pillow schreef:hagelslag schreef:Ik denk dat het eerst een standaard antwoord van hun is,
Maar ik kan er naast liggen natuurlijk
Liggen?
Normaal nederlands woord toch? Of ben ik te verduitst?
Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Flower033 schreef:Ik neem het niet voor hen op hoor, het zou netjes zijn als alle klanten, desnoods via de aanleveranciers zoals Welkoop en Divoza, persoonlijk geïnformeerd zouden zijn. Op hun website heb ik wel eea gevonden. Laatste bericht is inderdaad dat de verzekeraar zegt dat er geen aansprakelijkheid is (bericht van 19-09). Het hoofdkantoor van Welkoop is inmiddels geïnformeerd. Dan zou je wel verwachten dat die klanten binnen enkele dagen bericht krijgen van Welkoop. Ik kan me wel voorstellen dat de wasserij niet de gegevens heeft van de eigenaren van de dekens.
https://www.dekenwasserij.com/informatie-nav-brand/
risseeuw01 schreef:Ik heb vandaag gebeld mret de klsntenservice van Welkoop. Er is inderdaad een regeling met Bucas dekens. Als je kunt laten zien dat je een Bucas deken bent verloren (met aankoopbewijs of foto) dan mag een soortgelijke deken opniewe laten bestellen via je eigen Welkoop waar je de deken had ingeleverd. Voorwaarde is dat de tegoedbon van 65 euro weer terug ingeleverd wordt bij diezelfde winkel. Ik kreeg de manager die bijna een dagtaak heeft aan deze ellende zelf aan de telefoon. Als je geregistreerd bent bij Welkoop als gedupeerde dan mag je bellen. Ik neem aan dat iedereen dezelfde regeling krijgt aangeboden. Ik vindt het super van Welkoop Nederland. Hopenlijk hebben anderen die de dekens via een ander inleverpunt bij Balans terecht zijn gekomen een soortgelijke behandeling. Wie niet wasgt, wie niet wint.
MissStynk schreef:risseeuw01 schreef:Ik heb vandaag gebeld mret de klsntenservice van Welkoop. Er is inderdaad een regeling met Bucas dekens. Als je kunt laten zien dat je een Bucas deken bent verloren (met aankoopbewijs of foto) dan mag een soortgelijke deken opniewe laten bestellen via je eigen Welkoop waar je de deken had ingeleverd. Voorwaarde is dat de tegoedbon van 65 euro weer terug ingeleverd wordt bij diezelfde winkel. Ik kreeg de manager die bijna een dagtaak heeft aan deze ellende zelf aan de telefoon. Als je geregistreerd bent bij Welkoop als gedupeerde dan mag je bellen. Ik neem aan dat iedereen dezelfde regeling krijgt aangeboden. Ik vindt het super van Welkoop Nederland. Hopenlijk hebben anderen die de dekens via een ander inleverpunt bij Balans terecht zijn gekomen een soortgelijke behandeling. Wie niet wasgt, wie niet wint.
Leuk maar de mensen met Rambo en Amigo dekens dan?
risseeuw01 schreef:Je zou met divoza kontakt op kunnen nemen en hen erop kunnen wijzen dat het ook op een nette wijze opgelost kan worden. Soms moet je voor jezelf opkomen.
Dee_Es schreef:_San87_ schreef:Ik weet iig waar ik in de toekomst mijn dekens niet meer laat wassen .
Idd absoluut niet doen. Wij krijgen niet eens onze waskosten terug, laat staan onze dekens.