Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Sclimpre schreef:Maar je moet zelf toch kijken wat kan en wat niet kan? Zelfde verhaal met een trailer, in een 2paardstrailer kan je toch ook niet onbeperkt gewicht laden? En de trailerboer is er ook niet verantwoordelijk voor als je de trailer achter een ongeschikte auto hangt.
sasja0705 schreef:Is ja alles leuk en aardig, vanwegen overal weegbruggen, maar als ik op een advertentie afga, die mij verteld dat er een laadvermogen van 1600 is , dan is het toch meer dan misleidend om eerst ter plekke en bij een weegbrug ( die je uiteraard ook moet betalen )erachter te komen dat je hooguit 1200 mag laden, of zelfs minder.
Sorry maar ik vind dat dan oplichting.
En het goed te praten " omdat dat bijna alle bouwers doen" vind ik nog lager.
Nee, wees eerlijk, weeg dat ding na ombouw en adverteer dan met het correcte leeg en laad-vermogen
Sclimpre schreef:Maar je moet zelf toch kijken wat kan en wat niet kan? Zelfde verhaal met een trailer, in een 2paardstrailer kan je toch ook niet onbeperkt gewicht laden? En de trailerboer is er ook niet verantwoordelijk voor als je de trailer achter een ongeschikte auto hangt.
sasja0705 schreef:Is ja alles leuk en aardig, vanwegen overal weegbruggen, maar als ik op een advertentie afga, die mij verteld dat er een laadvermogen van 1600 is , dan is het toch meer dan misleidend om eerst ter plekke en bij een weegbrug ( die je uiteraard ook moet betalen )erachter te komen dat je hooguit 1200 mag laden, of zelfs minder.
Sorry maar ik vind dat dan oplichting.
En het goed te praten " omdat dat bijna alle bouwers doen" vind ik nog lager.
Nee, wees eerlijk, weeg dat ding na ombouw en adverteer dan met het correcte leeg en laad-vermogen
Hobbyhorse schreef:Ok ik vroeg het me af toen ik pasgeleden meereed met zo’n C wagentje, tussen 2 trucks zitten en er niet tussenuit kunnen gaf me niet een fijn gevoel moet ik zeggen.
Dat is dan toch een voordeel van een B gebakje.