Zal ik een shetlander kopen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Zal ik een shetlander kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 17:59

RoSiietJ schreef:
Ik hoop ook 2 paarden , maar daar heb ik nog 1 nichtje van 9 bij:) Zelf ben ik 1O Haha! Jonge kids kunnen heel wat Lachen


Zeg ook niet dat jonge kinderen niks kunnen, ben zelf ook nog jong.
Maar als je echt 2 paarden zelf hebt dan zullen je ouders toch mee betalen.

Ahtnamas

Berichten: 1167
Geregistreerd: 24-09-05
Woonplaats: Almere

Re: Zal ik een shetlander kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 14:23

nielsd schreef:
RoSiietJ schreef:
Ik hoop ook 2 paarden , maar daar heb ik nog 1 nichtje van 9 bij:) Zelf ben ik 1O Haha! Jonge kids kunnen heel wat Lachen


Zeg ook niet dat jonge kinderen niks kunnen, ben zelf ook nog jong.
Maar als je echt 2 paarden zelf hebt dan zullen je ouders toch mee betalen.



ik denk dat jonge kinderen ook wel een paard kunnen verzorgen. Alhoewel ik me afvraag in hoeverre ze problemen kunnen signaleren. Maar ik denk dat jonge kinderen niet een paard kunnen onderhouden. Ik bedoel, dat kan ik niet eens en ik werk twee dagen in de week! Ok ik zou de stalkosten nog net redden maar dan kan ik niks anders meer doen en heb ik ook geen geld als er iets met mijn paard zou gebeuren.

Anoniem

Re: Zal ik een shetlander kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 14:48

fallenangel3 schreef:

ik denk dat jonge kinderen ook wel een paard kunnen verzorgen. Alhoewel ik me afvraag in hoeverre ze problemen kunnen signaleren. Maar ik denk dat jonge kinderen niet een paard kunnen onderhouden. Ik bedoel, dat kan ik niet eens en ik werk twee dagen in de week! Ok ik zou de stalkosten nog net redden maar dan kan ik niks anders meer doen en heb ik ook geen geld als er iets met mijn paard zou gebeuren.


daarom zeg ik ook, een (jong) kind kan niet in zijn 1tje (zonder hulp van ouders dus) een paard (onder)houden.

Marrke

Berichten: 3679
Geregistreerd: 06-06-05

Re: Zal ik een shetlander kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 15:04

Ik denk dat je beter kunt wachten tot je wat ouder bent en wat meer geld bij elkaar hebt gespaard om een groter paard te kopen en zelf te kunnen onderhouden Lachen

Taat_

Berichten: 7005
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Zal ik een shetlander kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:14

Ik zou voor een wat groter paardje gaan Lachen