Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

NMPRS merriekeuring 2021

 
Profiel   

Hier zijn ze op 5 maanden nog steeds kleiner als vegas op 3 maanden dus maar kleine maat ingeschreven. Ze hebben de dekentjes aan van mees als jaarling maar dies ook maar 80cm opgemeten.

Hier vandaag nog 2 te doen. Iets met een planning die behoorlijk in het honderd loopt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 08:28 



 
Profiel   

Annelies, super fijn dat het mee lijkt te vallen :) en heel verstandig om ze alsnog thuis te houden :j

Sara, oeii jij mag nog aan het werk haha! succes.

Ik moet zeggen dat het even wennen is om met iets "mindere paardjes" naar een keuring te gaan, maar ik heb er wel echt onwijs veel zin in :):) blij dat Rowan mij heeft omgepraat om ze niet af te melden *D hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 08:42 



 
Profiel   

Hihi Linda gewoon lekker genieten. Leuk dat je er bent.

Sara Ai. Jammer als je planning niet gaat zoals je wil. Maar komt vast goed.

Annelies, oooh wat een opluchting toch nog. Maar snap je redenatie goed hoor. Zo zou ik ook doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 09:20 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Ik kriebel helemaal met jullie mee!

Hier blijkt het uiteindelijk gelukkig toch geen droes te zijn, maar een ander virusje met even koorts, beetje snot en hoestje en daarna snel over. Maar evengoed iets waar ik geen anderen hun paardjes mee wil besmetten. Even alles thuishouden.


Ah superfijn zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 12:18 



 
Profiel   

[ img ]

Nu ze toch geschoren was dit weekend mooie foto's laten maken, vrijdag even wassen en ze is klaar.

Hopelijk blijft het zaterdag lekker droog en heeft iedereen een gezellige dag :-)

Er is geen livestream maar wel voor elke ring een fotograaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 13:39 



 
Profiel   

-fijn dat het mee valt Annelies!
-lastig Sara als je planning in de war komt.
-leuk dat je toch komt Linda, wie weet gaan je paardjes je nog verbaze ;-)
-knap paardje machteld en mooie foto!

Gisteren onze Spekkie geschoren. Ik ben heel wat gewend, maar ben half uit elkaar getrokken door haar. Wat een draak was het! Gelukkig heeft Rowan mee geholpen met vasthouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 17:19 



 
Profiel   

Nou Qiwi ook nog gemeten, kom ongeveer op 70cm uit (voor zover meten lukt haha) maar ik hou het denk ik toch op minimaat :j ik heb me vorige keer met zo’n twijfelaar vergist om kleine maat in te schrijven en dat bleef toch echt een minimaat, dus ik denk dat ik dit keer andersom gok op minimaat :P haha! Het blijft toch ook een beetje gokken he?! :o

Ilse, whaha fijn joh die mini’s! Als je dan mijn fjord ziet met scheren.. die ziet het gewoon als een spa-dagje... echt niet te vergelijken met die pittige kleintjes :=

Machteld, super mooie foto! Hopelijk inderdaad mooi weer en een super gezellige dag zaterdag :D :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 20:19 



 
Profiel   

Ze ziet er goed uit Machteld!

@Linda is het zeker! Bij sommigen is het heel duidelijk maar idd als ze kleiner blijven is het soms jammer om een maat groter in te schrijven!

Hier is alles kaal! oef, nog even stressen geweest bij de laatste begonnen de messen het te begeven.
Showhalsters, dekens, kettingen/lijnen, poetstas ligt allemaal klaar. Paspoorten van mama's en mees ligt ook al klaar. Dit keer alles bij elkaar dat ik zeker niets vergeet!
Morgen sta ik met de namiddag dus pas 20u thuis. Dan pony's nog wassen en dan zijn we klaar :D
Ben ik de enige die al zo aan het stressen is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 15:07 



 
Profiel   

Mijn hulp voor de merrie keuring is helaas wegens privé omstandigheden verhinderd.
Wie zou mij willen helpen met aanjagen? Ik heb drie hengstveulens mee.
Startnr 4 rubriek 1 om 9 uur.
Startnr 19 rubriek 2a om 9:50.
Startnr 24 rubriek 4 om 10:25.

Mijn dank zal groot zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 19:11 



 
Profiel   

stal_HD schreef
Mijn hulp voor de merrie keuring is helaas wegens privé omstandigheden verhinderd.
Wie zou mij willen helpen met aanjagen? Ik heb drie hengstveulens mee.
Startnr 4 rubriek 1 om 9 uur.
Startnr 19 rubriek 2a om 9:50.
Startnr 24 rubriek 4 om 10:25.

Mijn dank zal groot zijn.


Ik heb 2 verzorgmeisjes mee. Heb 2 hengstveulens kleine maat. Dus minimaat kan er geholpen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:52 



 
Profiel   

Er zijn vast handjes genoeg Mathilda, geef het zaterdag nog even aan dan komt het goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:20 



 
Profiel   

Ik sta sowieso bij de ring als voorbrenger/aanjager..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:45 



 
Profiel   

Ja helaas heeft mijn vader een hartaanval gehad en ligt nu kritiek op de intensive care.
Hij lag in het ziekhuis voor de revalidatie na de laatste chemo en beenmerg transplantatie dus zijn vreselijk geschrokken.
Dus nu even geen zin meer in keuring met alle spanning en stress.
Dus kan helaas Mathilda ook niet helpen.

Wens jullie allemaal veel plezier en succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 22:03 



 
Profiel   

Linda, jeetje wat schrikken zeg!! Kan me voorstellen dat je dan helemaal niet op een keuring zit te wachten. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Heel veel sterkte :(:)

Ilse, ik heb Tina om hulp gevraagd maar die wist niet zeker of ze het redde... anders weet ik je te vinden :o :D +:)+ hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 22:06 



 
Profiel   

Meavey schreef
Ja helaas heeft mijn vader een hartaanval gehad en ligt nu kritiek op de intensive care.
Hij lag in het ziekhuis voor de revalidatie na de laatste chemo en beenmerg transplantatie dus zijn vreselijk geschrokken.
Dus nu even geen zin meer in keuring met alle spanning en stress.
Dus kan helaas Mathilda ook niet helpen.

Wens jullie allemaal veel plezier en succes.


Heel veel sterkte gewenst!♡

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 22:39 



 
Profiel   

heel veel sterkte Linda :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 00:14 



 
Profiel   

Linda heel veel sterkte! Even andere prioriteiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 07:26 



 
Profiel   

Linda jij hebt andere nog veel belangrijkere dingen aan je hoofd. Heel erg veel sterkte gewenst. Ik duim keihard mee voor een voorspoedig herstel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 07:31 



 
Profiel   

Sterkte linda! Dit gaat idd even voor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 08:03 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Linda

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 14:39 



 
Profiel   

Iedereen klaar voor morgen?

Mijn baby mocht geen deken op van Jupi... ze vermoorde haar zowat :x dekentje af en het was weer prima...

Wel een schattig fotootje voor het wassen :+:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 22:05 



 
Profiel   

Aaah snoetjes.

Hier ook alles gewassen. Inclusief ikzelf hihi. Hopelijk allemaal morgen nog schoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 22:17 



 
Profiel   

Succes morgen iedereen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 22:23 



 
Profiel   

Wij zijn ook klaar! Nog druk geweest maar alles is gewassen en met dekentjes op stal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 22:49 



 
Profiel   

iedereen voor morgen heel veel plezier en succes , ik hoop dat de paardjes het goed gaan doen :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 23:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen