Twijfel, trailer renovatie of nieuwe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horsie84
Berichten: 551
Geregistreerd: 11-11-16

Re: Twijfel, trailer renovatie of nieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:36

Nieuw aluminium
Of
2de hands volledig hout maar als nieuw. Zeer weinig gebruikt in 6jaar

Secretly
Berichten: 309
Geregistreerd: 23-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 13:15

Had al een 1/5paards extra-hoge trailer die zn dienst goed en prima deed, maar ik vondt m altijd iets te smal. Pas geleden werd ik getipt; voor een 1/5paards trailer wat ouder was dan mn huidige trailer.
De tip trailer was qua wanden en bodum top + dat het veel bredere trailer was.

Ik heb de trailer helemaal laten na-lopen op t mechanische. Nu gaan we m verven in gewenste eigen kleur, en er nog handige optie aan toevoegen!

Kortom je eigen trailer weer opknappen is veel fijner zo kan je alles naar eigen smaak en veiligheid doen!

Merry98
Berichten: 2789
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Dromenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 23:17

Esterke schreef:
Wij hebben onze 1,5 paards trailer net laten vernieuwen.
Van hout naar aluminium plus onderhoudsbeurt. Komt op iets van 2930 euro...daar heb je geen nieuwe voor lijkt mij maar eigenlijk is hij wel nieuw nu :D
Zaterdag gaan we hem terug halen.
Foto van de binnenkant heb ik nog niet, buitenkant wel.

Super fier op *\o/*


[ [url=m/3unql6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Pk7ai8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow super netjes!! En voor dat geld heb je idd geen nieuwe. Dit is zeker wel iets waar ik even over na ga denken. Wij zitten zelf met of verkopen of opknappen.

DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 23:52

Ik heb voor dezelfde keuze gestaan. Heb een súper handige vader die mijn oude tweepaards op had kunnen knappen.
Ik had er destijds al een nieuwe vloer in liggen, maar de wanden moesten vervangen worden en dat hout rot echt onder je kont vandaag. Nieuwe wanden van alluminium er zelf in zetten kost aardig wat en is een flinke bak met geld.

Al met al, ook omdat ik wel een actieve wedstrijdruiter ben en het ook leuk vind om met een mooie trailer op het terrein aan te komen, heb ik er voor gekozen een nieuwe aluminium trailer te kopen. Ik ben wel van een 2-paards overgestapt naar 1,5 paards. Meteen met een zadelkamer erin en alle opties. Kost wel even wat, maar deze is praktisch volledig onderhoudsvrij en man, wat is hij mooi. <3