Ik zoek een betrouwbare camera voor in de trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evelien4

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 13:45

Ik heb vorige week ook bij Van Veenen een camera gekocht! bedraad omdat ik ook niet afhankelijk wilt zijn van 4G bluetooth etc. Nu nog even inbouwen!

Edit;

Ik heb gekozen voor het grote scherm en helemaal bedraad, dus ik koppel bij het aankoppelen van de trailer gewoon nog 1 extra kabeltje voor de camera

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:12

nine1987 schreef:
Ik laat komende week een camerasysteem in de trailer inbouwen.. Geen idee wat 't merk is of hoe of wat.. Maar mijn vaste trailerboer (Zuidzijde trailers) verkoopt ze en ik ben eigenlijk altijd tevreden over hun service.. Dus ben benieuwd.. Wel wat prijziger, maar wel garantie op de spullen en de inbouw enzo..



Ik heb dus een luda 5D camera.. Heb 'm dus een tijdje geleden laten monteren en ben er heel tevreden mee.. :j

https://www.agradi.nl/luda-trailercam-5d.htm

roosje78Jarig

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:08

Heb zojuist een mailtje gestuurd naar Van Veenen. Lijkt me een degelijke camera, alleen heb ik geen sigarettenaansluiting in mijn auto. Wel een USB, dus hopelijk is dat ook mogelijk.

Evelien4

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:37

Ik heb eindelijk vrijdag de camera geïnstalleerd. helaas paste het kabeltje net niet door de gleuf van de kabels waar ook de verlichting in zit. Ik heb express voor een bekabelde versie gekozen omdat ik geen storing wilt hebben waar ik ook ben. de kabel gooi ik dan door de auto naar voren (Heb een 2 zitter, dus vrij makkelijk) zodra ik de trailer aankoppel.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit! Scherp beeld, makkelijk te installeren en in gebruik. Afbeelding

Afbeelding

camera heb ik op een houdertje gemonteerd, deze zit met de schroef van het lampje vast.

roosje78Jarig

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 08:22

roosje78 schreef:
Heb zojuist een mailtje gestuurd naar Van Veenen. Lijkt me een degelijke camera, alleen heb ik geen sigarettenaansluiting in mijn auto. Wel een USB, dus hopelijk is dat ook mogelijk.

Helaas is dit dus niet mogelijk. Hij gaat alleen maar op de sigarettenaansluiting. ;(

Lena82

Berichten: 225
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:10

MartineC1711 schreef:
Dit schijnen hele fijne camera's te zijn, zelf geen ervaring mee maar staat wel op mijn verlanglijstje!

https://floview.eu/

Op hun facebookpagina staan goeie voorbeelden:
https://www.facebook.com/ikwilmijnpaardzien



Ik heb deze camera en ben er heel tevreden mee. Zeker voor dat geld...

Zit bij het lampje in de trailer gemonteerd en heb beeld via een app op mn telefoon. Tot nu toe erg stabiel en goed beeld.

Ga vanmiddag op pad met de trailer, zal een foto maken als ik er aan denk.

wonanda
Berichten: 354
Geregistreerd: 14-09-06
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 18:02

Ook hier even een schopje.


Ik zou dus graag een camera in de trailer hebben en een los schermpje in de auto, dus niet op mn telefoon. Het scherm wil ik graag op de sigarettenlader aansluiten.
Als de camera op het licht aangesloten moet worden is dat geen probleem, maar liever geen moeilijke taferelen met aansluiten van het scherm in de auto. Zo kan er ook een andere auto voor de trailer.

Wie weet wat leuks wat ook normaal betaalbaar is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 18:53

Hoeveel geduld heb je?

http://www.wish.com/share/0170ltxggg

Dit is trouwens exact dezelfde als die op pagina 1 via bol.com werd aangeboden := 8)7

Ik heb deze in de trailer zitten en hij doet wat hij moet doen. Camera zit aangesloten op de binnenverlichting en schermpje in de sigarettenaansteker. Communicatie tussen camera en beeldscherm is verder draadloos.

Enige nadeeltje zijn de standaard achteruitrijcamera lijnen die je niet uit kan zetten (staan niet op de foto bij het product).

Rosje8
Berichten: 292
Geregistreerd: 30-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:58

wonanda schreef:
Ook hier even een schopje.


Ik zou dus graag een camera in de trailer hebben en een los schermpje in de auto, dus niet op mn telefoon. Het scherm wil ik graag op de sigarettenlader aansluiten.
Als de camera op het licht aangesloten moet worden is dat geen probleem, maar liever geen moeilijke taferelen met aansluiten van het scherm in de auto. Zo kan er ook een andere auto voor de trailer.

Wie weet wat leuks wat ook normaal betaalbaar is?


precies dat wil ik ook. Ik heb het eerder uitgezocht, maar nooit doorgezet. Normaal gesproken moet een achteruitrijcamera dan prima zijn. Via bol.com ook wel te vinden..

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Ik zoek een betrouwbare camera voor in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:55

Ik heb de Floview camera, en als beeldscherm een oude telefoon die ik altijd in m'n auto heb liggen.
Ik ben er helemaal blij mee! Afgelopen weekend eerste voor het eerst op lange rit gebruikt en hij heeft het super gedaan.