Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Kan ik nog af en toe op mijn shetlander rijden?

 
Profiel   

KimD schreef
Iedereen zegt wel nee maar er was een Bokker die wel met haar Shet reed, volgens mij ook op hoog niveau zelfs...

[RT-HAW] Zorro (Shetlander)@ dressuurwork



Vreselijk, het ziet er niet uit.
Ondanks dat het er netjes uitziet qua rijden en het redelijke gewicht van de amazone voor deze pony.
Ik vraag me dan altijd weer af; Waarom moet je dit willen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:43 



 
Profiel   

Dat is 13 jaar geleden hé? Als ik op TS van Zorro zoek, dan heeft ze nu vooral lol met haar knol in de sneeuw :-)

DieL_Zor @ [ITP] Spuitelf: Terugblik op de sneeuwpret met Zorro

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:17 



 
Profiel   

Het maakt niks uit hoelang het geleden is, toen was het blijkbaar wel acceptabel. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 19:26 



 
Profiel   

KimD schreef
Het maakt niks uit hoelang het geleden is, toen was het blijkbaar wel acceptabel. ;)

Ja wat een verschil wat toen kon en wat er nu kan. Wel positieve ontwikkeling :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:17 



 
Profiel   

En toch als je het topic doorleest geven best wat mensen reactie op haar lengte. Het topic is gesloten om een andere reden, maar het is niet alsof iedereen hier alleen maar applaudiseert.

Maar er waren toentertijd twee Zorro Shetlanders op Bokt, dus het kan zijn dat die door elkaar gehaald worden. Die reed wedstrijden volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:39 



 
Profiel   

Ben ik de enige die het niet gepast vind om hier over haar en de pony te praten en als voorbeeld aan te halen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:43 



 
Profiel   

Oh sorry, zo was het niet bedoeld. Ik was meer de reacties aan het bekijken hoe mensen toen reageerden op shetlanders en lengte. Zal het niet meer doen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:48 



 
Profiel   

Ik begrijp dat je het niet verkeerd bedoeld :)
En misschien ben ik ook wel de enige die er moeite mee heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:08 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Ben ik de enige die het niet gepast vind om hier over haar en de pony te praten en als voorbeeld aan te halen ?


Denk het wel. Er is niks negatiefs aan. Ze heeft zelf toen een topic geopend en het was letterlijk de eerste hit op Google. :+ Ik heb dus geen privé foto of video zomaar gedeeld. Blijkbaar zijn er twee Shetlanders die Zorro genoemd zijn en gereden werden.

Het is alleen grappig dat als deze vraag nu gesteld wordt, ongeacht de verhoudingen van de ruiter het antwoord direct 'nee' is terwijl dat toen dus wel geaccepteerd werd.

Ik heb ook lang Shetlanders gereden, ik ben ook maar 1,58, dus ik paste qua lengte heel lang op die kleintjes, maar werd op een bepaald moment te zwaar.

Ik vind het vooral grappig dat het bij Shetlanders 'onacceptabel' is tegenwoordig maar als het een Welsh A is het wel kan terwijl ze vaak niet veel verschillen in bouw en hoogte.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen