Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Pony wil niet in trailer, weg van maatje

 
Profiel   

Sure_lee schreef
Ik zou niet verder gaan met dingen proberen. Dan raken jullie en de pony waarschijnlijk alleen maar gefrustreerd als het niet lukt. Boek een trailerlaad les bij iemand die daar voor opgeleid is.
In 1 les leer je de signalen van je pony kennen en hoe hier mee om te gaan. Als het ware een goede grondwerk les waar trailer laden bij meegenomen wordt.
Geloof me. Dit scheelt een hoop frustraties en leer je gelijk je pony beter kennen.
Ik heb eerst ook veel geprobeerd in mijn eentje. Maar door het inzicht wat ik kreeg door de les, loopt mijn paard er nu zo op zonder dat ik mee hoef te lopen...


Dit dus, is ook mijn ervaring.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 12:54 



 
Profiel   

Zeker als dit je eerste eigen paardje is kun je onbewust het niet-laden meer trainen dan het wel-laden. Zoek hulp voordat het echt een serieus probleem wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:35 



 
Profiel   

Bedankt voor alle reacties en het meedenken!
Gister begon hij weer met staken, maar met de longerlijn erachter liep hij er zo in.
We gaan dat even een paar keer proberen, mocht het niet verbeteren of verergeren zoeken we er hulp bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-18 11:23 



 
Profiel   

Ik weet niet of je al iemand hebt gevonden die jullie begeleid maar ik zou het met alle liefde willen doen, als je nu met jouw nieuwe paardje de basis goed oppakt heb je daar voor de rest van jullie samenzijn veel plezier en gemak van!

groetjes Michelle



Laatst bijgewerkt door A_nouk op 15-03-18 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

bericht aangepast ivm reclame

Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-18 13:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen