Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

NMPRS hengstenkeuring 2019

 
Profiel   

996981 schreef
Maakt niks uit dit jaar wordt hem sws niet. Kreeg in pb dat zijn ouders (nog) niet DNA getest zijn waardoor hij sws niet mee kan doen. Maakt hem voor ons niks minder <3

Iedereen hier heel veel succes en plezier. Misschien kom ik wel kijken om te zien hoe alles eraantoe gaat

het is wel een leukerd :) kom gerust kijken , is altijd erg leuk :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 09:45 



 
Profiel   

xElienx schreef
996981 schreef
Maakt niks uit dit jaar wordt hem sws niet. Kreeg in pb dat zijn ouders (nog) niet DNA getest zijn waardoor hij sws niet mee kan doen. Maakt hem voor ons niks minder <3

Iedereen hier heel veel succes en plezier. Misschien kom ik wel kijken om te zien hoe alles eraantoe gaat


Ik ben wel benieuwd naar zn afstamming



Volgens mij is hij een..
SZ Guy X phantasy shadow of the blue stables

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 10:11 



 
Profiel   

ilse_89 schreef
Volgens mij is hij een..
SZ Guy X phantasy shadow of the blue stables

Volgens mij klopt dat! Is dat goed? :+
Grappig dat hij onder kenners al bekend is. Ik heb geen verstand van het ras maar vind hem gewoon leuk gebouwd en knap. Misschien volgend jaar maar een poging wagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 10:59 



 
Profiel   

6 april is de hengstenkeuring, misschien leuk om te kijken. Dan heb je een idee hoe zo'n dag verloopt. Het is bij de nieuwe heuvel in lunteren. Start keuring is om 9 uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 23:41 



 
Profiel   

Sjips ik was heel graag komen kijken en foto's maken, maar ik kan helaas niet zaterdag :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 13:22 



 
Profiel   

Iedereen met hengst al klaar voor morgen ?


Voor de mensen die uit het noorden komen , misschien goed om te weten dat de A28 deels is afgesloten dit weekend :
https://www.destentor.nl/harderwijk/a28 ... ~a14c55f0/

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 07:59 



 
Profiel   

Zzzzzzzzzzzzzzenuwachtig :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 09:29 



 
Profiel   

Ik heb mijn kleine vriendje al 6 weken niet gezien en morgen is het weer zover! Heb er zin in en ben heel benieuwd naar alle paardjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 09:35 



 
Profiel   

Moeten we vanuit België ook de omleiding volgen? Ben geografie niet echt goed ingesteld en volg dus de gps :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 10:20 



 
Profiel   

Wij zijn er klaar voor. Mijn merrie maakt het ineens ook spannend dus toch wel wat zenuwen dat ik zover zit, gelukkig veel meiden op stal die haar in de gaten houden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 10:54 



 
Profiel   

Haha hier ook 6 weken niet gezien en ook nog een merrie die elk moment kan dus ach.
Maar Indi wordt vast en zeker goed klaargemaakt dus dat loopt wel los. ;)
En ouders zijn thuis voor de dikke deur. :P
Indi is morgen de eerste in ring B.
Als er mensen foto’s maken heel graag!

Ik neem ook nog wat cowboy magic en vetericyn producten mee dus als iemand nog wat nodig heeft kan ik het meenemen.

Die omleiding is voor vanuit het noorden dus België vanauit zuiden zou geen probleem moeten zijn. ;)

Vind het nog wel raar om niet meer naar Bunschoten te rijden, maar nu naar Lunteren.
Al zo gewend he na al die jaren. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 12:46 



 
Profiel   

Echt he. Ik moet er ook even aan wennen.
Als het mij lukt mak ik wel wat foto's en of filmpje. Wel huistuinkeukenkwaliteit hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 21:15 



 
Profiel   

alvast heel veel succes en plezier allemaal , ben heel benieuwd naar alle knappe mannen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 21:15 



 
Profiel   

Iedereen alvast heel veel succes, en vooral genieten wij gaan zo ook de weg op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 04:45 



 
Profiel   

Goede morgen, is iedereen er klaar voor? :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 05:40 



 
Profiel   

Is er toevallig een telefoon nummer van het secretariaat die wij evt kunnen bellen? Lekker band dus komen waarschijnlijk net niet optijd aan :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 06:25 



 
Profiel   

Succes iedereen!

Wij komen tegen 10u aan volgens de gps.
Heb mijn fototoestel mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 06:26 



 
Profiel   

Hoe is het bij iedereen geweest?

Hier had de vos 2e premie, hij was een verouderd type en te weinig bespiering..wat zeker klopt, want qua bouw is hij alles behalve goed, zeker z'n hals en kruis. De ander ook 2e premie met als commentaar: beweegt juist zeer goed, maar wat kort in de hals en wat te lang in de rug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 12:16 



 
Profiel   

Hier een 3e premie met heel goed commentaar waar ik verder mee kan en wat ik ook al deels wist. Ik ben nog steeds even blij met hem en volgende keer gewoon weer een poging :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 15:23 



 
Profiel   

Hier een mooie 1A premie! Uiteraard super blij mee en nu lekker onderweg naar huis.
Foto's volgen als ik ze van de fotografen heb ontvangen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 16:15 



 
Profiel   

Hier ook tevreden. Mijn eigen fokproduct een mooie premie en mijn eigen hengst. De dikkiedik glimmende spiegel ook een 1e en nu voor het leven goedgekeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 17:31 



 
Profiel   

Hier ook 4x 1ste premie met 1 hiervan kampioen eerder verschenen hengsten kleine maat.Nu lekker met een nieuwe aanwinst op stal en de beentjes omhoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 17:44 



 
Profiel   

Weer prachtige paardjes gezien vandaag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 17:51 



 
Profiel   

Indi had 1A en mocht ook door voor kampioenschap helaas liep hij daar wat te klieren en liet hij zijn knappe draf niet zien maar natuurlijk trots op hem.
Hoop dat er nog wat mooie foto’s zijn. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 18:00 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd naar alle foto's!

Wij hebben op terugweg wel een klein ongeluk gehad met de (huur)vrachtwagen. De wegen daar (en omgeving) zijn echt zo smal, alsof het éénrichtingsverkeer is...kwamen tegenligger tegen die te snel reed (wij reden al 25km/u minder dan mag omdat het zo'n tricky weg was), zijn ervoor moeten uitwijken en zo als het ware tegen betonblokken geschuurd. Helaas hebben we zijn kenteken niet meer kunnen onthouden/noteren, want nu mogen wij alle reparatiekosten betalen. Gelijk garage gebeld en maandag weten we hoeveel het zal kosten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 18:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen