Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wie kan mij helpen?

 
Profiel   

Hey, ik heb erover nagedacht met mijn stalgenootje en we zouden graag
willen dat er een x een (ingeleide) mevrouw naar onze shetlanders komt kijken en tips kan geven met de omgang.

Woon jij in omgeving Zwijndrecht en heb jij ECHT verstand van omgang, tips met longeren en karakter? En heb je zin om ons te komen helpen, tips en huiswerk mee te geven (voor kleine prijs) laat het dan weten.

Alleen 18+ *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 06:00 



 
Profiel   

Wat is een ingeleide vrouw?

En als ik jullie was zou ik het diertje verkopen aan iemand die er wel verstand van heeft. Je maakt bijna elke week wel een topic aan met wat er allemaal fout gaat in de omgang en huisvesting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 06:05 



 
Profiel   

Wat is een ingeleide vrouw? Je bedoelt iemand die jullie kan leren hoe je die snertlanders een schop onder hun hol kunt geven zodat ze leren luisteren?
Zo aan je topics te zien loop je behoorlijk te klungelen in de omgang met je pony. Je hebt geen overwicht en geen idee waar je mee bezig bent. Waar zijn je ouders in dit verhaal? Die moeten zorgen dat je les krijgt of hulp van een ervaren persoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 08:03 



 
Profiel   

toen ik 18 was bemoeiden mijn ouders zich echt niet ermee of ik wel of geen les nam.

Iedereen moet het leren en iedereen maakt fouten, het is belangrijk om goed consequent te zijn en ik zou idd iemand zoeken met ervaring maar ook vooral met shetlanders (wat je al doet).
Ik heb het redelijk alleen op moeten knappen, mensen met ervaring met paarden is heel leuk maar shetlanders is wel echt een slag apart. Heb diverse keren pensionhouders gehad die heel veel ervaring hadden maar als ik dan kwam met die eigenwijze beesten hadden ze daar meer dan eens oorlog mee, ik hou wel van dat eigenwijze :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 08:35 



 
Profiel   

Goed dat je hulp zoekt. Iedereen moet het leren en het is belangrijk dat iemand je kan helpen en je niet zomaar wat doet.
Maar wat is een ingeleide vrouw? Bedoel je opgeleid?

Misschien kun je een advertentie zetten op de bokt markt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 08:54 



 
Profiel   

Een ingeleide vrouw gaat bevallen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen