Ervaringen met Careliner trailer van Bücker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Ervaringen met Careliner trailer van Bücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 00:06

Bij toeval bij deze website uit. http://www.careliner.com/en
Heb nog nooit van het merk gehoord en ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Karreman
Berichten: 580
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Ervaringen met Careliner trailer van Bücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 10:19

Ik denk het niet. Merk is nog maar pas op de markt. Ze worden wel rondom aangeboden. Zijn leuke maar ook dure trailers

Smotz

Berichten: 668
Geregistreerd: 02-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 17:31

Ik heb ze op de Equitana zien staan, in allerlei leuke kleurtjes. Kwaliteit en ruimte viel op, super.
Wat ik begrijp is dat dit merk door de oude fabrikant van Bockmann ontwikkeld is, omdat Bockmann zijn trailers ergens anders laat maken en de fabriek zonder werk zat. Dus zijn ze hun eigen trailer gaan ontwikkelen, de Bucker. Of het verhaal waar is, geen idee.
Maar dus geen persoonlijke ervaring in het gebruik.

BMHP
Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 18:17

Smotz schreef:
Wat ik begrijp is dat dit merk door de oude fabrikant van Bockmann ontwikkeld is, omdat Bockmann zijn trailers ergens anders laat maken en de fabriek zonder werk zat. Dus zijn ze hun eigen trailer gaan ontwikkelen, de Bucker. Of het verhaal waar is, geen idee.
Maar dus geen persoonlijke ervaring in het gebruik.


lijkt mij een broodje aap verhaal:
volgens de website;
The second generation Bücker family

klinkt toch anders als Bockmann

http://www.careliner.com/en/company

Smotz

Berichten: 668
Geregistreerd: 02-07-04

Re: Ervaringen met Careliner trailer van Bücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 18:30

Nee de Careline trailers zijn ontwikkeld door Bucker. Bucker maakte daarvoor oa het polyester van Bockmann in hun fabriek maar hebben nu hun eigen trailer ontwikkeld. Even gezocht en https://www.deboer-aanhangwagen.nl/nieu ... angwagens/
Maar goed, helpt TS nog niet verder.

BMHP
Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-12-13

Re: Ervaringen met Careliner trailer van Bücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:22

thx smotz, zo klinkt het verhaal al beter, ik vind ze er zeker met daklicht er heel goed uitzien
.

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 21:51

Mijn vertrouwde trailertje uit 1992 is deze keer keurig door de keuring gekomen. Al werd wel geadviseerd om eens te gaan rondkijken...... vandaar dat ik dit topic geopend heb.

Het is dus niet op korte termijn dat ik een nieuwe moet aanschaffen. Zag idd dat de trailer pas sinds dit jaar op de markt is en ben erg benieuwd naar de eerst ervaringen.

Maartenawb
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-09-15

Re: Ervaringen met Careliner trailer van Bücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:56

Het verhaal dat de careliner paardentrailers door Bücker worden gemaakt klopt inderdaad. vroeger maakte ze de polyester kappen voor Böckmann. Omdat Böckmann dit ergens anders ging laten doen hebben ze zelf een trailer ontworpen. ik ben verkoper bij Aanhangwagens XXL westbrabant en als je wilt mag je deze trailer bij ons komen bekijken, we hebben deze namelijk op voorraad staan:http://www.aanhangwagens-westbrabant.nl/pages/bakery/paardentrailer-careliner-m-953.php

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 20:36

Schopje..... :o

rosita10
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:28

Afbeelding

Afbeelding

Goedemiddag,
Wij, WK Eerbeek te Eerbeek, centraal in het land gevestigd, dus van alle windrichtingen makkelijk te bereiken, leveren als sinds 1992 paardentrailers. We zijn officieeël dealer van diverse merken en hebben ook Bücker Careliner in ons assortiment. Inmiddels hebben we er al meerdere afgeleverd. Gisteren ging er een Careliner met panoramadak in het: Night metallic en Sun oftewel Zwart metallic opbouw met Knalgele polyester kap naar een trotse en tevreden eigenaar. Een hele mooie en opvallende combi, waar is waar. Ook de combi: Chocolate en Ivory, beter gezegd: Lichtbruine opbouw met de polyester kap in de op dit moment zo populaire autokleur: Creme is bij ons, WK Eerbeek dus, een kleurencombi die goed aftrek vind. Maar er zijn standaard 14 kleuren, dus keus te over. De Careliner is niet alleen extreem ruim van afmeting, maar is ook nog eens de 1e polyester trailer, die echt -sorry, concurrentie! !- houtvrij is, ook de achterklep, vandaar dat we kunnen zeggen, dat dit een duurzame trailer is, die o.v.v. een aanschaf is voor het leven. Met de grote verzorgingsdeur, ruime zadelkamer en de tegen meerprijs verkrijgbare panoramaraam en led-verlichting is het een opvallende verschijning, waar je graag mee gezien wilt worden. Meer weten? We vertellen je er heel graag meer over. Op onze site vind je nog veel meer info. I: wk-eerbeek.nl E: info@wk-eerbeek.nl T: 0313-65 45 78

ttAfbeelding
Laatst bijgewerkt door rosita10 op 22-10-15 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Babootje

Berichten: 26279
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Ervaringen met Careliner trailer van Bücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:52

Wel een hele gave trailer moet ik zeggen.

lianne__

Berichten: 830
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaringen met Careliner trailer van Bücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 22:26

Het zijn mooie trailers, ik heb ze zien staan.
Ze ogen kwaliteitsvol, maar ervaring heb ik er niet mee.

realmagic
Berichten: 1590
Geregistreerd: 21-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 13:21

ondanks dat dit topic al ouder is, ik overweeg een careliner aan te schaffen. maar ben dus ook op zoek naar de ervaringen.

NB. ze zijn alweer een poosje langer op de markt dus er zou inmiddels wel iets bekend moeten zijn.

Ik sprak daarstraks een dealer voor trailers die had een careliner gezien van een half jaar oud met de scheuren al in het polyester, daar schrok ik toch wel even van, de prijs is immers geen kattenpis

Elegance
Berichten: 445
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 13:40

realmagic schreef:
ondanks dat dit topic al ouder is, ik overweeg een careliner aan te schaffen. maar ben dus ook op zoek naar de ervaringen.

NB. ze zijn alweer een poosje langer op de markt dus er zou inmiddels wel iets bekend moeten zijn.

Ik sprak daarstraks een dealer voor trailers die had een careliner gezien van een half jaar oud met de scheuren al in het polyester, daar schrok ik toch wel even van, de prijs is immers geen kattenpis


En die betreffende dealer verkoopt ze zelf niet zeker ;) ... Ik ken die verhalen in elk geval niet......

realmagic
Berichten: 1590
Geregistreerd: 21-02-05

Re: Ervaringen met Careliner trailer van Bücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:08

Nee idd dat is dus waarom ik nogmaals om de ervaringen vraag, om te kijken of dit een bekend euvel is