Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

De zoektocht naar een mini dekhengst

 
Profiel   

Zou jullie graag mee nemen in mijn zoektocht naar een geschikte dekhengst voor mijn mini merrie.

Afstamming van Marceline Flo v.d Toom
Vader: Hedric v. Bromishet
Moeder: Flo Prudensa v.d Toom
Moeders vader: Black Diamond of sportview
Vaders vader: Winnetoy v.d. Gamarisahof

Onze Joy is bruin van kleur en ongeveer 80 cm hoog.

Ik ga nu dus op zoek naar stokmaten van nakomelingen van de ouders om zo te kijken of we niet met hele hoge stokmaten te maken hebben.

Ik ga Joy op naam laten zetten. Joy is nu ruim 2 jaar oud en zou haar graag volgend jaar laten dekken.
[ img ]

[ img ]


[ img ]

Tips meer dan welkom
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-20 13:06 



 
Profiel   

wij hebben een amerikaans mini paard dekhengstje staan. is goedgekeurde dekhengst.

je kan me een pb sturen voor info en foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-20 13:07 



 
Profiel   

Wat een leuke merrie, kan je nog wat meer vertellen want ben benieuwd wat je fokdoel is. Wat voor veulentje zou je bijvoorbeeld graag fokken, wat zoek je dan in de dekhengst, heb je al ergens een voorkeur voor? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-20 13:10 



 
Profiel   

Laureas schreef
Wat een leuke merrie, kan je nog wat meer vertellen want ben benieuwd wat je fokdoel is. Wat voor veulentje zou je bijvoorbeeld graag fokken, wat zoek je dan in de dekhengst, heb je al ergens een voorkeur voor? :)


Dank je wel erg blij met de merrie. Ik wil het veulen straks zelf houden. Joy heeft erg mooi behang en daar zou ik zeker verder mee willen. Ik ben nog op zoek naar haar minpunten, kan ze zo niet opnoemen. Haar karakter is stoer, pittig af en toe, dus voor mij geen ander karakter. En ik hou van aparte kleurtjes. Als Joy zomervacht heeft komen er diverse witte haren te voor schijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-20 13:15 



 
Profiel   

EHK -> SMP
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 14:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen