Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Laat jij weten dat je op vakantie bent ....

 
Profiel   

Ik laat het niet speciaal weten. Ik doe de verzorging samen met mijn ouders en we gaan nooit tegelijk op vakantie. Dus er is praktisch altijd vaste verzorging voor de paarden.

Ik laat het wel weer weten als we er bij het binnen halen niet zijn, want normaal is er dan altijd iemand dus dan moet de stalhouder even opletten dat de mijne ook binnen komen (Ik haal ze er normaal zelf al uit)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 20:16 



 
Profiel   

Ik sta all-in bij mijn super stalhouders...hoef eigenlijk niks te melden...ik vind het voor mijn eigen gemoedstoestand wel fijn dat mijn stalhouders weten dat ik langer dan 1 dag niet kom, dus meld het altijd netjes. Ook weet mijn stalhouder dat ik in principe altijd bereikbaar ben dus mocht er wat zijn met 1 van de paarden dan belt ze mij gewoon direct en daarna de dierenarts...mocht ik niet opnemen om wat voor reden dan ook, dan mag ze direct de dierenarts bellen als zij dit nodig vind...mijn stalhoudster laat niet voor niks de dierenarts komen dus die vertrouw ik volledig dat ze ook bij mijn paarden niet voor een simpel kuchje oid meteen de DA belt...alleen bij echte noodzaak belt ze...

Vind het erg raar dat mensen gewoonweg helemaal niks laten horen dat ze "even" 3 weken op vakantie gaan...kan ik persoonlijk met mijn verstand niet helemaal bij komen, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn verstand zelf liggen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 20:19 



 
Profiel   

Lijkt mij toch wel?? Hier wordt het wel gemeld zodat iedereen het weet. En vaak een bericht dat x en x voor het paard zorgt met erbij wie gecontracteerd mag worden en vraag voor een Xtra oogje in het zeil te halen. Zou ook zeker de pensionhouder inlichten. Ook om te laten weten dat anderen voor het paard zorgen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 12:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen