Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Veulen geboren pensionhouder eiser verplaatst ander perceel.

 
Profiel   

Er staat dat het een stuk land betreft waar twee andere paarden staan, waaronder een hengst — de merrie (met veulen) komt daar dus bij in.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 18:46 



 
Profiel   

Geen enkele afzetting staat er ook, ja dat bestaat niet.
dat het geen draad is kan wel, maar niet niks.

Dus dat is al net zo vaag.
Dus sloot tussen die andere 2 kan net zoveel aanwezig zijn als geen afzetting.

Dus dat hij er bij in komt is helemaal niet zeker, dat is ook een invulling van wie dan ook. Omdat het verhaal gewoon niet duidelijk is....
Ze staan op dat perceel, dat is het enige wat klopt. Denken we.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 19:00 



 
Profiel   

princequillo schreef
Er staat dat het een stuk land betreft waar twee andere paarden staan, waaronder een hengst — de merrie (met veulen) komt daar dus bij in.

Dat is eveneens invullen en een pasgeboren veulen bij een vreemde hengst…. Verstandig is anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 19:04 



 
Profiel   

Ayasha schreef
princequillo schreef
Er staat dat het een stuk land betreft waar twee andere paarden staan, waaronder een hengst — de merrie (met veulen) komt daar dus bij in.

Dat is eveneens invullen en een pasgeboren veulen bij een vreemde hengst…. Verstandig is anders.

Dat is immers wat TS zelf heeft gezegd… dus neen. Ik denk ook niet dat iemand dit verstandig vindt. TS is er niet op tegen zonder reden.

Edit: anyway, ik snap wel goed dat iemand niet meer terug zou komen na zulke reacties (TS). Wat een goede eerste indruk van Bokt. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 19:53 



 
Profiel   

princequillo schreef
Ayasha schreef

Dat is eveneens invullen en een pasgeboren veulen bij een vreemde hengst…. Verstandig is anders.

Dat is immers wat TS zelf heeft gezegd… dus neen. Ik denk ook niet dat iemand dit verstandig vindt. TS is er niet op tegen zonder reden.

Edit: anyway, ik snap wel goed dat iemand niet meer terug zou komen na zulke reacties (TS). Wat een goede eerste indruk van Bokt. :+

af gaande op wat TS letterlijk gezegd heeft is het land niet af gemaakt dus god mag weten of ze daar nog staan of niet. Je kan "bokt" wel verwijten maken maar duidelijk is het allemaal niet. Jouw berichten zijn net zoveel giswerk als die van anderen want het is mij helemaal niet duidelijk of merrie en veulen nu verhuisd zijn of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 20:38 



 
Profiel   

Luap schreef
Kortom man kwam niet opdagen verstopt zich achter whatsapp.
Wilt geen discussie, zijn wei, zijn stal. Zei nog te komen om 19:30.
Wij gewacht niemand kwam. Wou wel antwoord, vrouw was er helemaal klaar mee.
Gezegd verzet hem dan maar. Nu weer thuis hebben ook een live camera hangen voor toezicht op de geboorte. Niemand komen opdagen.

Mocht er wat gebeuren bellen we politie en houden we hem verantwoordelijk.


Als ik het zo lees zijn merrie en veulen niet verplaatst, TS kan op de camera live meekijken en er is niemand geweest.

Alleen moet het merrie en veulen zijn en niet 'hem' denk ik? Anders snap ik het ook niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 20:41 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Luap schreef
Kortom man kwam niet opdagen verstopt zich achter whatsapp.
Wilt geen discussie, zijn wei, zijn stal. Zei nog te komen om 19:30.
Wij gewacht niemand kwam. Wou wel antwoord, vrouw was er helemaal klaar mee.
Gezegd verzet hem dan maar. Nu weer thuis hebben ook een live camera hangen voor toezicht op de geboorte. Niemand komen opdagen.

Mocht er wat gebeuren bellen we politie en houden we hem verantwoordelijk.


Als ik het zo lees zijn merrie en veulen niet verplaatst, TS kan op de camera live meekijken en er is niemand geweest.

Alleen moet het merrie en veulen zijn en niet 'hem' denk ik? Anders snap ik het ook niet meer.
Zo lees ik het ook.

Ik verwijt ‘Bokt’ niets, ‘Bokt’ kan er niets aan doen. De gebruikers zijn in dit topic in ieder geval niet altijd even vriendelijk. :)

Vragen stellen kan prima want anders kom je ook niet verder, maar meer dan dat kunnen we gewoon niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 21:03 



 
Profiel   

Het is een beetje onduidelijk, maar hé dat kan toch, niet iedereen is een goede schrijver.
Er vanuit gaande dat het verhaal klopt had ik toch echt vanavond nog een andere, wellicht tijdelijke, plek gevonden waar ik mam en veulen per direct naar verhuisd zou hebben.
Ik zou mijn paarden niet één nacht achterlaten in de handen van iemand die ze ergens zonder toezicht en met een hengst zou willen zetten.
In nood is er over het algemeen wel iets te regelen bij een andere stal.

Maar wat ik me wel afvraag: is dit echt vandaag pas ter sprake gekomen, dat ze in de pp mogen blijven mits het goed gaat?
Ik zou moeder en kind sowieso apart willen hebben gehad en had dat ruim vóór de bevalling geregeld.

Ik kan maar één ding zeggen ts: je bent te allen tijde verantwoordelijk voor je paarden. Dus onderneem actie. Ook als alles buiten jouw schuld of invloed gebeurt, vindt een oplossing voor je paarden vóórdat je ook maar een oog dicht doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 21:05 



 
Profiel   

@prince
Niet vriendelijk omdat het antwoord van niet kunnen begrijpend lezen wel vriendelijk is bedoel je?
Hij gooit een hoop warboel op bokt, sneert als er om duidelijkheid gevraagd word. En dan vind jij welkom niet warm genoeg?
Oké. Dat mag.
Ik denk dan. Wil je dat mensen met je meedenken verduidelijk dan je berichten.
Het is niet 1 persoon die er moeite mee heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 21:07 



 
Profiel   

Ik begrijp zijn tekst wel.

Mensen haken tegenwoordig graag aan bij negativiteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 22:55 



 
Profiel   

Boras schreef
Ik begrijp zijn tekst wel.

Mensen haken tegenwoordig graag aan bij negativiteit.

Wil je het mij dan uitleggen want ik kom er echt niet aan uit en maak me wel zorgen om het veulen en de merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 23:03 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Alleen moet het merrie en veulen zijn en niet 'hem' denk ik? Anders snap ik het ook niet meer.

Zeg jij nooit "hij is een merrie"?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 06:11 



 
Profiel   

Boras schreef
Ik begrijp zijn tekst wel.

Mensen haken tegenwoordig graag aan bij negativiteit.

Nee dit is pas negativiteit...

Ik wil graag meedenken voor het veulen en merrie.
Maar dat lukt zo niet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 07:04 



 
Profiel   

Koper schreef
Bellatrix schreef
Alleen moet het merrie en veulen zijn en niet 'hem' denk ik? Anders snap ik het ook niet meer.

Zeg jij nooit "hij is een merrie"?

In de achterhoek is alles en iedereen een hij.
Het zou fijn zijn als TS even een reactie geeft om iedereen bij te praten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 08:00 



 
Profiel   

Die 'hem' moet waarschijnlijk 'hen' zijn. Twee paarden = meervoud.

Hoe dan ook, ik hoop dat het goed komt voor de paarden en de vrouw van TS, klinkt onaangenaam voor alle betrokkenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 08:31 



 
Profiel   

Hallo iedereen het is een heftig weekend. Dit ook door dat ik gisteren te horen heb gekregen dat mijn opa op sterven ligt en vanochtend overleden is. Bedankt iedereen die zich zorgen maakt om merrie en veulen. Hun vermaken het nu goed. Door hoge emoties bleek het dus om een ruin te gaan die in wei daar stond waar merrie en veulen naar toe zijn verplaatst. Die vervolgens ook weer verplaatst zijn naar een andere weiden de ruin dan. Mijn fout. Ik ben inderdaad geen ouderen man maar een man van 30. Ja, ik geef toe mij schrijf stijl is niet het beste. Er hing inderdaad een camera die live beelden verstuurd naar een app op de telefoon, maar die was geplaatst 1 maand voor geboorte. Om ja logisch vind ik dat om alles in de gaten te houden maar ook dus daarna. Wij gaan morgen de camera naar de nieuwe weide verplaatsen. Merrie en veulen staan nu alleen in hoog gras dat bijna tot je borst komt. Wij kunnen onze merrie ook niet meer te pakken krijgen omdat het veulen bang is. Wij blijven bij het verhaal dat we hier zsm weg gaan. Een forumgebruiker heeft mij inderdaad benaderd via dit forum in een prive bericht en vertelde over (ga geen namen noemen) 2 personen gaat. Schimmig hoe ik dan ook ben vroeg ik: Ik zou het niet weten maar ik ben wel geïnteresseerd in haar verhaal. Terwijl ik dondersgoed wist dat dat twee namen waren van de pensionhouder. Hierbij stuurde ze me een whatsapp bericht met daarin dat zij vorig pensionhouder is geweest daar en dit kon aflezen aan de foto die ik hier op het forum had geplaatst. Ze verstuurde me 14 whatsapp bericht screenshots van klanten die daar nog hebben gestaan maar ook uiteindelijk zijn vertrokken. Het ging daar dus over dat alles het zelfde bleef en dat nieuwe eigenaars daar vrede mee hadden. Vervolgens zodra overnamen er was er een nieuwe contract werd opgesteld waarbij 2 klusdagen in verplicht waren. Er stonden hier dus mensen die medische aandoeningen hadden of heel slecht ter been waren. In deze berichten staat hoe onmenselijk de huidige pensionhouder reageert op de situatie. Ook werd dus tegen hun verteld het is mijn wei mijn stal anders rot je maar op. Deze forumgebruiker was een geluk bij een ongeluk. En ik bedank haar hartelijk.

Nog op toe te voegen omheining bedoel ik dus afzetting mee.
En er is alleen maar 1 lijn gespannen. Veulen kan er dus onderdoor glippen en op het grind weggetje komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:46 



 
Profiel   

Allereerst gecondoleerd ! Wat ontzettend heftig zo alles bij elkaar.
Nu is alles inderdaad wat fijner/duidelijker.
Ander plekje zoeken is dan miss wel voor jullie inderdaad het beste plan.
Hopelijk vinden jullie dat snel :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 19:00 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met het verlies van je opa.
En ik zou idd snel weg wezen daar. Klinkt niet als een fijne pensionstal.
Succes en ik hoop dat je snel wat vind waar moeder en veulen veilig staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 08:59 



 
Profiel   

Gecondoleerd en sterkte met het verlies van je opa :knuffel:

Fijn dat je een update hebt gegeven :j
Deze is nu vind ik dan, wel erg duidelijk.
Gelukkig staat de merrie voor nu goed, maar ik begrijp dat e op zoek bent naar een andere plek.
Hopelijk krijg je die snel gevonden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 09:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen