Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 494 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

@Patricia, Ik had het je zo gegund dat ze oud mocht worden bij je, het kan toch allemaal zo oneerlijk zijn. :(:) Hopelijk komt Caya snel tot rust, het zal voor haar ook moeilijk zijn.

@Frummels, Wees maar zeker last gehad van mijn knie, heup, rug, ... gelukkig allemaal wel van korte duur. Het ene stuk is wel klaar maar het andere moet nog. Echter als ik zie dat ze er dan zoveel gebruik van maken en ze daar anders in de blubber stonden na een stevige regenbui dan is het het allemaal waard.

Knappe Pepper ook, fijn dat je je trainingen zo plant met die hitte en hij ziet er inderdaad goed uit.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 19:19 



 
Profiel   

Patricia: ik vind het echt vreselijk voor je, wat een nachtmerrie… nogmaals heel veel sterkte!

Har166: ik vind de sulky er wel goed uit zien alleen is de balans met een tweewieler altijd wat lastiger dan met een sulky (dat is mijn ervaring iig + wat ik van anderen hoor). Met de wagens van Tjeu heb ik geen ervaring dus geen idee hoe de kwaliteit verder is. Naar horen zeggen piepen/kraken ze behoorlijk en ze zijn natuurlijk niet voor niets niet al te duur.

Kymberley: dankjewel! Balen dat jullie verbouwing niet helemaal volgens plan ging maar gelukkig gaat het goed met Pepper :) Hij ziet er idd goed uit! Leuk ook dat jullie twee hondjes geadopteerd hebben. Had je toevallig nog naar het hoofdstel gekeken? :o Ik ben nog steeds op zoek.

Het is dezelfde Bucas geworden die Elaine voor Tango gekocht had, maar dan in het blauw :D Voor het mooie net ietwat krap voor Sjors (het is een 125 want er is van deze deken geen 130) en er zit al een gaatje in, maar als Ronny iets minder speels wordt buiten schuif ik ‘m door:
[ img ]

Vriendje <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 10:08 



 
Profiel   

Lori: het klinkt als een flinke workout! Nu maar even rustig aan dan. Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.

Ayla: ik heb voor je gezocht maar kan m niet vinden.. twijfel nu of ik m wel heb meegenomen uit Nederland. Sorry!
Dekentje staat Sjors mooi :j toch altijd lastig he die maten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 11:41 



 
Profiel   

Frummels: Altijd fijn om na z’n drukke periode weer wat rust te hebben!
Pepper ziet er indd goed uit hoor!

Ayla: leuke foto’s
Hopelijk is de deken bij jou een langer leven gegund dan bij mij.,
Na 4 dagen was hij al dusdanig kapot dat hij niet meer gebruikt kon worden, gelukkig heb ik wel mijn geld terug gekregen.
Hij staat nu onder een exceem deken, niet dat hij dat nodig heeft maar een gewone vliegendeken is niet te vinden voor hem blijkt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 13:14 



 
Profiel   

Knappe Sjors :D

Frummels, Klopt even rustig aan. Het ander stuk is toch nog te nat om er iets op te kunnen leggen nu, ik hoop dat het toch nog ergens eens een week droog wordt dat het net genoeg droogt dat ik daar nog even 5/6m² kan leggen, net genoeg om er fijn hooi te kunnen eten ook en achter de schuilstal kunnen ze dan ook uit de wind staan.

Ik kan met vliegendekens niet helpen, ik gebruik er zelf geen en maskers ook maar beperkt als het echt te erg is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 17:39 



 
Profiel   

Patricia, gecondoleerd! Wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte :knuffel:

Knappe Sjors! Dat dekentje ziet er netjes uit

Ik zag ook Pepper voorbij komen, die ziet er goed uit zeg! Hoe bevalt het nu je wat langer in Italië zit?

Vandaag mijn wagen in elkaar gezet. Moet even ruimte maken in de hooischuur. Gisteren en eergisteren met Duvel bezig geweest. Hoop dat ik daar komende weken tijd voor kan blijven maken. Mijn doel is om hem beleerd te hebben voor ik weer aan het werk ben (1 okt)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 11:59 



 
Profiel   

Elaine: Dankje!

Lori: Hopelijk is het binnenkort droog :)

Nelleke: Dankje! Het bevalt nog steeds heel goed en ben hier echt heel blij :j
Leuk dat je wagen in elkaar is. En ook lekker met Duvel bezig geweest. Doet hij het goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 19:18 



 
Profiel   

Patricia: nogmaals heel veel sterkte Y;(

Ayla: knappe pony’s! Ik vind ze heel leuk samen <3

Kym: wat ziet Pepper er goed uit. Hoe gaat het nu met je nieuwe hondjes, wennen ze al een beetje? Balen dat de verbouwing niet volgens plan liep. Dat is al stressvol als het wel goed gaat… Is het uiteindelijk goed gekomen? :)

Nelleke: een mooi doel voor jou en Duvel. Hij is vast een plaatje voor de wagen straks!



Mijn vriend en ik zijn heerlijk een weekje naar Zwitserland geweest met de hond. Heerlijk om je hoofd leeg te maken in de bergen <3 Inmiddels weer thuis en weer aan het werk. Volgende maand nog een week naar mijn favoriete plek, Terschelling <3

Op paardengebied word ik heen en weer geslingerd tussen emoties. Door alles rondom Willem de zorgen, het niet meer kunnen uitoefenen en mijn hobby en het missen van mijn uitlaadklep ben ik compleet het plezier verloren in de paarden(sport). Er zijn momenten dat ik het liefst alles te koop zou zetten en het boek dicht sla -O- Ik vind het zo enorm lastig…

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 16:01 



 
Profiel   

Patricia: wat vreselijk erg, heel veel sterkte!

Ayla: leuke pony’s zijn het!

Frummels: zo gaaf dat je daar woont.

Lori: ik zou dan ook niet zoveel meer gaan investeren als het voor zo’n korte tijd is.

Nelleke: mooi doel en vast wel haalbaar.

Susanne: begrijp je heel goed, maar straks met Red komt de zin vast weer terug. De zorgen om Willem drukken natuurlijk ook heel zwaar op je paarden plezier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 19:52 



 
Profiel   

Frummels, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt daar! Kom je nog vaak richting Nederland?

Susanne, wat heerlijk lekker een weekje weg naar Zwitserland. Mocht je hond een beetje los daar of zijn ze erg streng? En ik kan begrijpen dat je de lol helemaal kwijt bent. Hoe oud is Red nu? En kan Willem nog ergens met pensioen of is zijn management te lastig?

Duvel doet het echt fantastisch, zo goed dat ik me soms afvraag of hij niet al beleerd is. Eigenlijk alles wat ik aanbied pakt hij direct op en doet het alsof hij het al jaren zo doet. Hij kan nu longeren, kent het optuigen, aftuigen, lange lijnen, sturen en halthouden met lange lijnen, stemcommando's stap draf galop en ho. Ik heb nu ook 2x een pallet gesleept en ook daar liep hij mee weg alsof het de normaalste zaak van de wereld was. We hebben geoefend met de strengen langs z'n achterbenen en met de wagen en hem door de bak gelopen zodat hij aan het gerammel kan wennen maar ook dat gaat allemaal prima. Heb ook al laten wennen aan druk op het schoftje dus de volgende stap is inspannen, maar dat vind ik op een of andere manier zelf nog spannend ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 16:06 



 
Profiel   

Frummels, Het lijkt erop dat het nu even zal droog zijn, hopelijk net genoeg. Hoe gaat het met pony lief?

Susanne, Ik zag al mooie beelden passeren online. Het deel van de paarden snap ik wel, soms voelt het alsof alles tegenvalt. Het duurt natuurlijk nog wel even voor je met Red aan de slag kunt ook, hij is ook een jaarling toch?

Nelleke, Dat klinkt goed zeg! Het is zo fijn als ze het goed oppakken. Een mogelijke tussenstap die je nog kan doen is nog eens met het lamoen oefenen zonder de pony al vast te maken maar als ik het zo lees gaat het inspannen vlot gaan :D

Ik heb te horen gekregen dat mijn hoofdstel waarschijnlijk volgende week toe komt dus dan kan ik eindelijk aan de slag ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 09:28 



 
Profiel   

Susanne: klinkt als een heerlijke vakantie doe je gehad hebt!
begrijp dat je het plezier nu even kwijt bent.
Kan Willem nog wel een fijn pensioen krijgen? Of wordt dat lastig voor hem?
How oud is Red nu? Kan je daar niet langzaam wat mee ? Al is t maar 10 min wandelen, beetje basis dingen?

Nelleke: wat fijn dat Duvel het zo goed doet.
En klinkt als een zeer goed stappen plan wat je gedaan hebt om te beleren.
Ik snap dat de laatste stap spannend is, vertrouw op je gevoel dan komt het vast goed!

Lori: wat fijn dat je je hoofdstel waarschijnlijk snel krijgt!

Tango heeft toch weer ijzers gekregen voor.
Hij bleef gevoelig lopen op het harde, en de hoefschoenen zijn ook drama helaas.,
Hij is gelijk opgeleefd, normaal komt ie luid hinnikend maar wel in stap naar me toe.
Vanochtend was het ineens een hele vlotte draf :D
Baby heeft mogen toekijken hoe tango zijn ijzers kreeg (je kan tenslotte overal wel een les uithalen)
En deed dat echt super, was dood normaal al die rook bij het passen/branden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 20:43 



 
Profiel   

Lori, wat voor hoofdstel wacht je op?

Elaine, wat fijn he, als ze ineens een stuk beter lopen!

Ik stel de vraag ook maar even hier: voor degene met het nieuwere model HCA met van die oogjes bij de voetsteunen voor de staalkabel, klapperen jullie snelsluitingen van de strengen ook zo tegen het lamoen? En zo ja, wat doe je er tegen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 08:42 



 
Profiel   

Een bruin biothane hoofdstel passend bij mijn tuig.

Elaine, Ik had het gezien en inderdaad je jonkie kan er maar uit leren.

Nelleke, Kan je er geen bontje rond doen? Bij mij zit dat er ook standaard rond wel nog bij het model zonder de oogjes of eventueel een lamoen beschermer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 11:28 



 
Profiel   

En heel benieuwd naar je hoofdstel Lori!

Ik zou indd kijken of je iets van bontjes erom heen kan doen Nelleke, dat zal een hoop schelen in het klapperen denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 15:58 



 
Profiel   

Hier ook veel geklapper inderdaad, ik heb vetrap om het lamoen en een hoesje om de snelsluiting

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 21:43 



 
Profiel   

Omdat Beauty overleden is komt Mijn gloednieuwe hca 19" met alle opties erop maximaal 15 x gebruikt is te koop. Als iemand interesse heeft kan je mij een pb sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 14:41 



 
Profiel   

Patricia: Kan me goed voorstellen dat je hoofd er nu nog niet naar staat maar op termijn geen andere pony meer?
Toen Susanne haar sulky te koop aanbood was er nog een belangstellende maar die had liever een 19”, misschien weet Susanne nog wie dat was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 15:43 



 
Profiel   

Sharani schreef
Patricia: Kan me goed voorstellen dat je hoofd er nu nog niet naar staat maar op termijn geen andere pony meer?
Toen Susanne haar sulky te koop aanbood was er nog een belangstellende maar die had liever een 19”, misschien weet Susanne nog wie dat was.

Nee geen ponys meer hierna. Het gaat heel lang duren voordat ik over het verlies van Beauty heen ben... Dit gaat lang duren om te verwerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 17:51 



 
Profiel   

Jeetje, heftig Patricia :(:) .

Weet iemand of die bont onderleggers van Ooteman nog wel eens in de sale zijn? Kan er nog wel een paar bij gebruiken maar heb ze al een poosje niet meer langs zien komen met aanbiedingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 19:29 



 
Profiel   

Patricia_86 schreef
Sharani schreef
Patricia: Kan me goed voorstellen dat je hoofd er nu nog niet naar staat maar op termijn geen andere pony meer?
Toen Susanne haar sulky te koop aanbood was er nog een belangstellende maar die had liever een 19”, misschien weet Susanne nog wie dat was.

Nee geen ponys meer hierna. Het gaat heel lang duren voordat ik over het verlies van Beauty heen ben... Dit gaat lang duren om te verwerken.


Ik snap je helemaal…
Ineens is de lol er vanaf na zoveel ellende.

Nogmaals sterkte met het verwerken Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 20:17 



 
Profiel   

Een neopreen hoesje zoals je voor fietsen hebt kan mogelijk ook nog wat zijn.

Patricia :(:) Begrijpelijk.

Sharani, Die zijn al meer dan een jaar niet meer in korting geweest, bijna 2 jaar denk ik zelfs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 22:14 



 
Profiel   

Sharani schreef
Jeetje, heftig Patricia :(:) .

Weet iemand of die bont onderleggers van Ooteman nog wel eens in de sale zijn? Kan er nog wel een paar bij gebruiken maar heb ze al een poosje niet meer langs zien komen met aanbiedingen.


Ik zag er vorige week nog een tweedehands te koop staan op een Facebook marktplaats!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 07:33 



 
Profiel   

Ik heb er eventueel nog 2 te koop. Nog in erg nette staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 19:27 



 
Profiel   

Heb je pb gestuurd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 19:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 494 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen