Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 484 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

@Iselda, Beer wordt 2 juli 2 jaar!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 11:23 



 
Profiel   

Dat gaat vast allemaal wel goed komen met wat tijd Iselda!
Tango wordt 16 april 18 jaar alweer
En Nico wordt op 25 april 2

Fijn dat het goed gaat met Beer @myponyhoward!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 16:54 



 
Profiel   

Zou ik mij hier mogen melden?

Lees al een hele tijd mee met jullie verhalen en avonturen maar het nooit aangedurfd om te melden en dingen te vertellen. Hopelijk durf ik nu een beetje mee te praten.

Ik ben marlon en heb een mini genaamd Pin. Een mini paard van 97 cm. Wonen in Groningen. Heb haar nu sinds december.
Loop al wel wat langer rond bij de mini’s maar mijn vorige mini had veel huid klachten en die loop nu lekker in het land. Vorig jaar was dus niet mijn beste jaar dus hopelijk dit jaar beter. Nieuwe ronde nieuwe kansen.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 07:11 



 
Profiel   

@Marrie, Klets maar gerust mee. Pin is een gaaf dier trouwens, mooie uitstraling. Men je ermee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 11:52 



 
Profiel   

Lori schreef
@Marrie, Klets maar gerust mee. Pin is een gaaf dier trouwens, mooie uitstraling. Men je ermee?


Dankje wel, ja pin is sinds december beleerd. Ze doet het super goed maar doen langzaam aan. Wat meer aan mijn gezondheid ligt dan aan haar maar goed.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 13:55 



 
Profiel   

Ik heb jullie een beetje verwaarloosd :o Ik heb wel altijd meegelezen maar door alles rondom Willem stond/staat mijn hoofd niet helemaal naar reageren.


Marlon: welkom en wat een ontzettend leuke pony! Leuk dat jullie zo fijn aan de slag zijn met mennen.

Jenny: wat gaaf dat jullie eindelijk een nieuwe stek gevonden hebben, en met land erbij voor de paardjes aan huis. Jouw droom is uitgekomen! :D En ik zag je pup voorbij komen op Instagram, wat een dropje. Wanneer komt ze?

Lori: lekker aan de slag met Lucky, goed bezig! En je hebt gelijk hoor, tijd zat om te beleren en zo rond 4 is een mooie leeftijd. Met 2 jaar voor de wagen is vreselijk ouderwets.

Elaine: gelukkig is de castratie goed gegaan. Hoe gaat het nu met hem?

Iselda: knappe pony, gefeliciteerd!


Ik heb inmiddels het rapport van Utrecht gekregen, maar dat is letterlijk in medische termen dus ik kan er niks van maken :+ Wil het ook nog even door mijn eigen kliniek laten beoordelen (en vertalen haha).
Willem heeft goede en slechte dagen. Het is zo verdomde oneerlijk.
We hebben voor nu besloten om hem in ieder geval deze zomer nog lekker op het land te zetten en daarna een beslissing te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 14:47 



 
Profiel   

Hé Susanne wat heftig is dat.. lekker in het hier en nu leven en genieten van je kleine grote vriend. Hopelijk komt hij lekker de zomer door. :(:)
Het verwaarlozen vergeef ik je hoor :P

Puck is een middenslag poedel en over 10 dagen haal ik haar op, en ik kan niet meer wachten *\%/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 16:28 



 
Profiel   

Marrie, Leuk dat ze ook aangespannen kan. Is een mooie stokmaat daarvoor en mooi kleur heeft je sulky.

Susanne, Een rapport vol medische termen is inderdaad niet heel handig. Hopelijk kan iemand het wat vertalen voor je. Geniet maar van hem. :(:)

Jenny, Super mega schattig.

Helaas was het hier wat te nat om wat te doen vandaag, hopelijk morgen beter.

Ik twijfel hier nog wat aan welke borst ik ga nemen. De broek en hoofdstel ben ik zeker over die ga ik beide terug eurotech nemen aangezien ik een hoofdstel zonder kleppen wil en de ideal broek fijner vond op Finn. Ik dacht eerst zilco combi maar die strengen zijn vast en op zich was ik wel tevreden van mijn eurotech borst en die bestaat wel in het bruin en zilco niet. Pfft moeilijke keuze, ik wil het in 1x goed doen. Zelfs al gedacht aan Arden maar ik kan nergens de prijzen vinden voor een losse borst en dealers antwoorden niet op mijn mail.

Trouwens iemand ervaring met
c*valier Equestri*n?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 17:56 



 
Profiel   

Welkom Marlon! Leuke uk heb je! Prachtige kleur.

Susanne: logisch dat je nu minder bokt!
Hopelijk komt Willem goed de zomer door.

Kiekeboefje: ah wat een prachtige pup zeg <3

Lori: welk schoftje hebt je erbij?
Ze zeggen dat de eurotech best stug kan zijn?
Als je zwart wil heb je we meer keus natuurlijk.
Heb zelf zilch gehad voor Tango, opzich fijn, maar vindt het niet mooi ogen eerlijk gezegd :o

Ben zelf ook alvast aan het kijken wat ik wil voor Nico, wil ivm mijn luiheid toch wel kunstof en ik wil eigenlijk bruin ipv zwart ;)
Kwam op de eurotech uit, of tuig van SEM (maar man man, wat een prijs :7 )

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 19:08 



 
Profiel   

Ik lees op moment wel mee maar steeds geen fut om te reageren.
Elaine als ik over 6 weken geen goed nieuws krijg bij de dierenarts ga ik mijn bruine eurotech tuig verkopen. Heeft een verbrede boom erin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 19:53 



 
Profiel   

Hoop toch echt dat je wel goed nieuws krijgt Patricia!
Je hebt al zoveel pech gehad met je pony’s

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 19:58 



 
Profiel   

Ah wat heerlijk om al jullie lieve viervoeters te zien! Bij mijn verzorgpaardje staat er ook eentje en iedere keer weer als ze aangedraafd komt met die kleine pasjes smelt ik <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 21:40 



 
Profiel   

Elaine, Ik heb een zwart schoftje voor erbij of het nu bruin of zwart wordt. Ik heb al eurotech gehad en het schoftje was echt niks buiten op 1 waar het perfect op lag. Mij maakt het niet zoveel uit dat het schoftje zwart is bij een verder bruin tuig. Voor de kleinste heb ik zilco SL en op hem is dat het beste tuig die er is, past mooi en is perfect qua verhoudingen maar van zodra ze wat meer lichaam hebben vind ik de eurotech wel echt mooier vallen. Het gaat er wat van af hangen wat de borst wordt, bij zilco neem ik de rest zwart en bij eurotech neem ik bruin. Mijn twijfel is er ook juist omdat het ene soepeler is maar het ander veel mooier en een groot nadeel van zilco is dat de strengen vast zitten terwijl je bij de hca al snel kortere strengen nodig hebt. Mij wel voorgenomen dat als ik er deze week niet uit raak ik wacht tot een vriendin in de buurt is voor haar les en dan eens even ga gaan voelen aan haar bruine eurotech die heeft ze nog maar net nieuw gekocht.

Patricia, Ik hoop voor je op goed nieuws hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 10:20 



 
Profiel   

Hoi hoi!
Ik heb ook een shetlander, met de naam puck! In mei mag ze 20 kaarsjes uitblazen...!
We hebben haar dan 19+ jaar! Nou mijn moeder dan...
[ img ]
De rechtse is rambo, en is van de buren wat puck staat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 12:27 



 
Profiel   

Lastige keus dan Lori!
Ik heb gelukkig nog een jaar om er over na te denken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 14:34 



 
Profiel   

Zo schattig Jenny! <3

Lori: lastige keuze hè. In grote maten heb je veel meer keuze qua tuigen. Mijn tuig is een mixje van Zilco en Ideal eurotech.

Vorige week ben ik nog een paar dagen naar mijn favoriete eiland Terschelling geweest met mijn vriend en onze hond. Even er tussen uit en hoofd leegmaken. Was erg fijn en we hadden echt prachtig weer.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 16:14 



 
Profiel   

O leuk, nog een aantal jonkies van Lookie z'n leeftijd dus! :)
Nog anderhalve week en dan komt ie hopelijk eindelijk naar huis <3

Marrie1991, wat een knap dier heb je, welkom!

Wat is Puck een schatje! Zo leuk. Wachten duurt dan opeens heel lang he?

Patricia, heel veel sterkte. Hopelijk krijg je goed nieuws.

Ik ben natuurlijk mijn paard gewend, daar heb je met alles zoveel keus en ik merk wel nu al dat dat met die mini's echt minder is haha. Even schakelen. Al koop ik dan misschien ook niet onnodig veel dingen, dat is dan weer fijn voor de portemonnee :Y)
Heb inmiddels 2 halstertjes en een halstertouw gekocht. Ook heb ik 2 touwhalsters+leadropes besteld voor Lookie. Voor m'n grote paard 1 setje in dezelfde kleuren als Lookie, kan ik ze samen op de foto zetten haha.
Susanne, dat klinkt niet zo goed met Willem. Ik hoop dat hij de zomer goe doorkomt en ga lekker van hem genieten voor zover het kan. Heb je het al kunnen (laten) uitzoeken wat de medische termen inhouden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 18:23 



 
Profiel   

Mirna, Prachtig natuurlijk als een pony al zo lang bij je is.

Susanne, Klopt hadden ze in de bruine lijn van zilco gepast was de keuze simpel geweest.

Fijn trouwens gaan uitwaaien, zou ik ook vaker moeten doen.

Iselda, Het aanbod is natuurlijk kleiner dan bij groten maar toch wordt het steeds meer de laatste jaren. Bij minihorseshop, tyson breeches, equistore allershop, a pony design (Zweden), ... en dan heb je er nog meerdere die schoftonderleggers, bandages, kaptooms, halsters, peesbeschermers en weet ik wat allemaal maken naar wens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 18:46 



 
Profiel   

Lekker dat uitwaaien Suzanne! Ziet er leuk uit op de foto!

Tja aanbod in de kleine maatjes.
Het is zeker meer dan 14 jaar terug toen ik Tango kreeg,
Maar merk nog steeds dat mijn “eisen” anders zijn dan het aanbod, en moet vaak naast t net vissen of een compromis sluiten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 13:21 



 
Profiel   

_Elaine_ schreef
Lekker dat uitwaaien Suzanne! Ziet er leuk uit op de foto!

Tja aanbod in de kleine maatjes.
Het is zeker meer dan 14 jaar terug toen ik Tango kreeg,
Maar merk nog steeds dat mijn “eisen” anders zijn dan het aanbod, en moet vaak naast t net vissen of een compromis sluiten :')


De paardenmarkt is echt gekkenwerk nu...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 13:30 



 
Profiel   

Nou ja, qua spullen alles op z'n tijd, komt vanzelf wel. Heb me voorgenomen om niet teveel te kopen, maar m'n handen jeuken nu al van al die leuke kleine schattige dingetjes haha.

Over leuk, klein en schattig gesproken <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 19:43 



 
Profiel   

Hij heeft echt nog z’n heerlijk baby uitstraling <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 20:51 



 
Profiel   

Lori: is zilco er niet in het bruin in Shetland maten? Volgens mij is er best vraag naar.

Iselda: wat een mooie voorpluk heeft hij! Je telt de dagen af denk ik tot hij naar huis komt :) Is Shine trouwens zijn vader?


Willem zit de laatste dagen goed in zijn vel, eet weer goed en mocht vandaag mee naast de marathonwagen, onbelast een beetje mee draven. Een mini rondje, maar we hebben beide (eindelijk weer eens) genoten. Knappe man <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 16:01 



 
Profiel   

Susanne, Fijn dat hij zich even wat beter voelt. Dat doet veel met je eigen emoties ook.

Zilco bruin is helaas vanaf maat pony, er is al veel vraag geweest naar de kleinere maten maar ze vinden het de moeite niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 22:20 



 
Profiel   

Iselda wat een leukerd!!! <3

Susanne wat fijn voor jullie beide! Hij is ook zo’n knap dier <3

Hidde wou zijn avondeten :P hij is echt te zwaar momenteel. Ik kan echt de energie en motivatie ff niet vinden. Ga mezelf ook niet meer dwingen, het komt vanzelf en anders niet.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 22:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 484 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen