Waarom je naam op je trailer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:53

Ik heb lang getwijfeld om een sticker te kleven met de tekst "hengst aan boord. Dekt alles behalve schade". Intussen is het paard in kwestie gecastreerd en mijn shethengstje zie je niet staan in de trailer, dus beetje nutteloos :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:23

Gini schreef:
Conclusie: als je niet de ambitie hebt internationaal te starten, mag je jouw eigen bezit niet personaliseren. Op naar het volgende vraagstuk.


Nee, ik zou m anders samenvatten:

Iedereen mag doen wat ie wil.

En iedereen mag daarvan vinden wat ie wil.

:D

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:39

trysteffy schreef:
Ik heb de naam van me paard aan beide kanten. Gewoon omdat ik het mooi vind en leuk vind. Aangezien er een springpaard er ooit opstond op me kap die een afdruk heeft achtergelaten heb ik een paardenhoofd er op gedaan en dan daar onder de naam van me paard dat die springpaard een beetje verstopt is.

Wat is me paard, me kap...?

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:44

Ik doe het voor veiligheid. Ik ga vaak alleen op wedstrijd en dan ben ik soms noodgedwongen im een stuk van mijn trailer weg te gaan. Ik heb een keer op wedstrijd gezien dat een paard flink tekeer ging op wedstrijd door een daas in de trailer en toen hebben ze de eigenaar opgeroepen! Die kon hem kalmeren en misschien wel voorkomen dat het paard over de stang sprong!! En dat allemaal omdat ze haar naam op haar trailer had geplakt!
Toen ik dat zag heb ik ook meteen gezegd op mijn trailer komt een naam! Je naam herken je sneller dan je kenteken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:46

Cheminee schreef:
Ik doe het voor veiligheid. Ik ga vaak alleen op wedstrijd en dan ben ik soms noodgedwongen im een stuk van mijn trailer weg te gaan. Ik heb een keer op wedstrijd gezien dat een paard flink tekeer ging op wedstrijd door een daas in de trailer en toen hebben ze de eigenaar opgeroepen! Die kon hem kalmeren en misschien wel voorkomen dat het paard over de stang sprong!! En dat allemaal omdat ze haar naam op haar trailer had geplakt!
Toen ik dat zag heb ik ook meteen gezegd op mijn trailer komt een naam! Je naam herken je sneller dan je kenteken!

Dan kan je beter je gsmnummer erop plakken...

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:47

Bloodymary schreef:
trysteffy schreef:
Ik heb de naam van me paard aan beide kanten. Gewoon omdat ik het mooi vind en leuk vind. Aangezien er een springpaard er ooit opstond op me kap die een afdruk heeft achtergelaten heb ik een paardenhoofd er op gedaan en dan daar onder de naam van me paard dat die springpaard een beetje verstopt is.

Wat is me paard, me kap...?

Dat zou ik nou een leuke tekst vinden voor op een trailer :')

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:51

safina schreef:
Iedereen mag doen wat ie wil.

En iedereen mag daarvan vinden wat ie wil.

:D

Precies.
Cheminee schreef:
Ik doe het voor veiligheid. Ik ga vaak alleen op wedstrijd en dan ben ik soms noodgedwongen im een stuk van mijn trailer weg te gaan. Ik heb een keer op wedstrijd gezien dat een paard flink tekeer ging op wedstrijd door een daas in de trailer en toen hebben ze de eigenaar opgeroepen! Die kon hem kalmeren en misschien wel voorkomen dat het paard over de stang sprong!! En dat allemaal omdat ze haar naam op haar trailer had geplakt!
Toen ik dat zag heb ik ook meteen gezegd op mijn trailer komt een naam! Je naam herken je sneller dan je kenteken!
Ik vind dit nog niet eens zo stom eigenlijk := 06 nummer erbij is dan wel handig en hoeft niet met een hoop poespas. En dan niet te goed rijden, anders bellen ze allemaal voor les of sponsering ;)

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:52

safina schreef:
Cheminee schreef:
Ik doe het voor veiligheid. Ik ga vaak alleen op wedstrijd en dan ben ik soms noodgedwongen im een stuk van mijn trailer weg te gaan. Ik heb een keer op wedstrijd gezien dat een paard flink tekeer ging op wedstrijd door een daas in de trailer en toen hebben ze de eigenaar opgeroepen! Die kon hem kalmeren en misschien wel voorkomen dat het paard over de stang sprong!! En dat allemaal omdat ze haar naam op haar trailer had geplakt!
Toen ik dat zag heb ik ook meteen gezegd op mijn trailer komt een naam! Je naam herken je sneller dan je kenteken!

Dan kan je beter je gsmnummer erop plakken...



Nou niet iedereen hoeft meteen mijn gsm nummer.. mijn naam is voldoende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:56

Cheminee schreef:
Nou niet iedereen hoeft meteen mijn gsm nummer.. mijn naam is voldoende.


Niet elke wedstrijdorganisatie heeft een omroepinstallatie die tot over het hele terrein gaat....

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:49

Dan schreeuwen ze wel je naam als er echt paniek is :+ ongeacht proefje of geen proefje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:40

Cheminee schreef:
Dan schreeuwen ze wel je naam als er echt paniek is :+ ongeacht proefje of geen proefje.


Ik denk niet dat ik ze hoor schreeuwen als ik hindernissen aan het verkennen ben ergens achter in het bos....

PrizTwir
Berichten: 2397
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:46

In de motocross zie je het ook heel veel. Vaak inderdaad met een vlaggetje, naam en het nummer van de motor. En veel rijden niet eens in de prijzen/op hoog niveau.

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:47

Eigen naam vind ik zelf niet mooi. Ik heb de naam van mijn pony. Plus een ierse klaver ivm haar afkomst. En we worden er altijd mee herkend :D

Afbeelding

ikke

Berichten: 37549
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:02

Varekaj schreef:
Ik heb lang getwijfeld om een sticker te kleven met de tekst "hengst aan boord. Dekt alles behalve schade". Intussen is het paard in kwestie gecastreerd en mijn shethengstje zie je niet staan in de trailer, dus beetje nutteloos :))

Je hoeft de wereld toch niet te vertellen die ie je-weet-wel-hengst is?

Op wedstrijden waar ik als groom kwam, riep ik weleens: pas op!! Wilde dekhengst!! en dan kwam ik met een doodbrave merrie de bak in }> Echte mensen zien er de humor van in en de rest boeit me niet :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 22:28

Ik heb van mijn merrie heel vaak de vraag gehad "nog hengst zeker" en bij de hengst hadden ze niet door tot er wat onder hing :))

De tekst leek me vooral handig om bumperklevers af te schrikken.

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 07:22

Varekaj schreef:
Ik heb van mijn merrie heel vaak de vraag gehad "nog hengst zeker" en bij de hengst hadden ze niet door tot er wat onder hing :))

De tekst leek me vooral handig om bumperklevers af te schrikken.


Ik vind de tekst wel leuk :))

cissy

Berichten: 19823
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:27

Afbeelding

Zoiets wil ik op mijn trailer.
Of deze...


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door cissy op 24-09-17 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:28

Ik vind het ook gewoon leuk om te zien!
Al ben je geen top ruiter, je kan gewoon trots zijn, toch? :D

Ik zou ook wel Urania op een trailer willen plakken, maar lijkt me niet zo'n goed plan aangezien ze niet van mij is! :P

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 21:15

AlwaysH schreef:
Ik zou ook wel Urania op een trailer willen plakken, maar lijkt me niet zo'n goed plan aangezien ze niet van mij is! :P


Lijkt me sowieso niet zo goed voor een paard. :P

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 21:20

Die moest ik even 2x lezen :') geniaal

Dat kost heel veel ducttape

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 21:26

Bloodymary schreef:
AlwaysH schreef:
Ik zou ook wel Urania op een trailer willen plakken, maar lijkt me niet zo'n goed plan aangezien ze niet van mij is! :P


Lijkt me sowieso niet zo goed voor een paard. :P


Waarom vat je dat zo letterlijk op? :')

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 10:59

Met grotere wedstrijden leg ik gewoon een A4tje achter het voorraam met daarop telefoonnummers. Ligt gewoon standaard in de auto en haal je na de wedstrijd gewoon weer weg.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57941
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 11:01

Waarom niet? :)
Ik vind het ook wel handig als ik weet van wie de trailer is als het paard bv zichzelf in nesten werkt of goed bezig is met zichzelf in nesten te werken dat iemand de eigenaar even kan gaan roepen. :)

Waarom moet alles tegenwoordig lak zijn en glitteren paard en ruiter dusdanig dat als de zon schijnt, je de proef nog amper ziet?

Ik vermoed dat het antwoord op jouw vraag en de mijne hetzelfde zal zijn.

MTinker
Berichten: 797
Geregistreerd: 07-12-05

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 11:16

Afbeelding

Gewoon, omdat ik het mooi vind ;)

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Waarom je naam op je trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 11:28

Ik heb de naam van mijn paard op de trailer. Maar dat ging meer andersom.

Mijn paard heeft een moeilijke lange Ierse stamboeknaam en we zaten 2 uur op de weg naar huis.
Op de voorkant van onze trailer (ifor williams) staat een sticker van een springpaard met daar onder Hunter.
Dus mijn paard heet nu Hunter