Shet scheren,

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Re: Shet scheren,

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 09:10

Hmm heel raar dennis ik heb hier nooit last van gehad ik heb br dekens en s&k ze sluiten goed aan bij de hals en ze zijn echt nooit nat onder de dekens controleer het altijd als ze binnen komen uit de regen.

Dennis

Berichten: 31491
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Shet scheren,

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 09:12

S&K is helemaal drama vind ik. Daar schuurd Dennis z'n hele schouder op open (en lekt dus). BR lekt ook, schuurde minder maar heb ik inmiddels ook de deur uit gedaan.

Ik heb alleen nog maar Rhino liggen, dat zijn wel de fijnste dekens die ik heb kunnen vinden. Echte pony maten ipv verkleinde paarden maten!

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Re: Shet scheren,

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 09:15

ja ik vind s&k ook niet zo super! ze vallen veelste groot je moet echt 2 maten te klein hebben wil hij goed vallen.
Van br ben ik echt helemaal weg perfecte pasvorm geen scuurplekken echt helemaal nergens last van heb ook fleece dekentjes eronder voor het schuren en dat gaat goed.
Met rhino heb ik met shetten geen ervaring weet wel dat ik ze bij paarden altijd erg fijn in gebruik vond.

Dennis

Berichten: 31491
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Shet scheren,

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:30

Rhino's zijn in NL ook niet in pony maten te krijgen. Ik haal ze uit Engeland Knipoog. Ik wil niets liever meer!!! Heb 1 340 grams staldeken en 2 regendekens er van.

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Shet scheren,

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 10:30

S&K heb ik juist weer super ervaring mee, zelfs de dekens met naad waren 100 % waterdicht, pasvorm was altijd erg goed. Nu met BR net zo tevreden ook 100 % waterdicht en de pasvorm is nog beter dan bij S&K dekens