hati trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
martikaW
Berichten: 44
Geregistreerd: 09-03-10

hati trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 09:51

ik overweeg een Hati pony trailer met koetsenframe aan te schaffen. Deze trailers zijn enkelassig, dat zie je bij trailers eigenlijk nooit. Nu vraag ik me af in hoeverre dat de stabiliteit en het rijgedrag van deze trailer beïnvloed. Zijn er hier mensen die ervaring met deze trailer hebben? Zowel positief als negatief.

oedsje

Berichten: 1538
Geregistreerd: 19-05-11
Woonplaats: oldebroek

Re: hati trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:06

Hier een hati trailer met koetsframe. Ligt hier super achter de auto zou niet meer anders willen

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: hati trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:26

Ik heb een hati met koetsenframe gehad. Enkel asser.
Geniaaaaaal ding :D ligt super achter de auto, is erg stabiel en is zonder auto ook fijn te verrijden :)

ikke

Berichten: 37554
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 10:22

martikaW schreef:
ik overweeg een Hati pony trailer met koetsenframe aan te schaffen. Deze trailers zijn enkelassig, dat zie je bij trailers eigenlijk nooit. Nu vraag ik me af in hoeverre dat de stabiliteit en het rijgedrag van deze trailer beïnvloed. Zijn er hier mensen die ervaring met deze trailer hebben? Zowel positief als negatief.

Ervaring niet, maar wel een tip: weeg alles terdege voordat je koopt en let erop dat de papieren bij de trailer ook kloppen met het verhaal.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: hati trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 10:27

Ik heb mijn hati op de weegbrug gehad bij een trailerboer en de gewichten klopten allemaal :)

Noaslinger
Berichten: 13
Geregistreerd: 28-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 14:34

Hoi allen, heeft iemand zon trailer te koop ben er heel erg naar opzoek! Een hati pony trailer met verlengende dissel.