Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Ik heb inderdaad ook de video's van Patricia gezien toen ik Nick beleerde. Was 14 toen, heb er kei veel aan gehad!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-18 21:53 



 
Profiel   

Oh interessant die filmpjes wil ik ook wel zien. Daar leer je altijd weer van. Alex is vanavond aan de bak geweest en man wat waren ze beiden braaf. Jorie is 1 keer aan de loop gegaan in hun stukje wegens de muziek en daarna was het even kijken en weer doorlopen.
Mijn moeder:
[ img ]

En ik, verkleed als heuse cowgirl.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-18 22:10 



 
Profiel   

Fenna sorry moet het toch zeggen! Je hebt je ponys niet onder controle nu is er weer een vandoor geschoten? Ik snap niet zo goed waarom je ze dan inzet als kinder ponys?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 01:25 



 
Profiel   

Jorie liep er los bij in en die heeft even 1 rondje gegaloppeerd omdat ie voor het eerst met muziek te maken had en ging daarna bij mijn moeder staan voor steun als ik het goed heb gezien (ik maakte namelijk zelf de muziek met de fanfare waarbij ik speel). Er waren op dat moment wegens wennen aan muziek geen kinderen aanwezig en ze zijn daarna nog wel een paar keer wezen spelen op momenten dat ze beide even in het stuk aan het grazen dus ook zonder kinderen aanwezig in hun stuk. Ik neem aan dat jouw pony's ook wel eens rennen in hun wei, als er bv een fanfare voorbij komt, want dat was de muziek vlakbij en verder meteen aan het begin liep de showband ook langs maar daar keken ze alleen nieuwsgierig naar. Jorie hebben we dus niet vast gehad aan een touw, die was puur mee voor de ervaring en als borstelpony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 07:20 



 
Profiel   

Ik heb een kinderpony op de weide en nee die schrikt nergens van zeker niet als er kindjes in de buurt zijn. Bij mijn wil ze nog weleens onder de draad door met longeren maar dat is alles. Gaat ook mee bij oudere mensen naar binnen en doet ze prima op haar gemak. Nu met veulen aan de voet is ze nog steeda hetzelfde.

Ik ben van mening een echte kinderpony die je voor zo iets inzet ( ander mans kindjes) nergens van mag schrikken en zeker goed basis opgevoed is.

Sorry dat het wat bot overkomt, maar ik zie gewoon veel beren op de weg maar zeker met kindjes.
( ouders van deze kindjes zijn vaak niet bekend met paarden en weten de gevolgen niet, jij wel.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 08:30 



 
Profiel   

Alex is dan ook geen enkele keer geschrokken. Dus dat zat wel goed, ging ook iedere keer netjes stilstaan als ze er desondanks alle hulp vanaf dreigden te glijden. En Jorie is nog jong en lerende en wie anders dan Alex kan hem dan in die eerste 20 minuten muziek zonder kindjes in de wei het beter aan leren dat die herrie hem niks doet. De andere 3 en een half uur van het evenement heeft Jorie relaxt staan grazen, in het begin liep ie wel de rondjes mee, maar later bleef hij gewoon staan grazen, want Alex kwam vanzelf wel weer bij hem. En ja, ze hebben zeker wel ervaring met kindjes, mijn moeder heeft eens per week oppaskinderen van 3 en bijna 5 jaar. Die gaan dan in de paddock zo los op Alex zijn rug, plukje manen beet en stappen maar. En ze knuffelen heel wat af met Jorie en dat vindt ie alleen maar reuzegezellig. Maar ik kan het toch nooit echt goed doen volgens jou. Ik had Jorie als ie echt in een klierhumeur was geweest overigens aan een spit gezet zodat ie beperkt was in beweging en mogelijkheid tot bij de kinderen te komen, maar dat was ie gelukkig niet. Hij was heel blij dat ie mee mocht.

Er waren ook genoeg die vonden dat hun kindjes wel samen konden rijden en dan eentje op Jorie. Dus ook vaak genoeg uitgelegd dat die daar nog te jong voor was en meer mee was zodat Alex niet alleen stond en voor de ervaring. Mooiste opmerking was een vader "Dit zijn zeker fjorden" en ook echt vol overtuiging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 08:43 



 
Profiel   

Fennadev schreef
Alex is dan ook geen enkele keer geschrokken. Dus dat zat wel goed, ging ook iedere keer netjes stilstaan als ze er desondanks alle hulp vanaf dreigden te glijden. En Jorie is nog jong en lerende en wie anders dan Alex kan hem dan in die eerste 20 minuten muziek zonder kindjes in de wei het beter aan leren dat die herrie hem niks doet. De andere 3 en een half uur van het evenement heeft Jorie relaxt staan grazen, in het begin liep ie wel de rondjes mee, maar later bleef hij gewoon staan grazen, want Alex kwam vanzelf wel weer bij hem. En ja, ze hebben zeker wel ervaring met kindjes, mijn moeder heeft eens per week oppaskinderen van 3 en bijna 5 jaar. Die gaan dan in de paddock zo los op Alex zijn rug, plukje manen beet en stappen maar. En ze knuffelen heel wat af met Jorie en dat vindt ie alleen maar reuzegezellig. Maar ik kan het toch nooit echt goed doen volgens jou. Ik had Jorie als ie echt in een klierhumeur was geweest overigens aan een spit gezet zodat ie beperkt was in beweging en mogelijkheid tot bij de kinderen te komen, maar dat was ie gelukkig niet. Hij was heel blij dat ie mee mocht.

Er waren ook genoeg die vonden dat hun kindjes wel samen konden rijden en dan eentje op Jorie. Dus ook vaak genoeg uitgelegd dat die daar nog te jong voor was en meer mee was zodat Alex niet alleen stond en voor de ervaring. Mooiste opmerking was een vader "Dit zijn zeker fjorden" en ook echt vol overtuiging.


Fenna no ofense maar ik wat je schrijft is echt niet netjes.
Je zet een pony in die er van door gaat vanwege muziek "omdat hij nog zo jong is" dan laat je hem toch van te voren al wennen aan harde muziek? Sorry hoor maar dan ook nog tegen een ander zeggen dat je nooit iets goed doet in hun ogen omdat JIJ het verkeerd heb ingeschat?! Dat is echt een beetje apart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 11:10 



 
Profiel   

Lillian__ schreef
Fennadev schreef
Alex is dan ook geen enkele keer geschrokken. Dus dat zat wel goed, ging ook iedere keer netjes stilstaan als ze er desondanks alle hulp vanaf dreigden te glijden. En Jorie is nog jong en lerende en wie anders dan Alex kan hem dan in die eerste 20 minuten muziek zonder kindjes in de wei het beter aan leren dat die herrie hem niks doet. De andere 3 en een half uur van het evenement heeft Jorie relaxt staan grazen, in het begin liep ie wel de rondjes mee, maar later bleef hij gewoon staan grazen, want Alex kwam vanzelf wel weer bij hem. En ja, ze hebben zeker wel ervaring met kindjes, mijn moeder heeft eens per week oppaskinderen van 3 en bijna 5 jaar. Die gaan dan in de paddock zo los op Alex zijn rug, plukje manen beet en stappen maar. En ze knuffelen heel wat af met Jorie en dat vindt ie alleen maar reuzegezellig. Maar ik kan het toch nooit echt goed doen volgens jou. Ik had Jorie als ie echt in een klierhumeur was geweest overigens aan een spit gezet zodat ie beperkt was in beweging en mogelijkheid tot bij de kinderen te komen, maar dat was ie gelukkig niet. Hij was heel blij dat ie mee mocht.

Er waren ook genoeg die vonden dat hun kindjes wel samen konden rijden en dan eentje op Jorie. Dus ook vaak genoeg uitgelegd dat die daar nog te jong voor was en meer mee was zodat Alex niet alleen stond en voor de ervaring. Mooiste opmerking was een vader "Dit zijn zeker fjorden" en ook echt vol overtuiging.


Fenna no ofense maar ik wat je schrijft is echt niet netjes.
Je zet een pony in die er van door gaat vanwege muziek "omdat hij nog zo jong is" dan laat je hem toch van te voren al wennen aan harde muziek? Sorry hoor maar dan ook nog tegen een ander zeggen dat je nooit iets goed doet in hun ogen omdat JIJ het verkeerd heb ingeschat?! Dat is echt een beetje apart.


Je moet haar verhaaltje even goed lezen. Ze heeft hem laten wennen aan de muziek zonder dat er kinderen aanwezig waren in het afgezette stuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 12:19 



 
Profiel   

Een pony kan schrikken toch? Het blijft een dier. Ziet er leuk uit Fenna :)

Ik zou bijlezen maar dat schiet er ff bij in. Lees voorlopig alleen even mee :)

Edit: de openingspost is super trouwens Jenny, heel leuk gedaan <3 Verder ga ik mee met de rest, neem alle tijd die je nodig hebt en koester vooral alle mooie herinneringen die je aan haar hebt.


Laatst bijgewerkt door Ayla op 24-06-18 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 12:36 



 
Profiel   

Fenna ziet er leuk uit!
Waar is de foto van Alex zijn western outfit? Die had je gemaakt toch? :)

Verder meng ik me niet in de discussie :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 12:50 



 
Profiel   

Fenna het is niet zo dat je niks goed doet maar eerste bericht was misschien wat onduidelijk over je opzet met kids en ponys. En sorry ervoor dat ik kritischer je verhalen lees maar dit puur omdat ik soms kriebels krijg van de vorige berichten wat ze voor de wagen hebben uit gespookt en je dit eigenlijk meer als weg wuifde ( en ja daar schrik ik dan van zeker met kinderen erbij ) uiteraar blijven het altijd dieren maar ik ben gewoon voorzichtig en als je je ponys niet onder controle hebt moet je eerst daar aan werken.

Sorry als het wst bot overkomt ben ook niet zo goed dingen op papier te zetten. Face to face gaat me beter af

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 13:48 



 
Profiel   

Eerste bericht was inderdaad wat onduidelijk. Maar gelukkig is het nu weer helder. Allemaal even goede vrienden!

Jullie iets gedaan met de pony’s vandaag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 13:52 



 
Profiel   

Sunshinedaan ik had het wat te druk gisteren daarvoor, maar hij had zijn halster met veren om + een veer in zijn manen. Ik heb op Facebook wel een foto gedeeld waarop dat wat te zien valt. Er liep ook een fotograve rond daar, was echt erg leuk opgezet.

Stalnollie ik ook niet hoor en was gisteravond moe dus dan post ik wat korter :(:)

Maar ik verga vandaag nog meer van de spierpijn dus helaas hebben de pony's vandaag vrij. Ik wilde even rond de 20 km doen met Alex, maar random beweging die een erg sterke pijn in mijn ribben geeft, is niet echt prettig op een sulky. Dus dan maar even rust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 14:15 



 
Profiel   

Ziet er gezellig uit Fenna.

Hier weinig gedaan vandaag. Alleen even gelongeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 14:49 



 
Profiel   

Leuk Fenna! En ideaal voor je ponys om te leren! Ik heb vandaag gewerkt met de tips! En ben blij want de kar staat al in goed evenwicht met je pink te tillen :D hij was echt super braaf mijn papa heeft hem vast gehouden en ik ben er braaf op gaan zitten! Ben echt mega trots op hem! Nu weer even dag of 2 vrij daarna weer dagje lange lijnen en dan weer voor de kar en zo even opbouwen! Hij doet het Echt heel goed!
Foto's van het lange lijnen,wilde even nog bevestigen dat de rem en het stuur het goed deden maar hij reageert heel goed op alles.[ img ]
[ img ]

En onze schuilstal in aanbouw.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 15:42 



 
Profiel   

Heel mooi tuig heb je ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 16:52 



 
Profiel   

Wauw mensen ik ben zo flabbergasted mijn schoonouders zijn aangehouden op verdenking van zakkenrollen :') ze liepen met een hond en mijn schoonmoeder zit in een scootmobiel?? Serieusly we moeten nu de hond ophalen op het politie bureau...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 17:16 



 
Profiel   

Indi_Vito schreef
Wauw mensen ik ben zo flabbergasted mijn schoonouders zijn aangehouden op verdenking van zakkenrollen :') ze liepen met een hond en mijn schoonmoeder zit in een scootmobiel?? Serieusly we moeten nu de hond ophalen op het politie bureau...


Hahahhaa grap van de eeuw!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 17:32 



 
Profiel   

Ymor schreef
Indi_Vito schreef
Wauw mensen ik ben zo flabbergasted mijn schoonouders zijn aangehouden op verdenking van zakkenrollen :') ze liepen met een hond en mijn schoonmoeder zit in een scootmobiel?? Serieusly we moeten nu de hond ophalen op het politie bureau...


Hahahhaa grap van de eeuw!!


Ja echt zo bizar volgens mij is het Echt een grap kan toch niet anders, we zijn er bijna houd jullie wel op de hoogte kan er met mn hoofd niet bij dat hun dat ooit zouden doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 17:38 



 
Profiel   

Dat meen je niet! Dan sta je ook wel gek te kijken zeg!

Dat tuig is echt heel mooi zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 17:41 



 
Profiel   

Wat bizar! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 18:03 



 
Profiel   

Jeetje wat raar. Hopelijk mag je je schoonouders ook weer meenemen van het bureau.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 18:19 



 
Profiel   

Nou ik zweer t je echte te gek voor woorden dit, de hond hebben we in ieder geval. Schoonouders zitten nog vast op verdenking van diefstal, mijn schoonouders en diefstal?? Nou die geven nog hun laatste cent uit aan iemand anders. ze zitten liever zelf zonder eten als iemand anders geloof hier geen bal van wat een onzin!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 19:14 



 
Profiel   

Oh ik dacht dat je schoonouders al terug waren.
Niet helemaal scherp. Was vanochtend 6 uur thuis van Schiphol en niet meer geslapen.

Maar dit moet voelen als een slechte droom! Machteloze situatie zo..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 19:16 



 
Profiel   

Mandyy schreef
Oh ik dacht dat je schoonouders al terug waren.
Niet helemaal scherp. Was vanochtend 6 uur thuis van Schiphol en niet meer geslapen.

Maar dit moet voelen als een slechte droom! Machteloze situatie zo..


Ja echt alsof je in een soapserie zit je kan niks doen, je krijgt geen informatie je mag ze niet spreken niks echt zwaar irritant..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-18 19:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen