Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Vraagprijs Shetlander

 
Profiel   

Zet maar een adv. en laat bieden vanaf 1000 euro. Volgens mij ben je hem dan zo kwijt in de huidige markt. En niet gratis of voor weinig,arm paardje,dan gaat hij het handelscircuit in.Houd hem dan zelf of verhuur hem.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 15:14 



 
Profiel   

De tijd dat dit soort grote, brave en beleerde shetten voor een paar tientjes weggingen is wel voorbij hoor (gelukkig!).

De vraag naar brave grote maats shetten is flink gestegen en deze is ervaren. Zo tussen de €750-€1000 is geen gekke prijs als ze ook lief is voor kinderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 17:10 



 

belle_boef schreef
troi schreef
Komt ze door een klinische keuring? Dat zou voor mij als koper van groot belang zijn. Als ze echt nog goed is dan zou ik er zeker een paar honderd voor over hebben. Dat is dan zonder tuig geschat.


Maar met 21 jaar kan je wel wat artrose verwachten. Dus hoe reeel is dat. Wellicht komt ze niet door de buigproef maar loopt ze prima op het harde.


Het is een shet
Die worden 40
Mijn 21 jarige shet is in de bloei van haar leven
Bieden vanaf 800 euro! Zou ik doen idd op marktplaats

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 21:29 



 
Profiel   

Eens, een brave bereden en betuigde shet is flink wat waard. Niet te goedkoop wegdoen, want het is best lastig zo eentje te vinden. Incl wagen kun je er rustig 1000 voor vragen.
21 is helemaal niet oud voor een shet, ze is pas halverwege.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 21:46 



 
Profiel   

Ik denk ook tussen de 700-1000 euro, brave pony’s zijn veel waard!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 15:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen