NMPRS hengstenkeuring 2023

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Colorstable

Berichten: 100
Geregistreerd: 25-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 17:18

Colorstable schreef:
RSDICBS schreef:
Ons hengstje heeft helaas een 3de. Hij was erg schraal en de meisjes die hem voorbrachten deden dat wel anders dan Rinus dat zou doen. Het was gewoon niet wat wij gehoopt hadden.... ;(

Bij navraag bij de meisjes wat het commentaar was zei ze dat er iets met zijn knie was maar dat ze het wel een mooie hengst vonden?
Ik vraag het rapport dus nog even op want daar kon ik dus niks mee.

[ [url=m/qWe30D.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/e2Ry5n.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wij zijn dus ook niet gebleven want de avond ervoor is ons 1ste veulentje geboren *\o/* dus hop hop maar huis toe


[ [url=m/4OF179.jpg]Afbeelding[/url] ]


Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!


Erg jammer inderdaad van de 3e premie... Hij was nog aan de schrale kant, maar er zat al zoveel meer op dan toen je hem hier bracht. Wat betreft de meisjes die hem voor brachten deden dat perfect! Wij laten niet iedereen snotneus met de hengsten lopen. En de uitspraak van de jury over de knie, ik ben toch ook wel benieuwd naar het rapport want als het daadwerkelijk de knie zou zijn geweest mag ik hopen dat ze hem veterinair al afgekeurd zouden hebben!

Het is een leuke hengst, zeker in die kleur! Hij heeft in een moeilijke periode gezeten met zijn kiezen enzovoort zoals je zelf zei en wist...Zoals we gisteren hebben besproken, geef hem de tijd om rustig te ontwikkelen en je zult zien dat je een andere hengst hebt, maar ik moet nu toch ook eerlijk bekennen jouw stukje tekst mij wel wat met mij heeft gedaan!

#eerlijkheidduurthetlangst


Zojuist hebben wij elkaar even gesproken en blijkt dat het een té snelle reactie was...Eén telefoontje was beter geweest! Ik kan het niet meer verwijderen of aanpassen, anders had ik het gedaan. #miscommunicatie #alklaar

RSDICBS

Berichten: 1005
Geregistreerd: 08-03-08

Re: NMPRS hengstenkeuring 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 17:37

Geen klachten over jullie, dat weet je :*

Colorstable

Berichten: 100
Geregistreerd: 25-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 18:19

:o :o :o :*
RSDICBS schreef:
Geen klachten over jullie, dat weet je :*