Forums » Informatief » Vraag-Maar-Raak » [ED] Ervaringen en Diensten |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Ervaringen equiculinair en Green distance |
---|
jesito | |
Ik heb vorige week een hooinet besteld bij Equiculinair en dat zou met 1-3 werkdagen geleverd worden. Nu zie ik wel dat het nabesteld moet worden maar ik hoor er helemaal niks van.
Had haar een bericht gestuurd of ze zicht heeft op wanneer het net dan zou komen (welke termijn) In mijn zoektocht naar email of telefoonnummer stuiten ik op verontrustende reviews. Er zijn mensen die spullen gewoon niet krijgen wat ze besteld hebben en ook zij kunnen haar niet bereiken. Niet per mail en ook niet per telefoon. Op Facebook heeft ze alles dusdanig afgeschermd en je kunt nergens op reageren.ze heeft nog een site Green Distance maar hiervoor geldt hetzelfde. Heeft iemand dezelfde ervaring of juist niet en wat kan ik verwachten?? |
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 09-10-22 20:16, in het totaal 2 keer bewerkt |
Typefout verwijderd |
Laatste bericht |
Geplaatst: 05-10-22 16:24 |
Onali | |
Altijd goede ervaring gehad met GD en Equiculinair.
|
Geplaatst: 05-10-22 17:14 |
jesito | |
Onali schreef Altijd goede ervaring gehad met GD en Equiculinair. Recent nog besteld?? |
Geplaatst: 05-10-22 18:08 |
Onali | |
GD een paar maanden geleden.
EC langer geleden. Wij hebben daar onze hooinetten vandaan. |
Geplaatst: 05-10-22 18:25 |
ikke | |
jesito schreef Onali schreef Altijd goede ervaring gehad met GD en Equiculinair. Recent nog besteld?? Afgelopen week nog aan de lijn gehad. Dat er geen telefoonnummer te vinden is ligt aan jouw gebrek aan zoekkwaliteiten. |
Geplaatst: 05-10-22 18:53 |
Sherivey | |
Wij hebben altijd per email contact met haar. Gaat prima.
|
Geplaatst: 05-10-22 21:28 |
Jet | |
Equibalance is denk ik iets anders dan je bedoelt, wel vervelend voor hun dat je ze in de titel noemt...
Het is wel een tijdje geleden, maar mijn ervaringen met Equiculinair zijn ook prima hoor. |
Geplaatst: 05-10-22 22:07 |
MirandaDvG | |
Ik heb laatst contact met Green distance opgenomen omdat zij de Expandgirth op haar website heeft staan om te testen.
Het is nogal een dure singel, en dan is vooraf testen wel fijn. Helaas bleek ze heel deze singel niet te hebben liggen, maar moest ze eerst contact met de leverancier opnemen. Dus testen (en kopen) was helemaal neit mogelijk. |
Geplaatst: 06-10-22 04:39 |
jesito | |
Ikke, niks mis met mijn zoekkwaliteiten. Heb 2 nummers, 1 06 en het vaste nummer. Beide geprobeerd, zelfs via WA bellen of via messenger gebeld, meerdere keren.
Als je de volgende keer meteen zo aanvallend wilt reageren, kun je beter je mond houden. Ben gewoon opzoek naar ervaringen. |
Geplaatst: 06-10-22 14:19 |
jesito | |
Jet schreef Equibalance is denk ik iets anders dan je bedoelt, wel vervelend voor hun dat je ze in de titel noemt... Het is wel een tijdje geleden, maar mijn ervaringen met Equiculinair zijn ook prima hoor. Ohhh ik zie het inderdaad, of mijn woordenboek dat automatisch heeft ingevuld, geen idee. Beetje vervelend want ik kan het niet meer veranderen. Er zijn idd mensen die gewoon goede ervaringen hebben maar dus ook mensen die dus hele slechte ervaringen hebben. Mijn ervaing is in ieder geval niet goed. |
Geplaatst: 06-10-22 14:23 |
Onali | |
jesito schreef Er zijn idd mensen die gewoon goede ervaringen hebben maar dus ook mensen die dus hele slechte ervaringen hebben. Mijn ervaing is in ieder geval niet goed. Hier in het topic heeft 1 iemand gereageerd over het leveren/ product wat niet aanwezig was. Dat zou ik persoonlijk niet als een "hele slechte ervaring" zien. Ik kan me niet voorstellen dat het verkeerd op de website staat, heb meerdere netten gezocht alles staat op Nabestelling. Hoe staat het in de bevestigingsmail of verzendmail beschreven? |
Geplaatst: 06-10-22 14:40 |
jesito | |
Ik heb niet gezegd dat het verkeerd op de website staat.
Dat is mij ontgaan. Maar blijkbaar staat alles bij haar op nabestelling. Inmiddels contact geweest, ze zou het geld terug overboeken. Is nog niet gebeurd. Ik bestel er nooit meer. Duurt allemaal lang en amper contact te krijgen met haar. Ben benieuwd of het geld binnenkort erop staat. |
Geplaatst: 07-10-22 10:06 |
Onali | |
Jeetje, ze zal maar een leven hebben en niet alles op jouw wenken doen zeg.
Ik snap best dat je teleurgesteld bent, maar volgende keer beter lezen als het om levertijd gaat. |
Geplaatst: 07-10-22 10:14 |
jesito | |
Dit is echt Bokt. Op mijn wenken, ik heb iets besteld en ervoor betaald. Dat zij een webshop runt zonder voorraad vind ik gewoon raar. Als ik als klant dan via mail of telefoon contact zoek dan moet dat toch mogelijk zijn.
Ik kreeg meteen argwaan door de slechte reviews en ik heb contact gehad met iemand persoonlijk op fb die ook niet echt tevreden was. Geld terug overmaken hoeft op vandaag ook geen dag meer te duren en het staat er nog niet op, dus ben benieuwd welk jaar dat wordt. |
Geplaatst: 07-10-22 12:16 |
Onali | |
Meeste van haar voorraad komt oa uit Amerika.
1 net bestellen betekent dat de vervoerskosten 3 x de waarde van 1 net kosten Ben jij bereid dat te betalen? |
Geplaatst: 07-10-22 13:38 |
mooney | |
Toevallig. Ik heb eerder besteld via Equicullinair en toen kwam het ondanks de status nabestelling heel vlot.
Nu laatst weer besteld, 3 weken wachten en ook geen bericht. Heb zelf gemaild en kreeg net antwoord. Problemen met de levering die hopelijk deze week worden opgelost. Op de site staat trouwens wel dat het nalevering is, dus kan je rekening mee houden. Had het persoonlijk wel prettig gevonden als ze zelf even de stap hadden gezet om door te geven dat het langer duurt dan normaal, dat is ook wat ze aangeven op de site. Ik wacht even af, de netten die ik heb zijn heel netjes dus heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Ze is relatief goedkoop in vergelijking met andere hooinetten die ongeveer hetzelfde zijn en op de kwaliteit is het niet aan te merken. Op de service als het even niet loopt wel, dat neem ik dan op de koop toe zolang het uiteindelijk redelijk wordt opgelost. |
Geplaatst: 07-10-22 13:45 |
Ayasha | |
Onali schreef Jeetje, ze zal maar een leven hebben en niet alles op jouw wenken doen zeg. Ik snap best dat je teleurgesteld bent, maar volgende keer beter lezen als het om levertijd gaat. Niet voor het een of ander maar als je een zaak runt dan lijkt het mij vrij normaal dat je bereikbaar bent, ten 1e, en problemen zo snel mogelijk poogt op te lossen. Niet dezelfde dag antwoorden oké. Maar meer dan een week? Nee. Dat is gewoon geen service en nalatig. |
Geplaatst: 07-10-22 13:46 |
Onali | |
Ayasha schreef Onali schreef Jeetje, ze zal maar een leven hebben en niet alles op jouw wenken doen zeg. Ik snap best dat je teleurgesteld bent, maar volgende keer beter lezen als het om levertijd gaat. Niet voor het een of ander maar als je een zaak runt dan lijkt het mij vrij normaal dat je bereikbaar bent, ten 1e, en problemen zo snel mogelijk poogt op te lossen. Niet dezelfde dag antwoorden oké. Maar meer dan een week? Nee. Dat is gewoon geen service en nalatig. Ze heeft contact gehad met TS, maar het was niet het antwoord wat TS wilde. Dat is iets anders. |
Geplaatst: 07-10-22 13:59 |
Miran | |
Ik heb ook een mindere ervaring en zou er niet nog een keer bestellen. Is uiteindelijk wel geleverd, maar niet op het gewenste adres en zonder mijn naam erop. Ik had omdat het zo lang duurde en ik geen antwoord kreeg ook al ergens anders hetzelfde besteld, dat ging een stuk vlotter.
|
Geplaatst: 07-10-22 14:06 |
Liesje89 | |
Ik heb ook niet heel denderende ervaringen met EquiCulinair, erg slecht bereikbaar inderdaad..
|
Geplaatst: 07-10-22 14:11 |
RickC | |
jesito schreef Dit is echt Bokt. Op mijn wenken, ik heb iets besteld en ervoor betaald. Dat zij een webshop runt zonder voorraad vind ik gewoon raar. Als ik als klant dan via mail of telefoon contact zoek dan moet dat toch mogelijk zijn. Ik kreeg meteen argwaan door de slechte reviews en ik heb contact gehad met iemand persoonlijk op fb die ook niet echt tevreden was. Geld terug overmaken hoeft op vandaag ook geen dag meer te duren en het staat er nog niet op, dus ben benieuwd welk jaar dat wordt. … Geld terugstorten duurt over het algemeen altijd een werkdag vanuit webshops. Zij geven de opdracht aan de betaalprovider zoals mollie of buckaroo en die verwerken die opdrachten altijd in batch, eenmaal daags. Gewoon 1 nachtje geduld. Is het inmiddels binnen op je rekening? Dan wellicht ook netjes om dat bericht ook even hier op het forum terug te koppelen. Jammer dat je ervaring negatief is maar om nou een kleine zelfstandige ondernemer met persoonlijke privé details als voor en achternaam zo publiekelijk aan de schandpaal te nagelen vind ik persoonlijk niet zo fair. Maargoed ieder zijn stijl. |
Geplaatst: 07-10-22 23:32 |
Malenka | |
Mijn ervaringen zijn heel goed. Het is een eenmanszaak en zoals je terecht opmerkt zowel Equiculinair als Green Distance. Enorm uitgebreid dus qua aanbod/assortiment. Ik kan me heel goed voorstellen dat altijd alles op voorraad hebben niet lukt. Dus als ik iets echt snel nodig heb (wat vrijwel nooit gebeurd) vraag ik of het op voorraad is en zo niet dan bestel ik ergens anders.
Ik heb altijd precies geleverd gekregen wat ik besteld heb. En bovendien ben ik voorzien van zeer kundig advies. En juist door dat laatste blijf ik klant. Want ik ken maar weinig mensen met zo veel kennis van zaken en die zo bereidwillig is om een gebrek aan kennis toe te geven en waar nodig dingen uit te zoeken of door te verwijzen. Dat is het wachten wat mij betreft waard. En dat ze niet altijd direct bereikbaar is vind ik niet gek. Ze staat ook nog op beurzen, gaat naar klanten voor advies, heeft haar eigen dieren en gezin en is dus veel onderweg. Ik vind het alleen heel erg jammer dat de website niet altijd goed werkt en dat sommige producten daar slecht te vinden zijn. |
Geplaatst: 08-10-22 10:15 |
pluisbeer | |
Het is een 1 vrouwszaak waar overal over te praten valt.
Goede ervaring mee. |
Geplaatst: 08-10-22 17:25 |
Prince | |
pluisbeer schreef Het is een 1 vrouwszaak waar overal over te praten valt. Goede ervaring mee. Ik ook ! En ze heeft hele fijne slowfeedernetten. Die bestel ik als ze op voorraad staan. |
Geplaatst: 08-10-22 17:53 |
ikke | |
Liesje89 schreef Ik heb ook niet heel denderende ervaringen met EquiCulinair, erg slecht bereikbaar inderdaad.. Nah, vanmiddag nog aan de lijn gehad; zonder problemen. Prince schreef pluisbeer schreef Het is een 1 vrouwszaak waar overal over te praten valt. Goede ervaring mee. Ik ook ! En ze heeft hele fijne slowfeedernetten. Die bestel ik als ze op voorraad staan. Precies. Als ze alles op voorraad moet hebben wat ze op de site hebben staan, gaan de kosten factor drie omhoog. Alsof inkoop, opslag en rentederving niks kost...... |
Omhoog |
Geplaatst: 08-10-22 23:00 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Informatief » Vraag-Maar-Raak » [ED] Ervaringen en Diensten |
Inloggen |