van Axzent

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
debjer
Berichten: 12
Geregistreerd: 16-06-06

van Axzent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 18:26

Ik heb 2 shetland hensten van nu 1 jaar oud. Willems en Wester van Axzent. Ze zijn dus van de afstammeling van Axzent. Zijn er meer mensen die een shetlander hebben van deze afstammeling...

De moeders zijn Grizelda van Wijgerden en Rosita van de Waaldijk. Ze hebben allebei dezelfde vader, dus zijn het 2 halfbroertjes. Haha!

Dus zijn er mensen die ook shetjes hebben van deze afstammeling...........Laat het me weten. Ik zou het in ieder geval erg leuk vinden en foto´s zouden helemaal super zijn!!

mijn foto´s komen nog, want daar ben ik niet zo goed in........ Bloos

debjer
Berichten: 12
Geregistreerd: 16-06-06

Re: van Axzent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 08:45

Helemaal niemand?? Misschien iemand die er meer over weet misschien??

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Re: van Axzent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:08

Misschien wel makkelijk om te zeggen die wie hun vader is. Dan heb je meer kans dat er meer mensen zijn die een shet hebben met de zelfde vader Knipoog

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: van Axzent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:28

Gezellig, ik was zeer geintresseerd in Wester, ik heb hun half broertje Vincent van de Waaldijk. Zijn moeder is Rosalie de dochter van Grizelda, stuur maar een PB wat je wilt weten.

Heb er zelf nog over nagedacht om een van de twee te kopen, haha.

Over Grizelda kan ik je sowiezo wel wat vertellen. Rosita is dat ook een dochter van Grizelda?

debjer
Berichten: 12
Geregistreerd: 16-06-06

Re: van Axzent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 16:43

Das wel heel erg toevallig! De vader van Zowel Willems al Wester is Janus van St. Geerhof.
De moeder van Wester is Rosita van de Waaldijk en de moeder van Willems is Grizelda van Wijgerden.

Rosita is een dochter van Sheifa van Richtershof. Anders moet je eens kijken op www.axzent.nl/stal daar staan ze allemaal op net als de veulens van dit jaar!!

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: van Axzent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:48

Ja klopt kijk er regelmatig. Oh ja Sheifa was haar moeder ja, echt leuk zeg. Wat een toeval.