Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Leuke damesauto voor een 2-paardstrailer

 
Profiel   

Is een kuga een dames auto? Laat dat mijn man maar niet horen ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 20:39 



 
Profiel   

Ik had een opel astra 2.0 motor. Trok met gemak een 1.5 paards trailer. Maar voor een 2 paards zit je gauw aan de 2ton. En de meeste autos die dat kunnen trekken zijn niet alleen aan de prijs in aanschaf. Maar vaak ook in brandstof.

Wellicht moet je naar een diesel kijken daar die vaak net wat meer mogen trekken met minder motorinhoud dan benzine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 20:49 



 
Profiel   

Annemeik schreef
Is een kuga een dames auto? Laat dat mijn man maar niet horen ;)


Haha nee hoor. Wat mij betreft niet... Maar het is op dit moment de meest degelijke auto die ik kan bedenken die zoveel kan trekken ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 20:56 



 
Profiel   

de Kuga is wel echt een enorm fijne auto!

Verder ga je de auto's die je opnoemt van zijn lang zal zijn leven niet voor een trailer kunnen zetten, die komen de berg niet op joh :+

van het type Kuga (grote auto) zijn ook mooie varianten van audi (Q modellen) en volvo (XC modellen), zonder enorm hoekig te worden. Echter zijn het allemaal grotere, stoere autos. Van die kleine dingen moet je niet willen voor een trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:01 



 
Profiel   

Mijn droom vrouwen auto is de range rover evoque! In het wit vind ik dat wel echt een vrouwenauto

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:06 



 
Profiel   

annemerel schreef
Mijn droom vrouwen auto is de range rover evoque! In het wit vind ik dat wel echt een vrouwenauto

Ik vind de evoque ook echt een vrouwenauto

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:08 



 
Profiel   

Die mag ook niet zo veel trekken. Daarom is het voor mij een witte Audi Q3 geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:20 



 
Profiel   

Jaa ik weet wat ik heb benoemd kleine boodschappen auto's zijn en dat daar nooit een trailer achter kan. Ik heb niet zoveel met auto's en ken er niet veel.

Ik wil graag weten wat jullie een dames auto vinden waar een trailer achter kan en dan kan ik op die manier rondkijken of ik het leuk vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:34 



 
Profiel   

Ik heb een oudere Volvo 850 om de trailer te trekken zonder E achter B. Voor mn werk/boodschappen hebben we een peugeot partner. Volvo had ik al en kost weinig in aanschaf, heb hem daarom gehouden, ideaal als paardenauto zeker voor dames :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:36 



 
Profiel   

Ik wil echt wel meedenken, maar ik snap gewoon niet wat je bedoelt met een dames auto...
Je benoemt kleine auto's, dat gaat niet lukken. Wat voor eisen moet een grote auto dan hebben om voor een dame geschikt te zijn? Want mijn idee bij jouw OP is dat je een kleine auto een dames auto vindt. Verder is het me totaal niet duidelijk. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:39 



 
Profiel   

Cinderella schreef
Ik wil echt wel meedenken, maar ik snap gewoon niet wat je bedoelt met een dames auto...
Je benoemt kleine auto's, dat gaat niet lukken. Wat voor eisen moet een grote auto dan hebben om voor een dame geschikt te zijn? Want mijn idee bij jouw OP is dat je een kleine auto een dames auto vindt. Verder is het me totaal niet duidelijk. :)


Ik reageerde net dat ik dat mooi vind, maar dat ik ook benieuwd vindt wat jullie mooi vinden. (De PB ging per ongeluk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:47 



 
Profiel   

Jellebie schreef
[ [url=m/7rYuwj.png]Afbeelding[/url] ]


Dat vind ik ook een gave auto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:48 



 
Profiel   

Ik heb net een ford mondeo gekocht. Niet bepaald een dames auto maar hij is echt heel gaaf. 2.0 motor mag 1800 kilo trekken. En zijn super goede sterke autos.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 21:48 



 
Profiel   

Dit is mijn dames wagen die ik voor de trailer heb.
Ondertussen een andere trailer.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 22:00 



 
Profiel   

Het is een auto... en je wil er een trailer achter... dat moet toch vooral veilig zijn... en wat jij dan mooi vindt (en kan betalen) tja.. dat kan je alleen zelf beslissen... maar waarom zou je een genderspecifieke auto willen?

Die Range Rover Evoque is wel prachtig <3


Laatst bijgewerkt door Evelijn op 09-11-17 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 22:04 



 
Profiel   

maria500 schreef
Cinderella schreef
Wat is een leuke dames auto? :')


Ik ben vind bijvoorbeeld een fiat 500, Ford Ka, Mini Cooper, Opel Corsa, Alfa Romeo best leuk.


Vertel mijn man maar eens dat zijn Alfa 156 3.0 V6 een dames autootje is. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 22:06 



 
Profiel   

Een damesauto is toch een auto die er voor zorgt dat een vrouw er goed uitziet. Ik vindt dat een vrouw in een dikke bak a la Landcruiser er stoer uitziet dus is dat een damesauto :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 22:14 



 
Profiel   

Rex_Rolfo schreef
Een damesauto is toch een auto die er voor zorgt dat een vrouw er goed uitziet. Ik vindt dat een vrouw in een dikke bak a la Landcruiser er stoer uitziet dus is dat een damesauto :D :D



Jaa of een vette range rover

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 22:15 



 
Profiel   

Evelijn schreef
Het is een auto... en je wil er een trailer achter... dat moet toch vooral veilig zijn... en wat jij dan mooi vindt (en kan betalen) tja.. dat kan je alleen zelf beslissen... maar waarom zou je een genderspecifieke auto willen?

Die Range Rover Evoque is wel prachtig <3

Er zijn zoveel vrouwen met Land Rovers dat de LRCH elk jaar een goed bezochte ladysday organiseert en op de "gewone" terreinrijdagen zie ik toch elke keer weer veel vrouwen een hoop lol beleven aan het modderworstelen met alle soorten en maten groene ovaaltjes.


Rex_Rolfo schreef
Een damesauto is toch een auto die er voor zorgt dat een vrouw er goed uitziet. Ik vindt dat een vrouw in een dikke bak a la Landcruiser er stoer uitziet dus is dat een damesauto :D :D

Jaren geleden de versie met een knalrode 90 ontmoet. Toffe vrouw met een al even toffe moeder want die gingen samen op pad in de 90 :D Ik kwam ze tegen in een stoomtreintje in Wales.
Ik reed een blauwe Discovery V8, dus aan gespreksstof geen gebrek :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 22:22 



 
Profiel   

Aangezien hier een centraal topic over loopt waarin deze vraag gesteld kan worden [TAO] [Centraal] Alle vragen over auto's voor de trailer plaats ik hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 22:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen