Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nmprs hengstenkeuring 4-4-2020

 
Profiel   

Jagger moet nog een keer beter geschoren worden maar verder doet hij het goed.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 18:34 



 
Profiel   

Luna2006 schreef
Ik kom ook! met mijn nieuwe jaargang hengstje Las Vegas Of The Fairy Tale Ranch <3
Hij staat momenteel al behoorlijk goed dus hoop dat ik hem zo kan houden tot april! Eind februari gaat hij nog mee naar frankrijk voor training dus heel erg benieuwd!

[ [url=m/3XCthp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5UIxFc.jpg]Afbeelding[/url] ]


Even voor de goede orde voor je naar het zuiden gaat rijden, wij wonen in Nederland... :D ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 18:29 



 
Profiel   

Ik heb er vandaag 2 bij Colorstable afgeleverd. ;)
Wat een rust hier. _O- :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 18:37 



 
Profiel   

Colorstable schreef
Luna2006 schreef
Ik kom ook! met mijn nieuwe jaargang hengstje Las Vegas Of The Fairy Tale Ranch <3
Hij staat momenteel al behoorlijk goed dus hoop dat ik hem zo kan houden tot april! Eind februari gaat hij nog mee naar frankrijk voor training dus heel erg benieuwd!

[ [url=m/3XCthp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5UIxFc.jpg]Afbeelding[/url] ]


Even voor de goede orde voor je naar het zuiden gaat rijden, wij wonen in Nederland... :D ;)


Whahaha! Hij is van midden naar zuid gegaan en binnenkort dus naar noord :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 19:11 



 
Profiel   

Ga je nog een clinic doen ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 19:48 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met de voorbereidingen?

Bij mij hebben ze 2 hengsten gebracht om klaar te maken.
1 is echt VEELS te dik, de ander ziet er prima uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 18:26 



 
Profiel   

2 worden klaar gemaakt en Indi ziet er al prima uit qua conditie dus hopelijk zo houden. ;)
Week voor de HK scheren, hoefsmid 2 weken ervoor, dus moet allemaal goedkomen. :j

Even liposuctie Ilse? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 18:45 



 
Profiel   

Te dik is niet fijn, je kan ze beter lekker kunnen voeren en aan het werk hebben maar, je hebt nog even!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 20:03 



 
Profiel   

Zal het allemaal wel door gaan?..
Er word zo veel afgelast op het moment

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 09:52 



 
Profiel   

Hopelijk wel! hier in belgiƫ worden enkel evenementen boven de 1000 mensen afgelast. Weet niet hoe het in nederland zit?
Misschien dat ze het achter gesloten deuren houden? enkel voor de eigenaren toegankelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 10:27 



 
Profiel   

Citaat
Beste leden,

Als gevolg van de recente ontwikkelingen met betrekking tot het Corona-virus en de daardoor geannuleerde evenementen door het hele land, beraden wij ons als NMPRS of we de hengstenkeuring van 4 april a.s. door moeten laten gaan, verplaatsen of in een andere setting moeten organiseren.

De komende dagen gaan we hier een beslissing over nemen. Zodra hierover meer bekend is laten we u dat zo snel mogelijk weten.

Met vriendelijke groet,

Het NMPRS secretariaat


Net deze mail binnen.
Hoop ook dat het gewoon door gaat.
Heb er ook nog 2 in training natuurlijk.
En zo heel dicht op elkaar gepakt zitten we toch ook niet.
Maarja als evenementen niet meer mogen zitten ze natuurlijk daarmee.
Maar ik ga duimen dat het allemaal mee gaat vallen hoor pfff. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 13:42 



 
Profiel   

Meavey schreef
Citaat
Beste leden,

Als gevolg van de recente ontwikkelingen met betrekking tot het Corona-virus en de daardoor geannuleerde evenementen door het hele land, beraden wij ons als NMPRS of we de hengstenkeuring van 4 april a.s. door moeten laten gaan, verplaatsen of in een andere setting moeten organiseren.

De komende dagen gaan we hier een beslissing over nemen. Zodra hierover meer bekend is laten we u dat zo snel mogelijk weten.

Met vriendelijke groet,

Het NMPRS secretariaat


Net deze mail binnen.
Hoop ook dat het gewoon door gaat.
Heb er ook nog 2 in training natuurlijk.
En zo heel dicht op elkaar gepakt zitten we toch ook niet.
Maarja als evenementen niet meer mogen zitten ze natuurlijk daarmee.
Maar ik ga duimen dat het allemaal mee gaat vallen hoor pfff. :=


Ik heb de mail ook gelezen.
Zou toch balen zijn als het niet door zou gaan, maar ook wel weer begrijpelijk. Ik heb er ook 2 in training van iemand anders.. Moet ook over gedacht worden hoe we dat dan aan gaan pakken als het niet door gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 13:45 



 
Profiel   

hoop het ook dat het allemaal door gaat, zeker voor de nieuwe jaargangen en mensen met paardjes in training is het allemaal ingewikkeld anders.

Oude jaargang zouden ze evt nog een jaartje kunnen verlengen, dan heb je enkel nieuwe jaargangen zeg maar die moeten gaan. Alleen dan weer stom voor de mensen die hun paardjes in training hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 14:13 



 
Profiel   

Lijkt mij niet dat het door kan gaan. Alle evenementen met meer dan 100 mensen worden afgelast tot 31 maart. Te groot risico lijkt mij. Ik zou afzeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 16:06 



 
Profiel   

Het is pas 4 april. :P

Maar wel enorm balen ja maar zomaar verzetten gaat toch ook niet ben ik bang.
Alleen nieuwe jaargang...
Mmm hebben we dan minder dan 100 personen? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 17:18 



 
Profiel   

Met de vernieuwde maatregelen gaan we de fase van mitigatie in. Een vertraging van de verspreiding van het virus. Het virus stoppen kan inmiddels niet meer. Ik verwacht niet dat we binnen twee weken er vanaf zijn en denk dat je als stamboek de verantwoording moet nemen naar jezelf, je bestuur maar ook zeker naar je leden om een evenement af te zeggen of te verplaatsen i.v.m. de gezondheid. Lijkt mij dat je dat wil als organisatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 18:11 



 
Profiel   

De mail is gepost voor deze maatregel bekend was. Uiteraard wordt alles goed in de gaten gehouden. Laten we gewoon eerst afwachten. Maar houdt er rekening mee dat het evenement op 4 april niet door kan gaan. Hoe en wat moet nog bekeken worden....
Het is wel erg jammer als het niet door kan gaan, maar veiligheid voorop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 18:20 



 
Profiel   

Pfff vreselijk! Denk niet dat ze anders kunnen dan het afgelasten gezien de persconferentie vandaag. Echt balen voor iedereen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 21:03 



 
Profiel   

Gezien de nieuwe ontwikkelingen lijkt het mij nu helemaal duidelijk. Niet leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 10:20 



 
Profiel   

De mail is binnen.. De HK gaat niet door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 10:32 



 
Profiel   

Ik heb de mail ook binnen. Voorlopig verzet naar 16 mei

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-20 11:52 



 
Profiel   

Citaat
** Update hengstenkeuring**

I.v.m. het Corona virus heeft het bestuur besloten om alle reeds goedgekeurde hengsten die dit jaar verplicht terug moesten komen met een jaar te verlengen naar 2021.

De nieuwe jaargang hengsten laten wij vooralsnog op 16 mei staan, zij worden die dag enkel veterinair gekeurd zodat zij dit jaar 5 merries mogen dekken voor het stamboek. Wanneer u de hengst voor de hengstenkeuring in 2021 opgeeft kan hij geprimeerd worden bij de nieuwe jaargang hengsten.

Uiteraard hebben wij onze twijfels of 16 mei haalbaar zal zijn en willen degene vragen die een nieuw jaargang hengst hebben opgegeven kunnen aangeven aan het secretariaat of zij er wellicht voor open staan om de hengst in 2021 te laten keuren en primeren?

Deze hengsten mogen dan dit jaar eigen merries dekken wanneer de hengst in 2021 naar de keuring komt kunnen deze nakomelingen binnen het stamboek geregistreerd worden. Let wel, deze dekkingen moeten ook voor 1 november 2020 aan het secretariaat worden doorgegeven.

Mochten er vragen zijn, laat het ons gerust weten. Het secretariaat zal beperkt geopend en bereikbaar zijn (telefonisch) per mail zijn wij wel bereikbaar.

Nogmaals wensen wij iedereen heel veel sterkte en gezondheid toe de komende tijd.

Met vriendelijke groet,

NMPRS Bestuur & Secretariaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-20 14:20 



 
Profiel   

Nou helaas pindakaas dus.
Evt alleen veterinair keuren voor de nieuwe jaargang.
Snap het maar wel balen hoor. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-20 14:21 



 
Profiel   

Ik denk dat iedereen altijd erg uitkijkt naar de hengstenkeuring omdat je eigen hengst mee doet, nakomelingen van je hengst deelnemen, je naar een hengst voor je merrie uitkijkt of je gewoon komt genieten van alle leuke paarden.

Het is heel jammer dat het niet door kan gaan maar, er komen hopelijk nog veel mooie evenement voor iedereen die we dan in goede gezondheid gaan meemaken. Ik denk dat we dit virus niet moeten onderschatten als ik zie hoeveel doden er al gevallen zijn en hoeveel mensen er ernstig ziek thuis zitten.

Zorg nu eerst goed voor jezelf en elkaar en dan komt al het andere vanzelf goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-20 14:34 



 
Profiel   

Dat denk ik ook. Uiteraard blijft het balen en is het jammer van alles wat al in je paardje gestopt is.
Als we het positief bekijken, dan zijn ze nu wel lekker in shape.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-20 19:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen