Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Je shetlander op de foto

 
Profiel   

Hoe zetten jullie je shetlander leuk op de foto? Die van ons doet dan altijd haar ogen dicht hoe kan ik haar het beste afleiden. Eten werkt niet
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 16:29 



 
Profiel   

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 17:48 



 
Profiel   

Ik ga meestal foto's maken als ze niet al te dichtbij staat en niet op mij let. Ze staan bij mij thuis dus als ik ze zie rennen ga ik de wei in en maak ik wat foto's.

Wat ook leuk is, is om ze in een weiland met hoog gras te zetten. Als de zon dan laag staat op zo'n zomerse avond is helemaal mooi. Omdat ze gras aan het eten zijn kun je rustig op een afstand op je hurken gaan zitten en foto' maken. Je zult zijn dat ze af en toe opkijken omdat ze iets zien. Dat zijn mooie momenten om foto's te maken.




[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 22:09 



 
Profiel   

Een Shetlander waarbij eten niet werkt? Die is kapot, ik zou 'm inruilen :j

Geintje natuurlijk!

Probeer eens z'n aandacht te trekken met een sleutelbos, plastic zakje aan een stokje waarmee je wat wappert of paardengeluiden vanaf je telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 22:12 



 
Profiel   

Dioxide schreef
Een Shetlander waarbij eten niet werkt? Die is kapot, ik zou 'm inruilen :j

Geintje natuurlijk!

Probeer eens z'n aandacht te trekken met een sleutelbos, plastic zakje aan een stokje waarmee je wat wappert of paardengeluiden vanaf je telefoon.




Ja, inderdaad! Zo'n app werkt heel goed hier! Ik heb het toen een keer geprobeerd en ze hinnikten gelijk terug!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 22:20 



 
Profiel   

Het kan misschien ook helpen als je met z'n tweeën bent? Een iemand die de aandacht trekt en de ander die foto's maakt?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 17:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen