Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 478 van de 510 [ 12728 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481 ... 510  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

 
Profiel   

Voor diegene die op zoek zijn naar een fijne trekauto met een klein budget, heb mn trouwe Volvo op marktplaats gezet, advertentie nummer m1775302321 . Ideaal om in combinatie zonder E achter B rijbewijs een 1,5-paards trailer te trekken. Staat een vraagprijs bij maar zeker onderhandelbaar. Heb zelf een iets jongere van familielid overgekocht, vandaar deze te koop is. Van de week met gemak door APK keuring gekomen, nog prima in orde.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 19:07 



 
Profiel   

Heerlijk retro, die auto!
Tip: je kunt via Marktplaats de foto's draaien. Je advertentie toont nu foto's op de kop enzo, dat werkt niet in je voordeel. Succes met de verkoop!


Volvo-liefhebbers: wat vinden we van de 1.5 T3 automaat benzinemotor met 150 pk (uit 2016)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 21:04 



 
Profiel   

Oh wat is die leuk zeg!

Ik wil nu voor een goedkopere gaan, eigenlijk geen trekauto meer, want mijn Santa Fe wordt te duur nu.

Wel interessant jouw auto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 22:42 



 
Profiel   

Thanx! Ja dat heb ik al geprobeerd, maar lukt niet op telefoon. Maar ff op computer proberen, waarschijnlijk lukt het dan wel :o? Ben ook beetje retro

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 23:47 



 
Profiel   

BopjeBo schreef
Thanx! Ja dat heb ik al geprobeerd, maar lukt niet op telefoon. Maar ff op computer proberen, waarschijnlijk lukt het dan wel :o? Ben ook beetje retro


Heb je toch een berichtje gedaan :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 10:25 



 
Profiel   

Ik heb gekocht! Het is een Mazda CX-5 geworden.
De occasion review op ANWB-site gaf deels de doorslag: https://www.anwb.nl/auto/tests-en-speci ... model=cx-5

ANWB schreef
Conclusie
Op zoek naar een gebruikte SUV in de middenklasse? Dan kun je simpelweg de Mazda CX-5 niet negeren. Je moet ‘m op z’n minst in overweging nemen, ook al kies je uiteindelijk wellicht een ander merk. Zonder de CX-5 serieus te bekijken, doe je jezelf gewoon te kort. Ja, zó goed is deze Mazda. Ook als occasion.


Maar ik vind de onze vooral ook heeeeeel mooi :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 15:56 



 
Profiel   

Ugh als ik niet zulke dikke paarden had was dat voor mij ook de droomauto geweest. Hele mooie auto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 16:50 



 
Profiel   

Gaaaaaf, Dees. Die vind ik ook heel mooi. Maar te duur als jonge occasion. Van welk jaar is die van jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 17:26 



 
Profiel   

Mooie auto Dees,

Wat voor auto heb jij ook alweer Granoek, want met twee van die reuzen heb je wel een flinke auto nodig.
Ik weet het even niet meer.

Morgen eindelijk een trekhaak! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:39 



 
Profiel   

Dees schreef
Ik heb gekocht! Het is een Mazda CX-5 geworden.
De occasion review op ANWB-site gaf deels de doorslag: https://www.anwb.nl/auto/tests-en-speci ... model=cx-5

ANWB schreef
Conclusie
Op zoek naar een gebruikte SUV in de middenklasse? Dan kun je simpelweg de Mazda CX-5 niet negeren. Je moet ‘m op z’n minst in overweging nemen, ook al kies je uiteindelijk wellicht een ander merk. Zonder de CX-5 serieus te bekijken, doe je jezelf gewoon te kort. Ja, zó goed is deze Mazda. Ook als occasion.


Maar ik vind de onze vooral ook heeeeeel mooi :D


Gefeliciteerd! Ga je veel plezier van hebben. Wij zijn er nog steeds erg blij mee.

Ik wacht nu op een elektrische variant die ook 2000 kilo mag trekken. De huidige elektrische auto’s, met voldoende trekgewicht liggen nog boven budget

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:50 



 
Profiel   

Chasey schreef
Mooie auto Dees,

Wat voor auto heb jij ook alweer Granoek, want met twee van die reuzen heb je wel een flinke auto nodig.
Ik weet het even niet meer.

Morgen eindelijk een trekhaak! *\o/*


Ik heb sinds kort een Renault Alaskan! Inderdaad nogal een lomp groot bakbeest en ik mis mijn Mini Cooper elke dag, maar hij doet waarvoor hij moet dienen dus sja, je moet ook maar dikke paarden willen... eigen schuld :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 18:15 



 
Profiel   

Haha ja dan heb je wel zo’n bak beest nodig. Ik wist ff niet meer wat voor auto het was, maar wel dat het een auto is die ik nog niet zo vaak heb gezien.

Van de week eindelijk de trekhaak voor de range rover op kunnen halen.
Wat heeft dat lang geduurd zeg.
Maar nu hebben we in de tussentijd de trailer verkocht dus dan maar testen met iets anders er achter :’)
En heb ook nog geen behoefte om op stel en sprong een 2 paard trailer aan te schaffen. Dat komt tzt wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:01 



 
Profiel   

Hier misschien iemand een idee?
Ik wil rubberen automatten bestellen voor de jeep maar mijn model jeep staat nooit tussen de opties.
Ik heb een Renault alaskan.
Ik weet dat hij ‘hetzelfde’ onderstel heeft als een andere auto maar weet niet meer welke…
Toen de kofferklep kapot was hebben ze volgens mij Nissan onderdelen besteld (en de Nissan pick up van de buurman lijkt echt heel hard op mijn auto) maar ik dacht dat ze destijds bij de garage zeiden dat hij overeen kwam met Mercedes X?

Of bestaat er een soort universele mat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 14:39 



 
Profiel   

Je kan automaten.nl eens bellen? Hebben mij ook al eens geholpen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 14:44 



 
Profiel   

Bij winparts kun je je kenteken opgeven en krijg je op basis daarvan een aankoopadvies voor de matten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 14:45 



 
Profiel   

Hilli schreef
Bij winparts kun je je kenteken opgeven en krijg je op basis daarvan een aankoopadvies voor de matten.

Ook als Belg? :Y)

Ik zal ze eens even bellen ja dat is misschien het beste

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 14:55 



 
Profiel   

Winparts was echt mega snel wow en ik kon er op de zaak bestellen zonder btw. Was dus inderdaad model Navara!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 15:12 



 
Profiel   

Ik wil binnenkort mijn BE aanvragen. Ik heb al een tweepaards trailer (2000kg), maar nog geen auto. Ik heb namelijk zelf een Aygo. :+

De auto's die ik vind die 2000 kilo mogen trekken zijn snel al gigantisch groot/duur. Heeft er hier iemand dé tip voor een 'instap model' grote auto? Zie door de bomen het bos niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 15:21 



 
Profiel   

Ik ben van een 107 naar een CX5 gegaan en het went zo snel! Behalve bij de pomp dan ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 15:35 



 
Profiel   

Celebi schreef
Ik wil binnenkort mijn BE aanvragen. Ik heb al een tweepaards trailer (2000kg), maar nog geen auto. Ik heb namelijk zelf een Aygo. :+

De auto's die ik vind die 2000 kilo mogen trekken zijn snel al gigantisch groot/duur. Heeft er hier iemand dé tip voor een 'instap model' grote auto? Zie door de bomen het bos niet meer.

Als je één paard vervoert of 2 kleine pony's kan het zijn dat je met 1500 kg of iets meer trekgewicht ook uit komt. Wil je inderdaad het hele laadvermogen van die trailer gebruiken dan heb je een flinke auto nodig. Dat kan een SUV zijn, maar ook diverse achterwiel- en vierwiel- aangedreven auto's mogen en kunnen redelijk wat trekken. Wat zijn je verdere wensen en budget?

Onderaan de pagina is een zoekvak. Als je daar "sizzle lijst" invult kom je een handige link tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 15:55 



 
Profiel   

We komen er zojuist achter bij het aankoppelen van een aanhanger dat de range rover niet eens een stekker aansluiting heeft. :') :')
Blijkbaar heeft ie dan ook nog nooit wat getrokken, wat dan wel positief is voor de automaat ;)
Maar... kan je zoiets zelf monteren? Wat hebben we nodig of zit het gewoon ergens diep verstopt?
Moet het ingelezen worden?
Instructieboeken die erbij zitten zijn in het Frans. En ik kom in het Frans niet verder dan bonjour ;)
Op internet kom ik er ook niet echt uit.
Wie weet hoe dat zit?
En anders de garage maar bellen maandag...
Die verkoper kletst dan ook uit z’n nek. Want de trekhaak ed. Zou er allemaal bij hebben gezeten. Niet dus ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:20 



 
Profiel   

Chasey schreef
We komen er zojuist achter bij het aankoppelen van een aanhanger dat de range rover niet eens een stekker aansluiting heeft. :') :')
Blijkbaar heeft ie dan ook nog nooit wat getrokken, wat dan wel positief is voor de automaat ;)
Maar... kan je zoiets zelf monteren? Wat hebben we nodig of zit het gewoon ergens diep verstopt?
Moet het ingelezen worden?
Instructieboeken die erbij zitten zijn in het Frans. En ik kom in het Frans niet verder dan bonjour ;)
Op internet kom ik er ook niet echt uit.
Wie weet hoe dat zit?
En anders de garage maar bellen maandag...
Die verkoper kletst dan ook uit z’n nek. Want de trekhaak ed. Zou er allemaal bij hebben gezeten. Niet dus ;)

Ik vrees: RTFM!

Met als kanttekening dat ie waarschijnlijk wat sneaky achter een plaatje zit.
Even opletten voordat je je vanalles op je nek haalt :j maar wel doorzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:36 



 
Profiel   

Rtfm is read the fiets manual neem ik aan? :p
Waarom is dat rot ding in het Frans.
Dit weekend maar eens rustig bij fatsoenlijk daglicht kijken.

Edit. Manlief had een plaatje gevonden, maar daar zit niks achter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:48 



 
Profiel   

Chasey schreef
Rtfm is read the fiets manual neem ik aan? :p
Waarom is dat rot ding in het Frans.
Dit weekend maar eens rustig bij fatsoenlijk daglicht kijken.

Edit. Manlief had een plaatje gevonden, maar daar zit niks achter.

Omdat ie uit Frankrijk komt?
Ik heb een Duitse handleiding in de Volvo.....

Welke versie heb je precies?
Ik heb wel wat info van de Sport maar niet alles.
Overigens is de usermanual wel te vinden als download.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:53 



 
Profiel   

Het is een import uit Zwitserland.
Range rover sport supercharged uit 2005. (4.2 benzine V8 automaat)
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 478 van de 510 [ 12728 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481 ... 510  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen