Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 109 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

De NMPRS Zomershow 2019

 
Profiel   

Dustinlover schreef
Heel jammer dat er van mijn paardje geen foto's zijn gemaakt en wat dan opvalt dat er bij de liberty van sommige paardjes door beide fotografen foto's zijn gemaakt. Ik dacht dat er voor iedere ring 1 fotograaf zou zijn.. erg jammer want dat is toch wel voor mij een van de redenen dat ik aan de liberty mee doe.


ik heb tussen beide ringen ingestaan (en dus om en om gefotografeerd zoveel mogelijk) maar moest zelf ook meelopen.
toen ik aan het lopen was heeft iemand anders het van mij overgenomen maar het kan inderdaad voorkomen dat er daardoor een paardje gemist is, sorry daarvoor
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 00:36 



 
Profiel   

Niks ten nadelen van de fotografen, die zullen ongetwijfeld hun uiterste best gedaan hebben, maar mij valt ook op dat best veel paardjes gemist zijn terwijl er van andere paardjes juist veel foto’s zijn.
En van sommige paardjes zijn ook door beide fotografen foto’s gemaakt (dat betekend dus dat in die tijd de andere ring niet gefotograveerd is terwijl dat wel had gekunt)
Maar eerlijk gezegd vind ik de foto’s ook niet zo mooi als voorgaande jaren :o
Zonde! Want voor mij zijn de foto’s ook altijd de reden geweest om liberty in te schrijven...
misschien kan nmprs daar volgend jaar weer iets aan verbeteren....?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 09:09 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Niks ten nadelen van de fotografen, die zullen ongetwijfeld hun uiterste best gedaan hebben, maar mij valt ook op dat best veel paardjes gemist zijn terwijl er van andere paardjes juist veel foto’s zijn.
En van sommige paardjes zijn ook door beide fotografen foto’s gemaakt (dat betekend dus dat in die tijd de andere ring niet gefotograveerd is terwijl dat wel had gekunt)
Maar eerlijk gezegd vind ik de foto’s ook niet zo mooi als voorgaande jaren :o
Zonde! Want voor mij zijn de foto’s ook altijd de reden geweest om liberty in te schrijven...
misschien kan nmprs daar volgend jaar weer iets aan verbeteren....?



mag ik je eraan herinneren dat de foto's onbewerkt zijn (dus ook niet netjes uitgesneden etc.)

dit word na het bestellen gedaan omdat ik me anders een slag in de rondte werk

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 09:12 



 
Profiel   

Ja maar als ik voor mijzelf spreek, in de liberty, sta ik zelf veel achter mijn paardje. Dus je kunt ze snijden maar dan sta ik er nog gewoon op. En verkeerde draf momenten...
Maar misschien ben ik een beetje verwend door de foto’s van Kim, Sab en Elien de afgelopen jaren :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 09:16 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Ja maar als ik voor mijzelf spreek, in de liberty, sta ik zelf veel achter mijn paardje. Dus je kunt ze snijden maar dan sta ik er nog gewoon op. En verkeerde draf momenten...
Maar misschien ben ik een beetje verwend door de foto’s van Kim, Sab en Elien de afgelopen jaren :o


het is/was mijn eerste keer en Linda heeft nog nooit zo'n evenement gedaan. Ik probeer mezelf steeds opnieuw te verbeteren, maar als het niet is wat je ervan had verwacht, sorry

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 09:31 



 
Profiel   

gelukkig heeft mijn man nog wat foto's gemaakt , want diede heeft precies 1 foto van eowyn gemaakt ( ze stond op kop in haar rubriek kwaliteits en bewegingsklasse) , en niet echt een heel goed moment . ook linda had een paar van eowyn gemaakt( kleurenklasse), 5 geloof ik, maar ook geen juiste momenten, wel jammer , en ik snap ook best dat het hectisch is en dat je niet overal tegelijk kunt zijn, maar paardjes fotograferen en ook nog op het juiste moment is heel erg lastig, daar moet je dus nog heel veel op oefenen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 09:58 



 
Profiel   

Zou ook beter zijn voor de ringfotografen van in de ring te mogen. Nu heb ik enkel kato der achterhand op de foto :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 10:43 



 
Profiel   

Ik sluit mij bij Linda aan, baal er best van ook. Wilde foto’s bestellen maar er zit niks bij waarvan ik heel blij word. Had er meer van verwacht. Afgelopen april foto’s van Linn Lemmeke besteld op show en die zijn binnen gemaakt maar waren prachtig.
Weet dat mijn hengstjes zich in de liberty goed hebben laten zien op stukken. Dat had vastgelegd moeten worden....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 21:54 



 
Profiel   

nogmaals sorry dat het niet is wat jullie ervan verwacht hebben, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 22:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 109 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen