Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

NMPRS Zomershow 2020

 
Profiel   

Halloo *\o/*

De titel zegt het al : De Zomershow 2020 :D

Ik ben er zelf nog nooit geweest! “ schaamt zich diep :oo ” Maar ik zou graag alle informatie die jullie hebben hier over willen weten!

Nu ik zelf een mini heb (nsps) lijkt het mij ontzettend leuk om mee doen! Ook een vriendin van mij heeft een shetlander en willen we graag samen gaan deel nemen... ik had immers begrepen en gelezen op de site dat dit mogelijk was.. En uiteraard genieten van alle andere mini’s op z’n dag <3

Alleen is dit voor ons helemaal onbekend terrein en vind ik op de site ook niet heel veel informatie... maar hier zijn vast bokker’s die bekend zijn met deze show! Al eens mee hebben gedaan, of van plan zijn dit jaar mee te doen... en jullie kunnen ons vast meer vertellen! Ik wil alles weten over deze dag... :o

Let me know!


[ img ]

Ik zou graag mee willen doen met mijn eigen kleine druif Nozem. Tegen de tijd van de show is het een jaarling. Nu nog hengst maar misschien tegen die tijd al een ruin.


[ img ]
En mijn vriendin doet dan mee met haar eigen ruin Chase tegen de tijd van de show is Chase 3 jaar oud.


Alle informatie is welkom! En natuurlijk vind ik het ook leuk om te zien wie er allemaal mee doen! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-20 19:34 



 
Profiel   

Heb je al op de website gekeken? Daar staat eigenlijk alles. Het duurt nog even maar de voorbereidingen zijn al in volle gang.

Alle klasse staan beschreven met een demo filmpje. Je gaat naar evenementen, zomershow op minipaarden.nl

Dit jaar komen er wat klasse terug en wat bij! Dus hou de site en Facebook even in de gaten :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 21:17 



 
Profiel   

3 jaar geleden heb ik meegedaan en vorig jaar met een vriendinnengroepje geweest! En ook dit jaar gaan we weer met hetzelfde vriendinnengroepje en dan lekker een dagje opprutsen met de pony's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 21:30 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Heb je al op de website gekeken? Daar staat eigenlijk alles. Het duurt nog even maar de voorbereidingen zijn al in volle gang.

Alle klasse staan beschreven met een demo filmpje. Je gaat naar evenementen, zomershow op minipaarden.nl

Dit jaar komen er wat klasse terug en wat bij! Dus hou de site en Facebook even in de gaten :-)



Jaaa had al even gekeken lijkt me idd erg leuk om aan mee te gaan doen. En zal ook even op facebook gaan kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-20 20:27 



 
Profiel   

Jolliej schreef
3 jaar geleden heb ik meegedaan en vorig jaar met een vriendinnengroepje geweest! En ook dit jaar gaan we weer met hetzelfde vriendinnengroepje en dan lekker een dagje opprutsen met de pony's!



Leuk! Als ik heen ga , ga ik ook samen met een vriendin. Nemen we allebei 1 mee ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-20 20:28 



 
Profiel   

CINDY39 schreef
Jolliej schreef
3 jaar geleden heb ik meegedaan en vorig jaar met een vriendinnengroepje geweest! En ook dit jaar gaan we weer met hetzelfde vriendinnengroepje en dan lekker een dagje opprutsen met de pony's!



Leuk! Als ik heen ga , ga ik ook samen met een vriendin. Nemen we allebei 1 mee ;)

Vriendin meld zich *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-20 22:13 



 
Profiel   

Ik wil ook voor het eerst meedoen met mijn mini's.
Op de site staat erg veel informatie. Leuk ook met die filmpjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 21:33 



 
Profiel   

Ik wil ook mee gaan doen! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 10:29 



 
Profiel   

Gonli schreef
Ik wil ook mee gaan doen! :))

Wat leuk, dan kan ik Navy z’n familie lid ontmoeten :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-20 13:51 



 
Profiel   

Vorig jaar hebben we gevlogd. Ook een beetje een kleine impressie hoe het is. Iig super gezellig evenement!!


Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-20 19:37 



 
Profiel   

Ik ben ook ieder jaar aanwezig met de zomershow. Ik vind het een super leuk en gezellig evenement om aan mee te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-20 10:57 



 
Profiel   

ben heel benieuwd of de zomershow door gaat dit jaar! laten we hopen van wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-20 18:17 



 
Profiel   

Niemand weet hoe de ontwikkelingen rondom het virus zullen gaan maar dat zal de komende 2 weken denk ik wel duidelijk worden hoe alles na 1 juni gaat verlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 08:45 



 
Profiel   

Ik hoop ook erg dat de zomershow door gaat, is toch het leukste evenement van het jaar. Maar we kunnen niks anders doen als afwachten :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-20 08:56 



 
Profiel   

Zou wel erg jammer zijn als het niet doorgaat, maar wil er nog niet over nadenken haha. Eerst inderdaad maar afwachten zoals ilse_89 zegt. Ik snap best dat ze niet alle voorbereiding en tijd erin willen steken als de kans groot is dat het niet door gaat, daar is het gewoon echt teveel werk voor om zoiets groots te organiseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-20 16:05 



 
Profiel   

Jolliej schreef
Zou wel erg jammer zijn als het niet doorgaat, maar wil er nog niet over nadenken haha. Eerst inderdaad maar afwachten zoals ilse_89 zegt. Ik snap best dat ze niet alle voorbereiding en tijd erin willen steken als de kans groot is dat het niet door gaat, daar is het gewoon echt teveel werk voor om zoiets groots te organiseren.


Zeker jammer maar, het zal nu niet gemakkelijk zijn sponsoren te vinden en, je kan ook niet alles pas een aantal weken van te voren instarten.

Gelukkig hebben we de show vaker georganiseerd en is er al veel klaar en bedacht maar we moeten het nu eerst nog even een aantal weken afwachten..

En anders maken we er een halloweenshow van, kerstshow? Haha

Tot dan blijft hopelijk iedereen gezond en houden jullie je ook aan de adviezen, alleen dan zal er wellicht van de zomer nog wat mogelijk zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-20 12:50 



 
Profiel   

Meet mensen die meedoen aan de online challenges? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 15:51 



 
Profiel   

Ja ik ga het proberen, al vind ik de eerste challenge niet zo... Heb niet echt goede ideeën :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 15:54 



 
Profiel   

Wij hebben vanavond de filmpjes opgenomen hahaha, heerlijk gezellig gehad. Morgen snel online zetten :P

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-20 20:36 



 
Profiel   

Ik zag zojuist al diverse filmpjes, leuk gedaan!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 12:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen