Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Halve stal voor shetlander?

 
Profiel   

Je zou een hele kleine bijdrage kunnen vragen van 10 euro in de maand.
En dan er ook bij zeggen dat dit puur is voor dat bijvoorbeeld de manenspray sneller op gaat.
Maar veel meer zou ik voor een shetje wat weinig kent niet vragen.
Overigens ook niet voor een paard dat weinig kent. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 12:18 



 
Profiel   

Als er gereden kan worden vind ik meebetalen aan de stalling heel normaal. Als er niet gereden kan of mag worden is het in Nederland niet gebruikelijk om te laten betalen.Ik heb wel eens gelezen dat dat in Engeland wel gebruikelijk is,dat je daar zou moeten betalen ook voor borstelen, kortom voor elke interactie met een (afgericht!) paard van een ander.Tenslotte worden de accomodatie en materialen ook beschikbaar gesteld.Het is wel wat anders als er echt hulp wordt verleend en klusjes gedaan.Maar vaak heeft de eigenaar er juist extra werk mee.Maar goed,jouw paard,jouw beslissingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 12:44 



 
Profiel   

Ik denk dat voor shetlanders niet zo snel een maandbedrag wordt betaald. Vaak kun je er niet op rijden, en dat is nu net waar mensen vokr willen betalen.

Misschien kun je afspreken de voerkosten ofso te delen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 08:09 



 
Profiel   

Verzorgen = gratis, zo hoort het ook vind ik.
Iemand geeft je paard wat extra aandacht en liefde, waarom daarvoor geld vragen.
Bijrijder = kan je een bijdrage gaan vragen, standaard 1 keer per week rijden voor x bedrag.
Op de manege moeten ze immers ook betalen.

Hoewel ik momenteel voor mijn paard niks vraag aan mn bijrijders.
Ze heeft een blessure achter de rug en is bezig met opbouwen. Ze rijden nog wel maar nog met haar schema dus vind het dan niet fair om geld te vragen.
Ze helpen mij dus ik vraag dan geen geld.

Aan wat voor bijdrage zat je zelf te denken voor het vooral verzorgen van de pony?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 08:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen