey: fijn dat je je scriptie nu ingeleverd hebt, scheelt toch weer wat druk. Weet je al of je mag gaan verdedigen en zo ja wanneer? Of werkt dat anders bij jullie? Ik train Sjors altijd maximaal 4 keer per week, momenteel 3 keer i.v.m. zijn bloedarmoede. Ik men 1 à 2 keer per week waarvan minimaal 1x in het bos en meestal longeer ik nog een keer, maar soms men ik ook 3x. Als ik hem weer wat meer op kan gaan bouwen wordt het waarschijnlijk nog 1x vaker mennen en standaard 1x longeren. Ik ga altijd 5x per week i.v.m. mijn werk en ik zorg dat ik iig één dag daarvan niets met hem doe of alleen even lekker tut/wandel, zodat hij niet altijd hoeft te werken als ik er ben. Zijn bloed wordt nu eindelijk wat beter, we gaan met kleine stapjes vooruit :)

Gefeliciteerd met de prijzen Daniëlle! Jullie zagen er leuk uit :D

In welke auto heb je proef gereden Mandy? Kan me voorstellen dat telkens niet starten stressvol is, je staat dan net op het punt om ergens heen te gaan natuurlijk. Ik ben nog steeds dolblij met mijn Nissan Qashqai :D

Wat jammer dat Misty zo bang blijft Claudia, een trauma kan helaas soms erg diep zitten.

Welkom terug Rianne. Sjors is geschoren, die scheer ik elke winter. Wat vervelend dat je een nieuw plekje moet zoeken voor Toos en de reden ervan vooral :(:) De prijzen zijn hier in het oosten nog wel te doen, alleen is het inderdaad lastig iets te vinden wat geschikt is voor een kleine pony en wat ook nog een beetje aansluit bij jouw eigen wensen.

Susanne: wat fijn dat Willem zo braaf is bij de smid, Sjors niet :o Ik heb hem laatst zelfs voor het eerst in de 5 jaar dat ik hem heb zomaar zien uithalen naar de smid :oo Echt heel erg stout en niet gewenst natuurlijk. Verder doet hij nooit heel gek maar als de smid een beetje lomp met hem om gaat, wil hij nog wel eens vervelend worden. En als ze hoog nagelen wil hij ook nog wel eens moeilijk doen. Sinds de verhuizing een andere smid die lager nagelt en wat voorzichtiger met hem doet en dat gaat al beter.

Patricia: wat vervelend dat Beauty een blessure heeft :(:) Wat heeft ze?

Wat een vies weertje! Sjors heeft vrij, de dierenarts komt straks alleen even bloed prikken want dat was kwijt geraakt :+ Daarnaast alleen even zijn stalletje uitmesten en zijn staart wassen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 10:13 



 
Profiel   

Hier is het redelijk weer, maar ze voorspellen wel veel wind.

Willem was bij mijn vorige smid ook slecht te beslaan, hij werd niet gemeen maar stond te hupsen en te doen. Bij mijn huidige smid staat hij doodstil vanaf het begin al. Ik denk dat het (in Willem zijn geval) echt te maken had met tegen het leven aan nagelen en ook erg hoog.

Een goede smid is goud waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 10:28 



 
Profiel   

Patricia_86 schreef
Klinkt als een fijn plekje knolselder.
Wat fijn dat willem braaf is bij de smid. Caya is heel bang.
Ik heb al mijn startpassen opgezegd. Caya zit op haar hoogste mogelijke met de Z dressuur en ZZ vaardigheid. En Beauty heeft een blessure en die krijgt lekker de tijd om rustig te herstellen.


Wat heeft ze? :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 10:36 



 
Profiel   

Goede smid is idd goud waard. Mijn vorige smid had ik al 13 jaar, laatste jaar was Toos elke keer 2 a 3 weken kreupel na het bekappen. Nu nieuwe smid en gaat super.

Stalling gevonden! **\O/** We gaan van alles zelf doen naar all in. Met binnen en buitenbak, tegen het bos aan. Ik kan weer slapen .

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 11:56 



 
Profiel   

Leuk Rianne! Wat een luxe :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 12:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 367 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen