Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 96 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Pensiongeld al enkele maanden niet betaald welke stappen?

 
Profiel   

nou ik denk dat ze daar pas na het weggeven is achter gekomen; dat ma dr afspraken niet nakomt en nogal laks is met betalen etc etc

Daarvoor was er tenslotte alleen maar sprake van verzorgen en dat kostte dr niks. Als je niks hoeft te betalen kun je ook niet betalingen niet nakomen, want die zijn er niet. ts gaf al aan dat het verzorgen na alle tevredenheid ging, dus is duidelijk dat ze daar dus niet laks in is.
Soms kom je nu eenmaal er pas achter hoe bepaalde mensen werkelijk zijn als er geld tussen komt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 10:17 



 
Profiel   

Precies dat! Eerst was het enkel de leuke dingen dat vind iedereen leuk dus je weet niks van iemands correctheid wat betalen betreft.
Je eigen dier dan dreigen eruit te gooien gaat bij mij te ver.
Zoiets vecht je niet over de rug van een beestje uit dit los je anders op het is toch haar eigen pony geweest?
Zodra het om geld draait is een dier plots laatste plaats ik vind het waardeloos zoiets.
En dan zielig doen op een forum?
Beide partijen moesten zich schamen en flink ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 10:29 



 
Profiel   

mwa ts weet dat die pony op die andere stal niks te kort zal komen........als ik niet zou weten waar het diertje terecht kwam, zou ik ook niet zomaar dreigen het dier eruit te gooien. Maar in geval van ts, wetende dat het dier goed terecht zal komen en jij niet meer achter je geld aan hoeven lopen? Nee, dan hoefde ik niet lang na te denken hoor; wegwezen met je pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 10:34 



 
Profiel   

Vind het een raar verhaal waar beide partijen een schop onder hun r**t verdienen.
Dat gezeul met beesten moet eens stoppen. Als je iets aanschaft neem dan ook je verantwoording en schuif het niet af op anderen.
En geef NOOIT je dier gratis weg dat geeft alleen maar kommer en kwel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 10:37 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Een bijzondere ommekeer zo ineens.
Hoe komt het dat de bom gebarsten is dan?


Tja omdat laatste afspraak was dat ze het gisteren op een bepaalde plek op de wei neer zou leggen en het er alweer niet lag wat ik dus al verwacht had, ze bleef nu wel redelijk en bood ook haar excuus aan. Snap goed dat andere lokatie voor haar niet fijn is en haar shet loopt samen met shet van verzorgster in apart stuk en dat gaat ook goed die twee samen. Hopelijk is het nu echt gewoon duidelijk en komt ze nu afspraken na.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 10:49 



 
Profiel   

Dus na weken zeuren, afspraken niet nakomen en nu de bom gebarsten heb je nog je geld niet. Alleen weer de belofte dat ze het nu echt gaan betalen.
En toch ga je er nu op vertrouwen dat het goed komt.
Zodra het geld binnen is gelijk opzeggen de stalling.
Zat mensen die een plekje zoeken voor een shet en wel netjes betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 11:03 



 
Profiel   

jawel is nu betaald wat ze achter liep

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 11:05 



 
Profiel   

Ben nu dan slim en zet nu dan wel alles op papier. Dan heb je iets om naar terug te pakken als ze weer niet tijdig betaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 11:18 



 
Profiel   

Aangetekende brief sturen met de mededeling dat ze in gebreke zijn geweest met betalen. Een betalingstermijn stellen. In de brief zetten dat je na niet ontvangen een incassobureau gaat inschakelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 11:44 



 
Profiel   

Top dat alles nu voldaan is, voor de volgende keer sneller reageren en het niet te lang aan kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 12:07 



 
Profiel   

Het is idd verschrikkelijk dat er over de rug van de pony gespeelt moet worden want blijkbaar kon het niet anders. TS heeft al meerdere malen verzocht te betalen en dat gebeurd niet.
Als ik mijn huur niet betaal word ik ook uit mijn huis gezet...met kat en al zal ze een worst wezen. Huis moet betaald en zo werkt het ook met paardenstalling en ja helaas zijn er dan dieren in het spel. Maar eigenlijk is het gewoon helemaal niet nodig als iedereen gewoon netjes op tijd betaald.

Nu zal het bij TS niet om een mega bedrag gaan maar je zal maar een pensionstal hebben van 300 in de maand. Tikt lekker aan als dat niet betaald word maar ondertussen staat de stro boer wel op je pad die ook graag zijn rekeningen wil betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 12:33 



 
Profiel   

Wat fijn dat het is opgelost. Je hebt waarschijnlijk veel geleerd en ook dat hard zijn soms helpt :-)...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 12:41 



 
Profiel   

Tja moet ook zeggen dat pony voor de rest geen leuker en liever baasje kan hebben dan meisje waar ze van is dus wat dat betreft echt geen spijt dat zij de pony heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 14:49 



 
Profiel   

Ultimatum stellen en bij niet betalen pony bij haar thuis aan de brievenbus vastzetten. Wordt het haar probleem en niet jou probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 15:03 



 
Profiel   

Zeboki schreef
Ultimatum stellen en bij niet betalen pony bij haar thuis aan de brievenbus vastzetten. Wordt het haar probleem en niet jou probleem.


Is opgelost en nu duidelijke afspraken over wanneer het betaald moet zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 15:04 



 
Profiel   

Fijn dat het opgelost is TS :) hopen dat de wrijving snel weg is en in het vervolg netjes wordt betaald

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 15:20 



 
Profiel   

Nou, dan ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer fout gaat en ts er weer achteraan gaat lopen hobbelen. Laten we hopen dat het niet gaat gebeuren, maar ik heb heel wat ervaring met dit soort mensen (ts én die dame die het verrekt om op tijd te betalen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 23:07 



 
Profiel   

Ik hoop dat het in het vervolg wel gewoon betaald wordt... Heel erg naar dat het meisje er de dupe van wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-17 21:57 



 
Profiel   

Veel gebeurd afgelopen maanden. Pony bleek niet goed tegen dag en nacht buiten staan te kunnen en waarschijnlijk het ingesealde hooi te eiwitrijk waardoor ze diarree kreeg en afviel. Ik kan helaas geen oud hooi opslaan op die lokatie, meerdere keren tegen eigenaresse gezegd dat ik bezorgd was om welzijn van de pony maar ze greep telkens niet in.

Oude eigenaresse van wie ik pony had, had haar ook al voorstel gedaan dat ze pony terug wilde kopen maar dat werd toen afgewezen helaas.

Zelf 144 gebeld enkele weken terug maar daar niets van gehoord en ondanks bijvoeren met vitaminesupliment bleef pony afvallen en werd er weinig gedaan vanuit eigenaresse. Uiteindelijk van 144 ook niets gehoord. Woensdag zou er dan eindelijk een dierenarts geweest zijn en advies was inderdaad dat pony op stal zou moeten in de nacht in elk geval en zo veel mogelijk oud hooi. Helaas kon eigenaresse al tijdje niets betaalbaars vinden waar dat mogelijk was maar ze begon eindelijk te twijfelen of het zo wel goed zou komen. Ik dus weer contact gelegd met oude eigenaar om op hoogte te stellen. Veel heen en weer bericht en vandaag hebben hun eigenaresse gebeld en toestemming gekregen om pony op te halen gelukkig. Die belde mij toen op maar ik kon helaas niet aanwezig zijn maar gezegd dat ze snel moesten gaan rijden en maar moesten zorgen dat alles netjes weer afgesloten werd als ze haar ophaalde.

Nu staat ze dus gelukkig bij oude eigenaren op stal en hopelijk hersteld ze snel. Ben echt heel blij dat het gelukt is dat ze nu weer veilig staat op adres waar er goed voor gezorgd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-17 19:39 



 
Profiel   

Heftig verhaal zeg... ik duim inderdaad dat het nu ( redelijk) snel goed komt met de pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-17 19:47 



 
Profiel   

Ze staat veilig en krijgt alle liefde van mensen die van haar houden, ben erg blij dat ze terug is naar die mensen, dat ze niet goed tegen dag en nacht buiten staan zou kunnen had niemand van te voren in kunnen schatten, ze hadden wel een schuilstal maar geen luxe en was gewoon niet goed genoeg voor haar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-17 19:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 96 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen