Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

achterzeil voor trailer

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een nieuw achterzeiltje voor me me trailer heb al verschillende bedrijven gemaild maar tot nu toe kan niemand mij helpen. weet iemand ook waar ik van die sluitingen kan vinden of een alternatief.

het gaat om een 1,5 paards trailer van het merk ABL uit 1992

foto's zijn van wat er nu op zit

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 11:59 



 
Profiel   

Je zou bij een zeilmakerij kunnen informeren. Wij hebben voor mijn vorige oude trailer daar een nieuw achterzeiltje gehaald. Was goedkoper dan een originele.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 12:05 



 
Profiel   

t ziet er uit zoals t zeil van onze aanhanger incl dezelfde sluitingen. Dus bij een bedrijf wat aanhangers heeft met huif kun je ook eens vragen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 12:12 



 
Profiel   

Bij een zeilmakerij proberen inderdaad. En dan een die ook (of alleen) vrachtwagenzeil doet. Dit ziet er typisch uit als dat soort zeil.

Die moeten je ook wel met het vastmaken kunnen helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 12:38 



 
Profiel   

Mijn trailerboer (Saey, Philippine) heeft een automatisch oprolbaar zeil laten maken bij een zeilmakerij voor mij. Was goedkoper dan een nieuwe bij de dealer van de trailer zelf bestellen en is even netjes/praktisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 15:36 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal voor jullie reactie is ga ff informeren bij een zeilmakerij. kan ook weinig online vinden aan onderdelen voor dit merk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 19:00 



 
Profiel   

De witte smid

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 19:20 



 
Profiel   

Ik heb zelf een aantal jaar geleden een nieuw achterzeil voor mijn trailer laten maken bij zeilmakerij het Veerhuys (http://www.zeilmakerijhetveerhuys.nl).
Ik heb mijn oude achterzeil meegenomen en aan de hand daarvan heeft hij een nieuwe gemaakt. Ik zie dat je in Heerhugowaard woont dus dat is qua afstand ook nog wel te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 18:32 



 
Profiel   

Tropico schreef
Ik heb zelf een aantal jaar geleden een nieuw achterzeil voor mijn trailer laten maken bij zeilmakerij het Veerhuys (http://www.zeilmakerijhetveerhuys.nl).
Ik heb mijn oude achterzeil meegenomen en aan de hand daarvan heeft hij een nieuwe gemaakt. Ik zie dat je in Heerhugowaard woont dus dat is qua afstand ook nog wel te doen.



dankwjewel ik heb 2 zeilmakers gemaild die wacht ik ff af.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 18:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen