Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Trailer op afbetaling

 
Profiel   

Je kan een trailer op afbetaling ook zo bekijken.
Als je 2 x per maand op wedstrijd gaat kost dat 50,= per maand, dat is 600,= per jaar.
Sluit je een lening af van 1500,= en die betaal je met 50,= per maand af, dan heb je aan het einde van de rit 1900,= betaald.

Dan ben je met die lening dus 200,= goedkoper uit, als dat je eerst een jaar een trailer moet huren.
Plus dat je dan gelijk het gemak van je eigen trailer hebt, die is er altijd, staat bij je stal.

Als je een trailer huurt, kan die verhuurt zijn als je hem net nodig hebt en je moet ook de benzine en de tijd er bij optellen wat je kwijt bent als je de trailer op moet halen en weer weg moet brengen.

Voor 1500,= tot 2000,= kun je nl. best een leuke 2de hands vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-07 08:02 



 
Profiel   

en wat kost trailerstalling per maand op je stal? 20 euro,35 euro?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-07 10:24 



 
Profiel   

Sammie schreef
Elegance schreef
Leuk rekenvoorbeeld, maar vergeet je niet de restwaarde als je een nieuwe trailer aan gaat schaffen?

Je zal 'm toch eerst áán moeten schaffen en dat is iets wat ts op dit moment al niet eens kan + onderhoud die er na zoveel jaar bij komt.

Bovendien ben ik met €3.000 voor een nieuwe trailer nog aardig goedkoop bezig geweest, dus ookal zou je rekening houden met restwaarde (die niet vooraf te bepalen is) moet je je trailer aardig vaak gebruiken wil je die kosten eruithalen t.o. huren/lenen.


Een trailer hoe oud die mag zijn, 1 jaar oud of ouder heeft elk jaar onderhoud nodig!!!!!!! Het is van groot belang dat je de trailer laat onderhouden door iemand die daar verstand van heeft, dat de remmen, vloer, kabels enzovoorts goed worden nagekeken, schoongemaakt e.d. Dat komt alleen maar ten goede van de levensduur van de trailer en wat dacht je van de veiligheid!?!?

Mijn trailer heb ik nieuw gekocht, daar heb ik een 2ehands op ingeruild. Deze heeft vanaf dat hij 1 jaar oud was een onderhoudsbeurt gehad en is alles nagelopen. Ze doen er netjes een sticker op dat de trailer is onderhouden en goedgekeurd met de datum erop, zie het als een apk beurt. Vind dat zeer belangrijk, ga er toch wekelijks mee op stap en moet er niet denken dat ik dat niet zou doen en er gebeurt wat met je paard omdat je de beurt hebt verzuimd............

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-07 13:00 



 
Profiel   

Ga eerst maar eens geduld kweken, als je hier al geen geduld voor hebt (sparen), hoe kun je dan ooit iets met paarden willen bereiken?
Je kunt geld maar één keer uitgeven, toch zonde als je veel meer uitgeeft dan strikt noodzakelijk, omdat je nu te hebberig bent om geduldig te sparen. Bedenk wel dat lenen achteraf sparen is, maar dan zonder dat je er rente over krijgt, maar juist erbij moet leggen. En als je trailer verongelukt, kun je blijven betalen voor een ding dat er niet meer is. Niet slim Ach gut
Ga gewoon een tijdje een trailer huren terwijl je spaart voor een eigen trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-07 13:54 



 
Profiel   

trailerstalling is bij mij op stal 5,=/mnd

Ik kan mij niet voorstellen dat er stallen zijn die 20 tot 35 euro per maand voor de trailer vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-07 21:43 



 
Profiel   

Cheveyo schreef
en wat kost trailerstalling per maand op je stal? 20 euro,35 euro?

Ehm, niks? Ook niet voor een vrachtwagen............

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-07 22:03 



 
Profiel   

Ik ga even zoeken Knipoog

Manege Middenhof: Stalling trailer € 16,- per maand
Manege Nieuw Eldorado: 15 euro per maand
Manege Sandevoerde: 12,50 per maand
Manege Nieboer: 10 euro per maand
Manege Pampushout: 10 euro per maand
Manege Zonneveld: 12 euro per maand
Manege Heidehoek: 11 euro per maand
Stal Paardenvreugd: 12 euro per maand

Ik besef me net dat die prijs in mijn hoofd nog uit guldentijdperk is haha, maar toch er wordt op zat plaatsen geld gevraagd voor de stalling Knipoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-07 23:26 



 
Profiel   

Hier in de buurt vragen ze gerust tot wel € 30,- om je trailer te mogen stallen! Prijzen varieren wel hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-07 06:28 



 
Profiel   

Bij de meeste stallen hier in de buurt is het gratis!
Wel afleggerij als ze zoveel geld vragen voor een plekje voor de trailer. Je betaald immers al zat voor de stalhuur, beetje service mag er wel bij zijn, vind ik persoonlijk.
(Maar goed de staleigenaar wil ook graag geld verdienen)

In ieder geval als je 15,= per maand moet betalen voor je trailer ben je met mijn rekensommetje toch nog iets goedkoper of gelijk uit als dat je een jaar moet huren, terwijl je er dan ook gelijk alle gemak van hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-07 07:50 



 
Profiel   

Laatste reactie een gevalletje tem wat ik dan ook gelijk gedaan heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:06 



 
Profiel   

pepelien schreef
Je kan een trailer op afbetaling ook zo bekijken.
Als je 2 x per maand op wedstrijd gaat kost dat 50,= per maand, dat is 600,= per jaar.
Sluit je een lening af van 1500,= en die betaal je met 50,= per maand af, dan heb je aan het einde van de rit 1900,= betaald.

Dan ben je met die lening dus 200,= goedkoper uit, als dat je eerst een jaar een trailer moet huren.
Plus dat je dan gelijk het gemak van je eigen trailer hebt, die is er altijd, staat bij je stal.

Als je een trailer huurt, kan die verhuurt zijn als je hem net nodig hebt en je moet ook de benzine en de tijd er bij optellen wat je kwijt bent als je de trailer op moet halen en weer weg moet brengen.

Voor 1500,= tot 2000,= kun je nl. best een leuke 2de hands vinden.

Dan heb je wel een barrel. En als je al geen € 2000,00 voor een trailer neer kunt leggen kun je beter geen paard houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:21 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
pepelien schreef
Je kan een trailer op afbetaling ook zo bekijken.
Als je 2 x per maand op wedstrijd gaat kost dat 50,= per maand, dat is 600,= per jaar.
Sluit je een lening af van 1500,= en die betaal je met 50,= per maand af, dan heb je aan het einde van de rit 1900,= betaald.

Dan ben je met die lening dus 200,= goedkoper uit, als dat je eerst een jaar een trailer moet huren.
Plus dat je dan gelijk het gemak van je eigen trailer hebt, die is er altijd, staat bij je stal.

Als je een trailer huurt, kan die verhuurt zijn als je hem net nodig hebt en je moet ook de benzine en de tijd er bij optellen wat je kwijt bent als je de trailer op moet halen en weer weg moet brengen.

Voor 1500,= tot 2000,= kun je nl. best een leuke 2de hands vinden.

Dan heb je wel een barrel. En als je al geen € 2000,00 voor een trailer neer kunt leggen kun je beter geen paard houden.


Topic is 15 jaar oud, toen had je voor € 2000 nog best leuke 2e hands trailers ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:28 



 
Profiel   

duikpaardje schreef
Laatste reactie een gevalletje tem wat ik dan ook gelijk gedaan heb.



Die persoon heeft zeker de reactie verwijderd want ik kan mij niet voorstellen dat je op zo'n oud bericht gaat temmen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:53 



 
Profiel   

Bericht is inderdaad verwijderd, ging om niuew bericht met ingo en een email waar je heel goedkoop een lening kan afsluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 17:03 



 
Profiel   

Je hebt hem gelijk goed afgeschrikt }:) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 17:10 



 
Profiel   

Owwwwwwww
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 17:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen