Waarom je naam op je trailer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 15:02

Er schieten de laatste tijd vrij veel hele oude topics omhoog door nieuwe gebruikers. :')

Ayasha
Blogger

Berichten: 57942
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 15:28

pluisje88 schreef:
Het zijn hier in de buurt vooral die mensen die best een aardig rondje kunnen sturen en zich vervolgens zelf Anky of Edward wanen.

Als je je niks verbeeldt dan ben je niks hè ;)

Wauw… als je toch zo in het leven moet staan…

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 19:04

Ik zie niet alleen namen maar ook hele foto's van zichzelf levensgroot op de trailer. Adverteren voor de eigen grootheidswaan denk ik.

Ibbel

Berichten: 49135
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 19:06

7 jaar oud topic hè, jongens. Niet echt een reden om weer eens opnieuw te beginnen over iets wat iedereen gewoon zelf moet bepalen.

Babootje

Berichten: 26277
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:21

Ailill schreef:
Hoe krijg je het gevonden :')


Jahahaha _O- _O-

Edoch, nu die toch boven is komen drijven....
Vind ik het alles overdenkend nog niet zo'n raar idee om uit veiligheidsoverwegingen je naam (en doe dan ook maar gelijk je telefoonnummer) erop hebt staan. Hoe vaak je op wedstrijden niet een trailer tegenkomt die verbouwd wordt en waarover je de eigenaar graag zou bellen. :D

Maar verder niet. Mijn trailer (oud maar degelijk gebakkie), daar hoef ik mn naam niet op :+

pluisje88

Berichten: 8076
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:22

Babootje schreef:
Ailill schreef:
Hoe krijg je het gevonden :')


Jahahaha _O- _O-

Edoch, nu die toch boven is komen drijven....
Vind ik het alles overdenkend nog niet zo'n raar idee om uit veiligheidsoverwegingen je naam (en doe dan ook maar gelijk je telefoonnummer) erop hebt staan. Hoe vaak je op wedstrijden niet een trailer tegenkomt die verbouwd wordt en waarover je de eigenaar graag zou bellen. :D

Maar verder niet. Mijn trailer (oud maar degelijk gebakkie), daar hoef ik mn naam niet op :+


Daarvan zie ik het nut wel in ja :j

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:28

Ik zou wel graag iets van shetlander vervoer (of zo'n shetlander sticker of als ik heel fancy wil doen hun hoofdjes) willen hebben op mijn nieuwe trailer. Nu gaan mensen waarschijnlijk :? als ze mij zien uit laden. Dan komen er namelijk 2 van 85 cm uit een tweepaards zetten. _O-

Ook heel leuk hoe nieuwe gebruikers oude topics uit de sloot hengelen.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 12-01-24 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

kimwilliam

Berichten: 1167
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 15:30

Jorex schreef:
Ik zou wel graag iets van shetlander vervoer (of zo'n shetlander sticker of als ik heel fancy wil doen hun hoofdjes) willen hebben op mijn nieuwe trailer. Nu gaan mensen waarschijnlijk :? als ze mij zien uit laden. Dan komen er namelijk 2 van 85 cm uit een tweepaards zetten. _O-

beter verwend dan verwaarloosd toch.

je vervoert ze in ieder geval met alle luxe O:)

pluisje88

Berichten: 8076
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 17:02

Twee paarden zijn twee paarden toch 8-) niemand zegt hoe groot ze moeten zijn _O-

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 17:38

De paarden op de achterkant van de trailer zorgen er ook voor dat weggebruikers meer rekening houden met de trailer. Meer afstand ed. Psychologisch dingetje. :D

pluisje88

Berichten: 8076
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 18:03

Iris82 schreef:
De paarden op de achterkant van de trailer zorgen er ook voor dat weggebruikers meer rekening houden met de trailer. Meer afstand ed. Psychologisch dingetje. :D


Zou dat echt?

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 20:49

Nee gewoon een bordje "als u dit kunt lezen dan rijdt u te dicht op mijn trailer"

Al vind ik iets als "Shetlanders on board" ook wel heel geinig om op de achterkant te zetten en dan twee mini kontjes onderin. _O-

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 20:50

pluisje88 schreef:
Iris82 schreef:
De paarden op de achterkant van de trailer zorgen er ook voor dat weggebruikers meer rekening houden met de trailer. Meer afstand ed. Psychologisch dingetje. :D


Zou dat echt?


Nou ik heb daar dus ooit een artikel over gelezen.

Wintu

Berichten: 2973
Geregistreerd: 30-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 20:52

pluisje88 schreef:
Iris82 schreef:
De paarden op de achterkant van de trailer zorgen er ook voor dat weggebruikers meer rekening houden met de trailer. Meer afstand ed. Psychologisch dingetje. :D


Zou dat echt?

Je hebt ze ook op vrachtwagens staan van grotere vervoerders, ik reed laatst achter een internationaal paardentransport met een achterkant als of je de vrachtwagen in keek.

Wintu

Berichten: 2973
Geregistreerd: 30-01-23

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 20:54

Maar als iemand zijn naam op diens eigen trailer wil zetten, wat maakt dat een ander uit. Kan men zich daar druk om maken?