Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 11 [ 261 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Brand loods dekenwasserij, meer gedupeerden?

 
Profiel   

Ik heb via cliqclaq een onderhoudsabonnement bij ze. Cliqclaq is een onderneming van Balans. Geluk bij een ongeluk was ik deze zomer te lui om m'n dekens te laten ophalen. Anders waren ze in rook opgegaan. Hoewel ik via hen dan een nieuwe deken zou moeten krijgen volgens cliqclaq contract. Maar ja, nu wil ik wel graag m'n dekens schoon hebben.

Wassen ze überhaupt nog dekens momenteel?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 13:36 



 
Profiel   

MyChoice schreef
Ik heb via cliqclaq een onderhoudsabonnement bij ze. Cliqclaq is een onderneming van Balans. Geluk bij een ongeluk was ik deze zomer te lui om m'n dekens te laten ophalen. Anders waren ze in rook opgegaan. Hoewel ik via hen dan een nieuwe deken zou moeten krijgen volgens cliqclaq contract. Maar ja, nu wil ik wel graag m'n dekens schoon hebben.

Wassen ze überhaupt nog dekens momenteel?


Nee. Ik heb ze pas geleden een e-mail gestuurd dat ik wat dekens gewassen moet hebben, maar kreeg antwoord dat ze door "heftige onvoorziene omstandigheden, defecte machines en extreem ziekteverzuim" een achterstand hebben opgelopen en ze geen nieuwe orders meer aannemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 14:28 



 
Profiel   

Hm nou lekker dan. Hoop dat ze een uitzondering maken op de abonnementen. Betaal per maand een bedrag zodat m’n dekens elk jaar gewassen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 15:34 



 
Profiel   

pfff irritant zeg. Hoop dat ze een uitzondering kunnen maken wat dit is niet netjes.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 16:35 



 
Profiel   

Ben je dan ook goedkoper uit met je maandelijkse betaling daarvoor MyChoice? Persoonlijk zou ik er geen vertrouwen meer in hebben als ze zelfs jou als klant zo behandelen die er maandelijks geld voor betaald. In eerdere berichten in dit topic heeft Balans al een keer geroepen dat ze failliet zijn. Mocht dit zo zijn zette ik direct mijn maandelijkse betaling stop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 16:41 



 
Profiel   

Ja daar zit ik ook ernstig over na te denken. Het gaat via automatische incasso.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 16:47 



 
Profiel   

Ik zou even kijken bij je bank, die zal er vast wel tussen staan in de volgende link: https://www.google.nl/search?sxsrf=ACYB ... cVYlfrANXo . Daar vind je hoe je een automatische incasso kan stopzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 17:46 



 
Profiel   

Had ik inderdaad gedaan ja :-) voor nu afgelopen maand gestorneerd. Mocht er geen reactie komen dan zet ik de ai stop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 21:47 



 
Profiel   

Heel verstandig, je kan nog kijken of je nog langer terug kan storneren ( terughalen wat al afgeschreven is). Ik weet van vroeger dat het toen wel langer terug kon, dus het is het proberen waard, of je moet er laatstelijk nog gebruik van hebben gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 22:02 



 
Profiel   

Je betaalt maar klein stukje voor de de wasserij hè, grootste deel is de huur van de deken.
Het is dus geen wasabonnement voordat mensen dat denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 23:10 



 
Profiel   

manzano schreef
Je betaalt maar klein stukje voor de de wasserij hè, grootste deel is de huur van de deken.
Het is dus geen wasabonnement voordat mensen dat denken.


Ze typt onderhoudsabbonnement. Lijkt me dus een was abbo, geen dekenhuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 23:12 



 
Profiel   

belle_boef schreef
manzano schreef
Je betaalt maar klein stukje voor de de wasserij hè, grootste deel is de huur van de deken.
Het is dus geen wasabonnement voordat mensen dat denken.


Ze typt onderhoudsabbonnement. Lijkt me dus een was abbo, geen dekenhuur.


Zo ver mij bekend is cliqclaq een dekenhuur mét onderhoud en geen losse onderhoudsabonnementen. Of dat was vroeger anders.... losse onderhoudsabonnementen kon je volgens mij wel rechtstreeks bij balans kopen, maar dat is weer anders.

Bij CC is het ook onderdeel dat als je deken stuk gaat je een nieuwe krijgt zoals beschreven wordt in de post.


Edit: sowieso vind ik storneren voor je überhaupt reactie hebt afgewacht vreemde gang van zaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 23:17 



 
Profiel   

Dat verandert de zaak wel inderdaad, dat wist ik niet. Dan is het een ander verhaal, hoewel het natuurlijk niet netjes zou zijn als de dekens niet meer gewassen kunnen worden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 04:36 



 
Profiel   

Ik heb gestorneerd om een reactie uit te lokken gezien ik geen reactie krijg op berichten via meerdere kanalen. Als ik m'n dekens ergens anders moet gaan laten wassen dan kan dat van dit geld. Als ik gewoon reactie krijg en m'n deken kan laten wassen via hen gaat het geld uiteraard direct weer terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 06:27 



 
Profiel   

Je moet wat als er geen reactie komt op eerdere berichten, soms moet je wat harder zijn om dan uiteindelijk wel een reactie te krijgen, zoals nu storneren, je kunt het heel snel weer overmaken als er wel weer contact is en zekerheid als de gemaakte afspraken weer worden nagekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 09:23 



 
Profiel   

Precies :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 09:24 



 
Profiel   

Je bericht kwam over dat je nu wilde gaan laten wassen en je afvroeg of ze dat nog deden. Bleek niet uit dat je al veelvuldig contact had gezocht. Vandaar mijn reactie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 11:49 



 
Profiel   

Is er bij iemand bekend hoe het met balans zit? Ze hebben van de zomer dekens voor mij gewassen maar die zijn nu zo lek als een zeef!
Ze reageren niet op de mail en via bijvoorbeeld Facebook kan ik ze ook niet meer vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 19:25 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 20:18 



 
Profiel   

Okee ik kan wel fluiten naar een oplossing dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 20:46 



 
Profiel   

Het ligt eraan hoe oud je dekens zijn,
of die nog vallen onder de fabrieksgarantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 07:23 



 
Profiel   

Als je de dekens laat wassen vervalt de fabrieksgarantie volgens mij zowiso.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 08:09 



 
Profiel   

Buxy schreef
Als je de dekens laat wassen vervalt de fabrieksgarantie volgens mij zowiso.

Niet als je volgens voorschrift laat wassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 08:48 



 
Profiel   

Buxy schreef
Is er bij iemand bekend hoe het met balans zit? Ze hebben van de zomer dekens voor mij gewassen maar die zijn nu zo lek als een zeef!
Ze reageren niet op de mail en via bijvoorbeeld Facebook kan ik ze ook niet meer vinden?

Hier inderdaad hetzelfde probleem! Ik dacht dat het aan mijn dekens lag, maar blijkbaar dus niet :n

Weet iemand of de dekens nog te redden zijn als ik ze volgend jaar weer last wassen en waterdicht laat maken of kan ik ze beter weggooien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 09:08 



 
Profiel   

Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 09:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 11 [ 261 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen